hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Travere(kaldblods)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Trav
 Travere(kaldblods)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Joystick

» VIP

Skrevet - 14/02/2004 :  23:17:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei alle sammen jeg har hatt 2 travere. vel en av dem har jeg jo enda da Den ene som jeg hadde først var bollerød stjerna hun har travet inn 130 000 kr den jeg har nå heter Salsnes Glupa hun er søt. hva med derre har derre travere eller har hat??? hva har den travet inn?? osv. ps elsker travere og Sprang

sPikE

» VIP

Norway

Skrevet - 15/02/2004 :  12:21:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Første hesten jeg hadde var en 16 års gammel traver ved navn Nordli Kvikka . Hun har sprunget inn 250 000 kr i sin tid . Den traveren jeg har nå heter Kjersti Marja og har ikke travet inn noe, men er verdens snilleste og søteste hest
* Life is a garden... Digg it!* L1a & Kjers10 Gå til toppen av siden

Joystick

» VIP

Skrevet - 17/02/2004 :  13:06:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Å så gøy. Holder på med Salsnes hestene jeg Gå til toppen av siden

Elisabeth J

» VIP

Norway

Skrevet - 17/02/2004 :  14:17:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideElisabeth J  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseElisabeth J  Svar med kopi av melding
Jeg har hatt to varlmblodser.

Quick Dernier tjente inn ca 9000kr

One More Hawaii tjente inn ca 90 000kr

og nå trener jeg en kbl hoppe som heter Lex Sandra som ikke har gått noe løp enda. men det kommer

::Elisabeth:: Gå til toppen av siden

chip

Skrevet - 19/02/2004 :  23:13:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg eier en varmblodstraver på 6 år. Han har gått ca 8 løp tjent inn 7.000. Stor kapasitet men mye galopp

Ellers trener jeg Jorna. Hun har grl 293.000, og tjente over 100.000 i
fjor.
Jeg har også hatt Ådnes Stine rek 28 grl ca 130.000.

No har jeg fått halvparten i en åring e. Pål Even som ser ganske bra ut.

Gå til toppen av siden

Ohio_Sweet

» VIP

Skrevet - 22/02/2004 :  00:21:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heisann!!

Har en varmblodsvalakk(aktiv løpshest);Ohio Sweet!Han har tjent inn 151.925,rek,15.3!KJEMPESNILL og søt hest!!!Veldig liten-1.48 høy
Far:Full Of Coal u.Miss Tax Opdretter:Oddmund Wallevik Eier:MEG

Leide en traver for noen år siden;Legards Stjerna som nå er død!

Har ellers stelt mange,bla.Victor Hanha og Thai Harley D(da de sto hos Tor Olaf Halle),Easter Bunny(da han sto hos Kåre Andersen)og Sugar Pride

Mvh Veronica
Gå til toppen av siden

knights_kind
» VIP

Norway

Skrevet - 27/02/2004 :  10:06:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heyzann !

Har ei hoppe som heter Knight's Kind. Tjente 36 300 ,- som traver, kanskje ikke så mye da .. Men er ei kjempe flott hoppe ! Går ikke som traver nå lenger. Tror hun hadde litt problemer med nyrene som traver.. Men er sikker på at hun hadde blitt en flott traver uten dette ! Hun er forresten e. White Knight og u. Kinterlope M.T

Har også ei hoppe som heter Mont Muscat, dette er ei hoppe jeg leier nå, sammen med ei venninne. Men det er en flott hoppe ! Og så utrolig snill ! Blir 5 år i år. Tjente rundt 70 000,- som 3 åring, og kvalifiserte seg til hoppe kriteriet også, dette året gikk vel veldig bra for henne, neste år gikk ikke så fullt så bra som det første, og dette året har hun ikke fått komme noe ut på banen enda .. Hun er e. Armbro Kissed og u. Angel Food. Grunnlaget : 78 100 ,-
Gå til toppen av siden

Joystick

» VIP

Skrevet - 02/03/2004 :  14:20:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
den første hesten jg hadde Bollerød Stjerna måtte slutte md travin på grun av en skade i fotten. hun ble opperert*stakkar*

den jg har nå er 17 år dah
men jg har henne bare på for skal kanskje kjøpe henne
Gå til toppen av siden

-MyBaby-

Skrevet - 25/03/2004 :  23:10:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside-MyBaby-  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-MyBaby-  Svar med kopi av melding
har hatt ei varmblodshoppe på 10 år. hun het Diana Newport e.super news u.ebena.. hun har løpt inn hele 1000kr, hehe.. hun slo over i passgang når hun gikk i tet, da gikk det jo eenda fortere.. men hun "vant" jo alle løpene sine da ;) de gangene hun ikke ble diska..kom hvertfall først i mål, hehe!

den andre hesten jeg hadde het CandleInEye e.horton u.torg girl. vet ikke om hun har gått noen løp i det hele tatt..

