hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - allergisk mot hest?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest og helse
 allergisk mot hest?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 09/11/2005 :  20:11:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Jeg er allergisk mot hester og har selv 5 hester...

Det er høyet og støvet etter de har rullet seg i gjørma jeg reagerer mest på... Før trengte jeg å ta en pille fast hver dag, men etter jeg har tatt noen akupunktur timer mot allergi så tar jeg kun tablettene i pollen sesongen, for da blir det veldig mye jeg reagerer på, på en gang.

Når jeg driver med høyet kan jeg merke at jeg klør litt i nesa. Og at jeg får utslett på armene.
Klør mest i nesa og blir det veldig ille klør jeg i øynene også og blir veldig snufsete...
Har jo for all del astma allergi, så jeg kan tetne skikkelig til i tider hvor det er mye pollen. Er jeg flink og tar medisin før pollen sesongen er i gang pleier det å gå veldig greit...
Men er ikke alltid like lett å følge med, reagerer både på bjørk, timotei (gress art) og burot.

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

lenejensen

Skrevet - 02/12/2005 :  16:06:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei Roxira, hvor bor du? Jeg bor i Vestfold.

Alle som vil kan komme til oss og teste seg på hestene.

Jeg er så glad for at jeg kan ha allergivennlige hester. Og jeg koser mye med dem hver dag, spesielt føllene det er ikke til å unngå for de er så folkekjære og kommer hele tiden for å kose.

Les mer på websiden vår www.curly.no

Mvh Lene Jensen
Gå til toppen av siden

siljeho

Norway

Skrevet - 03/12/2005 :  00:30:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvor i vestfold bor du?
Jeg også har allergi, men heldigvis ikke mot hester, bare hunder. Og frukt og alt fra midd, gress, pollen og burot. Og særlig høy og støv. Men er ikke av de verste. Er tett året rundt. Når bjørka blomstrer for fullt og gresset nyklippet. Da må jeg holde meg unna. Kan klø ut øynene mine og nesa. Huff ekke greit. Men er gla jeg ikk er av de verste og a jeg ikke er alergisk mot hester. Venninna mi sliter med astma og allergi så sinnsykt. Hu fikk senest i dag ett innfall i stallen, hvor ho ikke fikk puste i det hele tatt stakkar, bare gråt, hiksta,hosta og brakk seg hele tida. Det var veldig skummelt. Men det gikk jo bra heldigvis

Mvh Silje Gå til toppen av siden

Brun best
» VIP

Norway

Skrevet - 04/12/2005 :  01:53:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrun best  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrun best  Svar med kopi av melding

hei hei,jeg har 2 hester selv om jeg er allergisk og det går kjempefint
er jo egenlig ikke så veldig allergisk mot de for eg merker det ikke,men allergitesten sa så

men det eg merker er høyet og spesielt katter(har 5 stk),da blir eg skikkelig tett og de renner fra øynene...

heldigvis har eg gode venner som hjelper meg hver gang vi skal ta inn høy for det er jo helt forferdelig viss eg har glemt å ta de der allergi tablettene har fått sånn der asma medisin også,hehe men har ikke brukt den ennå:P

nei eg har ikke tenkt å gi meg med dyr selv om eg er allergisk

Hvil i fred Pacific! Takk for alt.

www.karo-jenten.piczo.com
Gå til toppen av siden

reidis2000

» VIP

Skrevet - 06/12/2005 :  16:35:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg er meget allergisk mot hest. (og andre dyr, ++) har nå 5 curlyer som jeg ikke reagerer på, første gang i mitt liv jeg kan KOSE med hestene uten og være redd for og ikke få puste etterpå... Curlyer anbefales! Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.