hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Detter ut hele tiden
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Detter ut hele tiden
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Ara

» VIP

Norway

Skrevet - 02/03/2004 :  22:13:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg detter ut "som medlem" av hestemarked hele tiden. Bare jeg skal lage endrenger på vipen min, så sitter jeg i 5 min, og så sier siden , " du kan ikke bruke denne tjenesten fordi du er ikke medlem, og så må jeg logge inn, og skrive alt på nytt. Mega irriterende.
Er det noe som kan gjøres for at dette ikke skjer lenger!?

Why do we kill people who kill people to show people that killing people is wrong

Silje H

Norway

Skrevet - 03/03/2004 :  08:39:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSilje H  Svar med kopi av melding
Grrr. det samme problemet opplever jeg...
Men jeg har funnet en løsning, ihvertfall en "mini-løsning"!

Hvis du da logger deg inn som du får beskjed om, og deretter trykker på "tilbake"-knappen PÅ DATAMASKINEN DIN. (altså tilbake-knappen i programmet du har internett oppe i, explorer eller what ever...) IKKE tilbakeknappen på siden til hestemarked. Da kommer du tilbake til sidene slik de var og kan trykke "lagre", "send" eller hva du skulle gjøre!

Dette går ihvertfall bra når du har skrevet en melding til en annen bruker, og får beskjed om å fylle ut mottaker, emne og tekst... Trykk tilbake to ganger, og du kommer tilbake til beskjeden du skrev og kan trykke "send" på nytt!

(Håper du skjønte dette...)

Mvh
Silje H
Gå til toppen av siden

AnnaogTommy

» VIP

Norway

Skrevet - 03/03/2004 :  15:19:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnnaogTommy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnnaogTommy  Svar med kopi av melding
hey!jeg har også detet problemet:(
men jeg bare kopierer alt jeg har skrvet før jeg går ut å logger inn på ny... så går jeg på feks "endre vip" å limer inn alt det jeg hadde kopiert=)
klemz

Team Sandnes, jepp. Gå til toppen av siden

Ara

» VIP

Norway

Skrevet - 03/03/2004 :  16:15:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja, jeg også kopierer og limer inn igjen. men det er innmari irriterende!

Silje H: det skjønte jeg ikke nei...

Why do we kill people who kill people to show people that killing people is wrong Gå til toppen av siden

Silje H

Norway

Skrevet - 04/03/2004 :  07:45:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSilje H  Svar med kopi av melding
Prøver igjen!

Eks:
-Du har skrevet en melding til en annen bruker på hestemarked.
-Du trykker "send"-knappen, men får beskjed om at du må logge deg på.

-Skriv inn brukernavn og passord (Du får da beskjed om at emne og tekst må fylles ut, altså i meldingen.)
-Trykk to ganger tilbake (evt "back"). MEN IKKE på tilbakeknappen til hestemarked sin side. Bruk tilbakeknappen i menylinjen i internett-programmet ditt!
-Da kommer du tilbake til den meldingen du skrev, og kan trykke "send" en gang til!

Mvh
Silje H
Gå til toppen av siden

Ara

» VIP

Norway

Skrevet - 04/03/2004 :  11:24:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
okey.. Skal prøve dette neste gang!
Thanx!

Why do we kill people who kill people to show people that killing people is wrong Gå til toppen av siden

Pøbla

Skrevet - 22/03/2004 :  22:29:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Eg og hadde akkurat det samme problemet. Men eg fant ut at eg trengte bare å trykke på oppdater... Hjelper det hos deg kanskje??? Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.