hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Peer Gynt
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Rideleir/rideskole
 Peer Gynt
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 17/04/2004 :  17:24:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
black-beauty: Ikke heng deg så mye opp det, det merkes ikke at dere har hest sammen i det hele tatt!
''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden

Tabaki

» VIP

Skrevet - 24/04/2004 :  19:46:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
jaja...
men, hvilken hester har dem der? Hvilken hest er "best" synes dokker?
Har dem bare "tunge" hester, altså som fjording island, døl osv?
Eller har dem også araber, pintoer, fullblods, osv??
Gå til toppen av siden

cecilie86

Skrevet - 27/04/2004 :  15:31:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
De har litt blanding av hesteraser der oppe, men mest av de litt tunge rasene. Noen fjordinger, tungdøl, en del kaldblods/lettdøl. Men de har også hatt connemara og noen andre edlere raser også! I tillegg har den noen Danske Varmblodser(iallefall da jeg var der i 2002) til de litt mer erfarne rytterne. Men ikke fortvil hvis du får en "tung" hest, hadde en SUPER kaldblods der oppe for et par år sia, følsom for sjenkel og munn!

Cecilie
Gå til toppen av siden

Tabaki

» VIP

Skrevet - 27/04/2004 :  22:21:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
å..ja vel, hadde tenkt meg da! Håper jeg ikke får en "tung" hest, siden jeg rir på sånne hele tiden, så jeg vil prøve litt edlere raser.. Men men ;) Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 27/04/2004 :  23:05:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jeg vet de hadde en New Forrest og en norsk varmblods der før, vet ikke om de er der nå. Den ene husker jeg ikke hva het, og varmblodsen het Madam Bjørk. ;) Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 30/04/2004 :  19:05:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
De har; lettdøl, tungdøl, fjording, nordlandshester, NV, Dansk Varmblods, ponnier i alle raser(sportsponnier),andre varmblods ridehester og fullblodser
''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden

xxxoooxxx

Norway

Skrevet - 09/05/2004 :  14:45:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressexxxoooxxx  Svar med kopi av melding
Hei!
jeg har vært der 3 ganger, for eeeevigheter siden. Første gangen var jeg vel egentlig for ung til å være på leiren (de har aldersgrense). Favoritthesten var vel Haugtussa som jeg fikk en unik kontakt med.

Maten var fantastisk. miljøet var upåklagelig og Bernt Håkon verdens morsomste ridelærer. I tillegg er han dyktig. Jeg er enig i at nivået ikke er av det høyeste rent teknisk... men trooo meg.. det er kommet mange kjepphøye "dressurtanter" dit som mener de kan alt. De har fått seg noen aha-opplevelser. Det grunnleggende kan du aldri lære godt nok!

Etter at jeg var der har de blitt enda mer horsemanship orienterte, selv om de var det da jeg var der og (de brukte bare ikke det ordet).

Sikkerheten er vikitg og derfor er det kanskje litt teit for de som har egen hest og er vant til å bestemme mest selv, men sånn er det bare. tar du med deg egen hest kan du jo dessuten trene litt på egenhånd da

Har vurdert å dra dit igjen, kanskje neste sommer, men da i en uke der det er mer voksne folk.

Forresten så fikk jeg postkort av de på sensommeren det året jeg hadde Haugtussa med takk for en flott rideleir og ros for hvordan jeg hadde taklet henne samt hun jeg delte hest med (som var døv og pratet dårlig). De er bare så hyggelige!

Redigert av - xxxoooxxx den 09/05/2004 14:46:48 Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.