hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Rideleir, HJELP!!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Rideleir/rideskole
 Rideleir, HJELP!!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

<3~*~Belinda & Rappen~*~<3

Skrevet - 16/04/2004 :  16:53:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
HEY!!!!

Jeg anbefaler stall-k!!! det r drit bra der! du har stalltjeneste en gang og noen ganger blir du vekekt klokken 08.00 får og gå og hente hestene fra ås- beitet!! jeg anbefaler dette stedet det eneste minuset er at ridelærerene kan være litt strenge iblant! en gang hvar det en som klemte honda og forstua den ordentlig jeg og venninna mi løp rundt for og prøve og finne en voksen som kunne hjlpe henne men alle haddfe det veldig travelt!!! hun enne dama kunne tilog med ikke komme for hun skulle sette ut hesten sin på beitet!!! men hvi fikk tilslutt hjelp!! heldigvis!! men du burde ikke dra den siste uka! har vert dewr to ganger og sen andre gangen dro jeg den andre uka etter skoleferien og da hva alle hyggleige!! jeg forstuet benet fordi jeg falt av hesten men jeg fikk hjelp med en gang!!! så det spørs hvilken uke du drar!! hestene er helt suuuuupre alle sammen!! Jeg mener det du burde dra til stall-k!!! hytene er fine og den første gangen lå jeg å et rom inni selveste bygningen! så jeg hadde utsikt ut til stallen om natta og døgnet rundt!! den andre gangen hadde jeg rom i spikerbua eller noe og da hadde jeg utsikt ut til beitet der hopene sto!! du burde dra på stall-k jeg anbefaler det STERKT!!
Gå til toppen av siden

plutoloop

» VIP

Norway

Skrevet - 09/05/2004 :  10:26:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Skogshorn rideleir anbefales på det varmeste! Det er kjempekoselig miljø, snille hester og flinke ridelærere. Man deles inn i 4 ridegrupper, de heter f.eks. pære, appelsin, eple og banan. Det er to ridebaner, og det er sånn at når Pære og Appelsin rir på banen, rir eple og banan på tur (og omvendt). Man rir minst 4 timer daglig, og man rir på tur, har sprang og dressur. Man får også gjøre masse morsomt! En dag får du velge mellom voltige/gymkhana eller lang overnattingstur! Kjempegøy, begge deler! Hver kveld er det noe lærerikt/morsomt, det kan være film, teori om sykdommer eller egen hest, tur til Tropicana badeland, o.l. Man får KJEMPEgod mat 3 ganger om dagen, og hvis du ikke liker maten kan du få ostesmørbrød (Det fikk vi hvertfall da jeg var der). Når du kommer på søndagen, samles man først i stua og forteller litt om hvordan hester man vil ha. Så går man ut og prøverir, og så spiser man middag. Etter middag får man vite hvilken hest man skal ha, og hvilken gruppe du skal ri i. De er veldig flinke til å finne hester til deg. To ridebaner, og kjempeflotte ridestier. Ridelærerne er kjempeflinke og snille. På hver ridegruppe er det maks syv ekvipasjer, og det er en ridelærer og en hjelpeassistent. Det er ikke stall der, men hestene får gå på SVÆRE beiter, og når man skal stelle dem, så henter man dem, og tar dem med til et sted som kalles "vollen", der binder man hestene, og det er et veldig fint system. Man vekkes åtte hver morgen, og man har ikke tid til å kjede seg! DRA TIL SKOGSHORN, ALLE SAMMEN!
"Ikke en time i livet er bortkastet dersom den brukes på hesteryggen" - Winston Churchill
Redigert av - plutoloop den 04/07/2004 16:52:23 Gå til toppen av siden

Arioso og Jamaica

» VIP

Skrevet - 25/05/2004 :  19:28:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
HEI!!!
JEG SYNEST DU SKAL GÅ PÅ STRAND RIDESKOLE I SOMMER PÅ RIDELEIR.
DET ER VELDIG BRA DER
HVIST DU ER INTRESERT SÅ BARE GÅ INN PÅ WWW.RIDELEIR.NO
(MED SMÅ BOKSTAVER)
DE ER VELDIG FLINKE DER
HEIDI HOLM ER INSTRUKTØR DER OG ER FLERE GANGER NORDISK MESTER
SÅ DET ER BARE TILL Å GÅ INN PÅ INTERNETT
Gå til toppen av siden

