hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Sprangridning fra Gøteborg Horse show på TV
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Sprang
 Sprangridning fra Gøteborg Horse show på TV
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 31/03/2004 :  23:06:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Er igang med å søke i TV-programmet (endel hestesport er å vente i påsken).

I år er det ikke noe dressur i Gøteborg (foruten et show jeg ikke tror blir vist på TV). Uannsett.. Det er jo masse sprangridning, og svenskene som er langt mer hesteinteresserte enn oss viser selvfølgelig dette.

Så til info:

Lørdag 10. april:
  • SVT1 14:30 - 15:30: Sammendrag fra gårdsdagen + sammendrag fra Helsingborgs GP.

Søndag 11. april:
  • SVT1 13:35 - 14:30: Sammendrag fra gårdsdagen.
  • SVT1 14:30 - 16:30: Direktesending fra dagens Verdenscup.

dressurblogg.no

elx

» VIP

Norway

Skrevet - 31/03/2004 :  23:52:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideelx  Svar med kopi av melding
Er det nå jeg skal takke for informasjonen, eller kjefte litt for at du holder på med sånt når du eeeeegentlig burde lese? ;)
Skal skrive meg dette bak øret så får jeg kanskje med meg litt hest på TV jeg og! Hvem trenger vel påskekrim når vi har sprangridning???
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 31/03/2004 :  23:56:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Er det nå jeg skal takke for informasjonen, eller kjefte litt for at du holder på med sånt når du eeeeegentlig burde lese? ;)

Opprinnelig postet av elx

Lala.. Men nå er klokka mange!

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 01/04/2004 :  11:55:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
takker og bukker for infoen! må venne meg til å scanne avisene vher dag, nå som vi har kabeltv

mvh lille meg

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

Silje H

Norway

Skrevet - 01/04/2004 :  12:00:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSilje H  Svar med kopi av melding
Sukk... jeg er på fjellet i påsken, og der har vi ikke akkurat kabel-tv... Men dere får klistre dere til foran tv og studere sprangridning, mens jeg smører ski, koser meg i sola, og spiser kvikk-lunsj og appelsin!!!
Mvh
Silje H
Gå til toppen av siden

elx

» VIP

Norway

Skrevet - 01/04/2004 :  15:20:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideelx  Svar med kopi av melding
Sitte foran TV'n??? Erru gæærn Silje. Det vi gjør er å programmere videoen sånn at vi kan se på sprangridning etter en lang dag i stallen med sol, kvikklunsj, appelsin OG gulrøtter ;) Gå til toppen av siden

Silje H

Norway

Skrevet - 01/04/2004 :  15:39:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSilje H  Svar med kopi av melding
Uff, dumt av meg...
Beklager snever tankegang!

Lover at jeg aldri mer skal tenke noe så dumt.

Neida, nok tulling! Lurt det med video! Jeg kommer nok til å programmere inn litt selv (holder vel ikke til alt sammen med èn kasset bare, men jeg får vel med noe!)

God påske til alle sammen da!

Mvh
Silje H
Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 01/04/2004 :  17:29:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Akkja... Den som enda hadde en parabol...

Blir vel i stedet kakao og appelsin i solveggen foran garasjen, da... Eller ri en tur i påskeværet...

Mvh Line

Mark Rashid: "There is almost always a big difference between what is perceived and what is real."

Gå til toppen av siden

AnnaogTommy

» VIP

Norway

Skrevet - 09/04/2004 :  23:49:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnnaogTommy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnnaogTommy  Svar med kopi av melding
heya! får ikke se noe tror jeg...:( siden er vell i stallen på den tiden å ingen er hjemme!
hehe jaja snart CSI stevne på sandnes og jæren d blir kult!
klemz

Team Sandnes, jepp. Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.47 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.