hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Alt Nytt eller bare deler?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Alt Nytt eller bare deler?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Beauty
» VIP

Malaysia

Skrevet - 21/02/2004 :  12:39:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBeauty  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBeauty  Svar med kopi av melding
Aesj, naa gaar alt i stykker igjen... tooylene vaare holder paa aa ryke, gjorden begynner aa bli slitt. I tilegg er neseremmen vaar veldig "svak", og limt sammen. Martingalen rooyk(en liten del er oodelagt), og hesten skal ha nytt bitt. Utstyret generelt er ganske slitt. Jeg lurer paa om jeg bare skal kjoope alt nytt, eller om jeg skal kjoope en del av gangen? Hva er billigere, og hva er lettere?
Hestehilsen fra Cathy og Nicky

elx

» VIP

Norway

Skrevet - 21/02/2004 :  20:16:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideelx  Svar med kopi av melding
Stort sett både billigst, enklest og penest å kjøpe et komplett hodelag. Med komplett mener jeg tøyler, nakkestykke, sidestykker, pannebånd og den type neserem du ønsker. Med litt flaks har de martingal fra samme fabrikant (så det matcher). Hvis du bytter noen deler nå er det nok ikke så lenge før du må bytte ut resten så da er du jo like langt...
Bitt og gjord må kjøpes separat uansett for å få den størrelsen og typen du ønsker.
Synd du ikke kan bestille fra Hööks. Kjøpte nettopp et hodelag der som var både lekkert og rimelig. Hvor god kvaliteten er med tanke på varighet vet jeg ikke, men det ble ihvertfall mykt og fint etter bare en omgang med salsåpen jeg bruker.
Happy shopping!
:)
Gå til toppen av siden

Beauty
» VIP

Malaysia

Skrevet - 22/02/2004 :  00:13:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBeauty  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBeauty  Svar med kopi av melding
Takk for svar..
Ja det blir vel hodelag paa oss... saa at kinnreimene ryker snart og... huff... Jeg tenkte litt paa en annen farge hodelag... hvilken farge synes dere er fint paa svart/brun hest med hvit stjerne(kan se han paa VIP). Vi har naa svart hodelag..

Hestehilsen fra Cathy og Nicky Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 22/02/2004 :  10:14:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
ut av de bildene jeg har sett av han så ser han jo ganske mørk ut... så kanskje "cherry" hadde passet fint? den er ganske mørk brun, og det er et bilde av en grime i den fargen på en mørk hest i hööks. nydelig!

mvh lille meg

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.