Brennos
» VIP

Norway

Skrevet - 28/05/2004 :  13:09:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrennos  Svar med kopi av melding
Hei !!!!
Marits rideskole er et supert sted jeg her hvert der............. men det er jo sikkert opp og ned med folka der fra år til år og det er jo opp til hver enkelt person og avgjøre hvem som er snille og hvems som ikke er snille..... Jeg fikk mange nye venner og ridelærern min var kjempe snill jeg likte meg kjempe godt

Lykke til med valget av rideleir.......

Hest er livet, og jeg digger det!!
Redigert av - Brennos den 28/05/2004 13:13:39 Gå til toppen av siden

allvany

» VIP

Skrevet - 04/06/2004 :  16:16:30  Vis profil  Svar med kopi av melding

Hei! Vi er to jenter som absolutt syns du skal dra til Skogshorn! Det er kanskje fullt nå da, men da skjønner du hvor bra det er, for det blir ganske fort fullt! En av oss har vært der en gang før, den andre skal dit nå oxo. Ridelærerne er kjempesnille, og vi får gjøre masse gøy, som å dra på overnattingsstur, badelad ++. Det er kjempegøy der, med masse fine hester!! En av oss har oxo vært på Lefdal, der er det også veldig bra! Den andre har oxo faktisk vært på Klosterskogen, der er det oxo veldig bra, men hvis du setter tur veldig høyt oppe på lista, tror vi ikke du burde dra til dette stedet. (Du får ikke dra så mye på tur)
Men, altså, vi anbefaler: SKOGSHORN!

Vi håper du finner en rideleir som passer deg.

Vennlig hilsen OSS!
Gå til toppen av siden

ikkeno
» VIP

Skrevet - 08/06/2004 :  18:20:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei.
Du burde dra på KRAGERØ RIDESENTER på rideleir, der er det driiiit bra assa...mener det seriøst ass...
Gå til toppen av siden

stine:):P:D;)

» VIP

Norway

Skrevet - 08/06/2004 :  18:53:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressestine:):P:D;)  Svar med kopi av melding
marits rideskole er den værste rideskolen jg noen gsng har vært på når det gjelder behandling av de som er der på somerleir... hestene er supre,men folka er helt på jorde
stine Gå til toppen av siden

stine:):P:D;)

» VIP

Norway

Skrevet - 08/06/2004 :  18:55:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressestine:):P:D;)  Svar med kopi av melding
mente rideleir assa
stine Gå til toppen av siden

Marenjinta

» VIP

Norway

Skrevet - 26/06/2004 :  16:02:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!
Marit's Rideskole er å anbefale! Veldig flinke skolehester (både i sprang og dressur)! Jeg fikk selv en hest som het Marco. Han var UTROLIG god å ri! Men han var litt sur på boksen... Jeg var antagelig ikke bestemt nok med ham, siden han hele tiden snudde rumpa til meg (eller prøvde å småbite). Så sa jeg det til Marit og hu var helt enig med meg at det ikke var så koselig, så når jeg egentlig skulle strigle Maroc, striglet jeg Loopine (hesten til Marit) i stede! Marit sa at hu ikke hadde fått så mye kos, eller sånn skikkelig strigling i det siste, så jeg kunne få strigle henne! En helt nydeig hest! Kjempe snill var hun! Marit virket veldig streng når hu hadde ridetimer (jeg hadde ei som het Elisabeth), men når jeg snakket med henne var hu kjempe koselig! Hun ga meg råd osv., hvis det var noe jeg lurte på! Laila var også veldig koselig! Ja, jeg vil si alle som var der koselige! Vi be delt inn i 4 grupper (jeg kom på gr. 1). Hver dag gjorde hver av gruppene enten; Voltige, kjøring med hest og kjerre, pusse sal og hodelag eller pussekonk.! Likte pussekonkurransen spesielt godt! Fikk faktisk 2. plass! Alle å gruppa mi var hyggelige! Ble spesielt godt kjent med Ingunn og Isrid! Ingunn har jeg fortsatt kontakt med. Det var veldig god mat der! Torsdgkveld grillet vi pølser alle sammen! Det var tre måltider til sammen hver dag. Man hadde dressur den første timen hver dag, senere på dagen hadde kunne vi velge mellom sprang, tur eller ingenting, men på Onsdag kunne man velge mellom terrengritt eller dressur (istede fr sprang, tur eller ingenting). Siste dagen var det dressur konk. og sprangkonk.! Husker ikke hvilken dag vi hadde gymkana, ja ja, vi hadde det hvert fall! Det er vinduer fra spiserommet inn til ridehallen! Så på morgenen var det veldig fint å sitte der og spise fordi man kunne se på Marit og Laila drive med dressur! .....hmmmmm... var det noe mer...(?)... Tror det var mesteparten om Marit's! Vil anbefale det sterkt!