den jeg har nå er en 14 år gammel vb.vallak som heter Astro Challenger (Baby). e.delvin kosmos u.swiss girl.. han har gått inn rundt 45.000, rek 17,1.. han er kjempe søt og snill!! :D
Gå til toppen av siden

Joystick

» VIP

Skrevet - 29/03/2004 :  12:39:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
hehe mnmn hesten jg har nå drar 1 mai:( *snufs* Gå til toppen av siden

Angie
» VIP

Skrevet - 19/04/2004 :  10:37:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har ei varblods traver på 6 år med navn Skerry My Rose som har tjent 28.000 kr.
Hun har ikke gått noe løp i år pga hun ga seg i det siste løpet hun gikk.
Den forrige eieren hadde kjørt ned syken hennes så det har tatt en tid og bygge henne opp igjen så vi prøver med et lokal løp på Drammen den 2 mai.Noen andre som skal dit?Har også trent broren hennes Skerry The First han har vel tjent over 700.000.
Ellers så har jeg trent mange travhester opp igjennom livet bla Myles of Mystery,Lindis limit,Piano Stork,Trønder vinna,*Night Shade osv
Gå til toppen av siden

Deliberate

Norway

Skrevet - 21/04/2004 :  10:14:53  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingDeliberate  Svar med kopi av melding
hei hei

første hesten jeg hadde heter super shalai å er vel 9 - 10 år nå. han gjorde det veldig bra banen de første åra, men så kom han til håkon johannes å da gikk det nedover.. når jeg fikk han var det bare galopp å ureint trav, men etter 8 månder med trening å masse stell og kos, var han helt kurant igjen. men han solgte jeg... (dumme meg!)
andre hesten var en åringshingst som heter night figther. han hadde jeg ikke så lenge for jeg hadde ikke tid til han å han var veldig krevans.. men han har blitt veldig fin nå etter det jeg har sett da. så jeg var dum der å... hehe
nå har jeg ei varmblodshoppe ved navn dominique ås som er 10 år gammel. hu er en kjempe snill dame, med vannvittig personlighet. hun går ikke på banen lenger for hu har blitt brukt som avlsmerr de siste åra, men har veldig lyst til å prøve hu i montè. kjøre går ikke bra, da er du over alle huger før du vet ordet av det. hehe. men hu er verdens beste god jente i vert fall. tror ikke hu har så mye i grunnlag, men hvis jeg ikke husker feil er det noe rundt 40 000.
uten om de hestene har jeg trent mange travere også. blant annet madelein via, prince onyx, glomslyn, iron horse (eller pjusken som vi kaller han) osv...

- stine å dominique -
Gå til toppen av siden

Joystick

» VIP

Skrevet - 20/08/2004 :  23:27:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg har ingen av hestene nå lenger *Snuffs* men jeg kan jo møtte dem likevel se på vip`en min der er d bilde av bege to. bollerød Stjerna og en vennine og glupa alene Gå til toppen av siden

Surfinbird

» VIP

Skrevet - 21/08/2004 :  11:56:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
De to jeg rir er ikke traver nå lenger meen...

Huldrestry : 5 år gammel, etter Auvin og Ulsrud Gro. Hun har ikke blitt startet en gang pga. gamle eieren og at hun var litt for "vill" foran vogna.. Går nå som ridehest.. ble nesten ikke trav trent heller

Sweet Day : Varmblodshoppe på 16 år. E. Way To Reason og u. Edel Day. Har løpt inn 55 800kr.
Gå til toppen av siden

Tyrona
» VIP

Skrevet - 22/08/2004 :  17:02:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har Varmblods traveren Why Love på for. e.Why Not u. Whats Love
Har sprunget inn 4.500 ca. hun trivdes ikke på travbanen i det hele tatt... Så resultatene deretter. Cherry Superb er broren hennes og har spunget inn 1.139.957,- Hun har så avgjort mulighetene for å nå langt opp på stjerne himmelen men nei. Hun er nå 7 år og knall fin
Hun har et avkom etter Super news. Mountain Beauty er blitt ganske stor nå.
kanskje hun blir boende sammens med Tor litt lenger en planlagt?

Ellers har det vært mye trav... både Kaldblodser lenger nede i rekkene og litt større Varmblods håp. Absolutt en sport jeg liker.

hvem vet kanskje det blir en Varmblods på meg snart?
Gå til toppen av siden

Blessi

» VIP

Norway

Skrevet - 23/08/2004 :  11:50:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBlessi  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBlessi  Svar med kopi av melding
Har ei kaldblodshoppe, Bustevinna. Kun travtrent, og gått et prøveløp! Så ikke noe innkjørt.. Venter føll nå da, som vi håper kommer seg ut på bana
Har trent kaldblodshingsten Gellin litt, men de siste løpene har ikke vært noe særlig Innkjørt er vel for tiden 306 500 kr! Nyydelig hest, og så snill også
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.34 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.