hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Rideleir, HJELP!!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Rideleir/rideskole
 Rideleir, HJELP!!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Love-Casper

» VIP

Skrevet - 07/08/2004 :  22:34:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLove-Casper  Svar med kopi av melding
hei på deg!
jeg synes 100% at du burde dra til marits rideskole!
jeg har sett litt innom her og ser at den er noen som ikke synes noe serlig om marits, men det er bare tull!
jeg og noen andre har vært der, og hadde en lærerik uke sammen med mange andre. maten er god, og hestene er SUPRE! koselig, stort og fint sted! badevann ikke langt fra.. og det som var morsomt på slutten, var at vi hadde feltritt og de hadde filmet det! det var gøy, når alle satt på sofaer og gulv for og se seg selv hoppe! jeg anbefaler deg og dra dit!

Anette.
Gå til toppen av siden

sane

» VIP

Skrevet - 22/03/2006 :  20:42:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hei!
Marit's Rideskole er å anbefale! Veldig flinke skolehester (både i sprang og dressur)! Jeg fikk selv en hest som het Marco. Han var UTROLIG god å ri! Men han var litt sur på boksen... Jeg var antagelig ikke bestemt nok med ham, siden han hele tiden snudde rumpa til meg (eller prøvde å småbite). Så sa jeg det til Marit og hu var helt enig med meg at det ikke var så koselig, så når jeg egentlig skulle strigle Maroc, striglet jeg Loopine (hesten til Marit) i stede! Marit sa at hu ikke hadde fått så mye kos, eller sånn skikkelig strigling i det siste, så jeg kunne få strigle henne! En helt nydeig hest! Kjempe snill var hun! Marit virket veldig streng når hu hadde ridetimer (jeg hadde ei som het Elisabeth), men når jeg snakket med henne var hu kjempe koselig! Hun ga meg råd osv., hvis det var noe jeg lurte på! Laila var også veldig koselig! Ja, jeg vil si alle som var der koselige! Vi be delt inn i 4 grupper (jeg kom på gr. 1). Hver dag gjorde hver av gruppene enten; Voltige, kjøring med hest og kjerre, pusse sal og hodelag eller pussekonk.! Likte pussekonkurransen spesielt godt! Fikk faktisk 2. plass! Alle å gruppa mi var hyggelige! Ble spesielt godt kjent med Ingunn og Isrid! Ingunn har jeg fortsatt kontakt med. Det var veldig god mat der! Torsdgkveld grillet vi pølser alle sammen! Det var tre måltider til sammen hver dag. Man hadde dressur den første timen hver dag, senere på dagen hadde kunne vi velge mellom sprang, tur eller ingenting, men på Onsdag kunne man velge mellom terrengritt eller dressur (istede fr sprang, tur eller ingenting). Siste dagen var det dressur konk. og sprangkonk.! Husker ikke hvilken dag vi hadde gymkana, ja ja, vi hadde det hvert fall! Det er vinduer fra spiserommet inn til ridehallen! Så på morgenen var det veldig fint å sitte der og spise fordi man kunne se på Marit og Laila drive med dressur! .....hmmmmm... var det noe mer...(?)... Tror det var mesteparten om Marit's! Vil anbefale det sterkt!

-Marenjinta-

Opprinnelig postet av Marenjinta

Gå til toppen av siden

Ellaaaa
» VIP

Skrevet - 31/03/2006 :  17:15:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Marits rideskole er til å annbefale ja:)
Marit er veldig streng når hun har ridetimer, men absolutt ikke slem!
Husk at hun har veldig mye erfaring, og selv om jeg ikke red for hun selv snakket jeg med andre som gjorde det. De sa at hun var veldig streng, men de lærte så utrolig mye.

Vil ikke annbefale marits for nybegynnere, var bare 9 når jeg var der selv. Jeg fikk veldig gode venner, men jeg som ikke var noe god til å stelle en hest fikk veldig problemer når vi skulle sale på, fordi hesten jeg red var veldig sur i boksen (var bare jeg som ikke greide å være bestemt egentlig..). Og når det var så mange der, var det vanskelig for de som jobbet der å hjelpe alle.