-Marenjinta-
Gå til toppen av siden

tarzan

» VIP

Skrevet - 20/07/2004 :  12:43:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
HEI!!!
DET ER VELDIG BRA DER
(MED SMÅ BOKSTAVER)
DE ER VELDIG FLINKE DER

Opprinnelig postet av Arioso og Jamaica

jeg og to av vennindene mine har vært der og var eninge om at d var den værste vi noen gang har vært på!!(og vi var der ikke samla, vi var i forskjellige uker!!) den var til og med verre en laland-rideklubb! der fikk du vår mening
Gå til toppen av siden

tarzan

» VIP

Skrevet - 20/07/2004 :  12:52:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
HEI!!!
DET ER VELDIG BRA DER
(MED SMÅ BOKSTAVER)
DE ER VELDIG FLINKE DER

Opprinnelig postet av Arioso og Jamaica

jeg og to av vennindene mine har vært der og var eninge om at d var den værste vi noen gang har vært på!!(og vi var der ikke samla, vi var i forskjellige uker!!) den var til og med verre en laland-rideklubb! der fikk du vår mening

Opprinnelig postet av tarzan

men hestene er greie de selv om de var ganske daffe
Gå til toppen av siden

~~*Pink lady*~~

» VIP

Skrevet - 26/07/2004 :  10:18:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
horsi: sov du også på smia??! der sov jeg også!!
jeg sov ved vinduet dah...
du sov ved lillestua også, der sover bestevennina mi nå. hu er så heldig å være på rideleir der nå!!! urettferdig ass!
MVHMartine
Gå til toppen av siden

Joker

Skrevet - 28/07/2004 :  13:09:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jaja, kansje det er litt for sent å anbefale akkurat deg en rideleir, men i skulle bare si at jeg synes Peer Gynt er bra!
Den første dagen kan du tro at det er litt for masse regler og at du ikke har noe fritid, men det er egentli bare den første dagen.
Men du må dele hest da, det er litt teit. Det er bare noen som ikke må dele hest. Jeg skulle egentli dele, men så ble hun som jeg delte med flytta, og fikk annen hest osv.
Så til slutt hadde jeg Kvern alene!!!
;)Anbefaler å dra dit
Gå til toppen av siden

pingvinda

» VIP

Skrevet - 05/08/2004 :  21:25:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg kan anbefale Stall K på det sterkeste.
Har vært der flere år på rad og det er alltid like hyggelig år etter år.
Har vært der utenom rideleieren også og de er bare så hyggelige der.
Hestene er helt supre og man lærer veldig mye.
Men det lønner seg og bestille føre jul fordi det blir veldig fort fullt der.
Gå til toppen av siden

Charmed_girl92

» VIP

Skrevet - 07/08/2004 :  11:35:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei....Jeg anbefaler drøbak rideskole!det er "lite"men det er ganske fint å koselig der.ridelærerne er snille å hjelpsomme,de finner akkurat den PERFEKTE hest for deg.Jeg var der i fjor å da red jeg en SUPER bra sportsponny.den flinkeste sprang ponnyen på HELE rideskolen(blandt skole hestene da ).Det er kiosk RETT vedsiden av rommet så det tar deg ikke 2 sek.engang;)Kanskje litt seint å svare om det da men men.Lykke til da :)

*hestejenta_herkules*
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.34 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.