hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Eskadron belegg........
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Eskadron belegg........
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

<3 Mickro <3

Skrevet - 26/02/2004 :  16:51:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!

Er det noen her som har erfaring med Eskadron belegg Noe å anbefale

Hva er forskjellen mellom Flexi-Soft Gel-Tex (Automatiske forbeinsbelegg m/gel) og Gel-Tex Boots (forbeinsbelegg m/gel) Noen som har noen av dem de kan anbefale

Det står ikke noe spesielt annent om dem på horze.no...... Er det noen som har erfaring med bestilling av eskadron belegg fra horze.no???
(de er billigere der en på løvenborg, lillestrøm hest og hund, hooks o.s.v.....)

Blir takknemlig for svar!!!!!!!!!!!!!

Hilsen meg

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 26/02/2004 :  17:02:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Jeg har kun erfaring med Eskadron belegg (denne typen). Jeg liker disse veldig godt. Passformen er bra, de en enkle å sette på og enkle å gjøre rene. De har også veldig god holdbarhet. Tror dette er en generell standard på alle beleggene Eskadron produserer.
dressurblogg.no
Redigert av - spoff den 26/02/2004 17:03:09 Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 26/02/2004 :  17:17:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Har også gode erfaringer med Eskadron sene- og beinbeskyttere, men ikke av den typen spoff nevner (mine revnet etter et par dagers bruk, kan ha vært feilvare, ikke vet jeg, for de jeg har nå (annen type) viser seg å være svært holdbare, selges i høøks og kalles "Ludger Beerbaum")

Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)

Redigert av - Natalie_S den 26/02/2004 17:20:18 Gå til toppen av siden

AnnaogTommy

» VIP

Norway

Skrevet - 26/02/2004 :  20:52:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnnaogTommy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnnaogTommy  Svar med kopi av melding
hey!
jeg har kjempe god erfaring med eskadron belegg.. men ikke jeg heller med dem som spoff bruker. de vi bruker er likosm på begge sidene viss du fortsår. liker også dem med sånn der mykt øverst:P hehe ikke lett å fårstå men jaja hpåer dere klarer det!
men hvertfall er eskadron bar synes jeg=)
klemz

Team Sandnes, jepp. Gå til toppen av siden

Trine L

Skrevet - 26/02/2004 :  21:09:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
heisann!!
jeg kjøpte meg nye eskadron belegg, sånne med flexi-soft oppi bak.. de hadde en feil på, slik at hesten min fikk det stygge såret der som strikken foran var.. (det var en hard kant der som strikken og borrelåsen var skjøtet..)
Jeg tok de opp i butikken og eieren (på butikken) nektet på det.. så no skal jeg ta kontak til eskadron og spørre de..

men ellers virker beleggene bra.. men se opp for sånne stygge feil ting, det er ikke noe godt for hesten!!
Gå til toppen av siden

Silje H

Norway

Skrevet - 26/02/2004 :  21:11:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSilje H  Svar med kopi av melding
Jeg er ganske sikker på at Bananå og jeg har like belegg! Jeg har de som beskytter på begge sider og baksiden, dessuten er det et lite grått felt med myk gummi øverst og nederst på belegget, som gjør den litt mer elastisk og dermed hindrer gnaging!

Jeg er kjempegodt fornøyd, og som spoff sier og sine, de er enkle og gjøre rene, og gode i holdbarhet!

Mvh
Silje H
Gå til toppen av siden

elx

» VIP

Norway

Skrevet - 26/02/2004 :  22:51:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideelx  Svar med kopi av melding
Har samme type belegg som Spoff og er også fornøyde. God passform, enkle å holde rene og minimalt med gnag. Hvis strikken først går (fukt etc fremskynder jo slitasje der) så er det beste å bytte dem ut, men vanligvis holder mine i noen år før jeg må ha nye.
Har to-tre par som jeg roterer på sånn at jeg til enhver tid kan legge på tørre og (nogenlunde) rene belegg. Har også korte bakbensbeskyttere (tror de er Ludger Beerbaum?!?!) som er fine.
Ingen erfaring med de andre merkene du nevnte...
:)
Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 29/02/2004 :  19:14:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Hei! Jeg har kjempe god erfaring med Eskadron belegg.. De sitter kjempe godt, og borrelåsen/strikken er av god kvalitet. De holder lenge, enkle å sette på, og de gnager lite! Også er de lette å rengjøre
''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.