Men ellers er Marits Rideskole en topp rideskole :) Skal dit selv igjen ;D
Gå til toppen av siden

The One
» VIP

Skrevet - 12/04/2006 :  22:07:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Ellers er jo Lefdals ganske bra, om du vil ha et overpopulert sted. ;)

Opprinnelig postet av Formosissima

Tviler på at jeg drar på rideleir der noensinne, men det er vel heller fordi jeg har holdt til der i litt over 5 år Men, hvem vet hva jeg finner på om noen år?:P

Kragerø skal visst være bra, noen som har noen meninger som dere vil dele?

Er visst veldig opp og ned med Marit's ... enten elsker man det eller så hater man det, virker som, hvis man forhører seg med msn-kontaktene mine ...

Har selv vært på Østby hvert år på rad de fire siste somrene, men tviler på at jeg drar dit i år. Føler meg litt ferdig med det, på en måte, men det er et supert sted! Tviler på at jeg i det hele tatt skal på rideleir i år.. ;)
Gå til toppen av siden

Elenion

» VIP

Norway

Skrevet - 15/04/2006 :  00:07:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideElenion  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseElenion  Svar med kopi av melding
Hei!

Kanskje litt teit å sitte her og "slenge dritt" om en stall, men jeg vil egentlig ikke anbefale å dra på rideleir på Stall-K. Synes mye av det sunshine sier stemmer med mine erfaringer, selv om det er lenge siden. Jeg hadde det gøy der, jeg var jo bare 11 år eller noe, men jeg lærte vel ikke særlig mye. Jeg syntes også det var veldig mange folk(barn) og hester der. Den ponnien jeg red var veldig søt og snill, men den nektet å galoppere, da bukket den bare istede. Dessuten delte den boks med en annen hest, noe som var litt vanskelig når man skulle stelle og sale på..:) Det var også mye litt "kjedelig" fritid da vi bare gikk rundt og tittet på hestene som sto på beite. Husker også at det var en gruppe tenåringer der som gikk på en gruppe med høyt nivå i sprang (tror de hadde med egne hester) som var veldig overlegne. Det er var jo ikke rideleiren sin skyld da.. menmen :)

Det morsomste som skjedde var vel den natten vi våknet sånn ca. klokken 5 av at de dumme jentene som bodde under oss i tømmerhytten (ikke spesiellt god innkvartering nei) bråkte så fælt, så vi gikk en tur ut, og fant en hest som hadde rømt fra beitet. Vi "fanget" den og satte den i en annen innhegning ved siden av rideskolen, og det var veldig spennende...hehe.

...:: ::.. Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 15/04/2006 :  00:35:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Kan ikke annbefale Marits :/ Har vært der 2 ganger, første var ok, men andre gikk alt bare rett på trynet. Ingen av lederne var hygelige (noen baksnakket de som red også ), og alle hestene ble syke pga. noe med maten(inkl. hesten min som jeg hadde med ). Jeg lærte heller ikke så mye der, det andre året altså.
Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden

Xxjulie

» VIP

Skrevet - 23/04/2006 :  13:40:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det med marits er bare kødd! Det er supre hester og supre instruktører! Annbefaler det på det sterkeste!! Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 23/04/2006 :  13:54:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Rideleirguide:

Stall K: Har hørt noe med ''slåing'' over hindre, men vet ikke sikkert.
Lefdals: Overpopulært og MASSE folk, kaotisk til tider..
Marits: Lærerikt sted, litt strengt og litt overlegne ryttere.
Kragerø: Lærer MASSE, kan være litt kjedelig, men oftest mye å finne på.

Så må jeg bare si at folk som skriver sånn:

Kopi av melding:
(Rideleir) er bare teit, frekke hester blablabla

Har rett til å skrive sånn viss de føler det, så SLUTT å si sånn etterpå (noen andre da..)

Kopi av melding:
Det der med (rideleir) er bare tull! Det er kjempekult på (rideleir)!!!

Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.42 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.