hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Brukernavn
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Brukernavn
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Ingrid Julia

Norway

Skrevet - 12/02/2004 :  16:54:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tenkte jeg skulle skifte ut bukernavnet mitt, men får det ikke til!
Får bare melding om at det gamle passordet mitt ikke virker. Men skriver inn det passordet jeg alltid har hatt.

Får heller ikke opp påloggede venner. Før kom det opp i venstre hjørne hvem som var pålogget.

Håper noen kan hjelpe meg

-Ingrid-
Redigert av - Ingrid Julia den 12/02/2004 17:03:08

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 12/02/2004 :  17:06:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Jeg har ikke testet å bytte brukernavn. Men kan det være at noen andre alt har det brukernavnet du ønsker? Du kan finne ut av det ved å se under medlemmer her på MIX. Der kan du finne alle eksisterende brukernavn. Ikke alle disse har VIP, så derfor trenger du nødvendigvis ikke finne dem der.

Jeg vil forøvrig fraråde bytting av brukernavn med mindre en har en veldig god grunn for og måtte bytte. For min del er det veldig mange her, f.eks. her på MIX jeg etterhvert "kjenner" ganske godt utifra de innleggene de har bidratt med gjennom tiden. Tidligere har det vært episoder hvor jeg har gitt råd i en debatt hvor jeg har trukket inn ting fra andre debatter som kan ha betydning for løsning av problemet i en debatt. Da har jeg husket denne brukern og tidligere problemer og derfor "kjent" brukern på en slik måte at jeg har kunnet koble dette. Dessuten er det mange brukere her som sier mye fornuftig som jeg også gjerne aktivt spesielt ønsker å se hva sier. Bytter en brukernavn vil ulempen være at du fremstår som en ny person både for meg og andre. Jeg vil ikke kunne koble deg, og det vil ta tid før jeg "blir kjent med deg" på nytt. Et annet problem vil være om en går inn i tidligere debatter. Her hender det at en kommenterer utsagn fra tidligere brukere ved å bruke brukernavn. Dersom du endrer brukernavn vil innlegget merkes med det nye brukernavnet, og det kan lett virke som at debatten faktisk mangler innlegg fra enkelte brukere fordi henvisninger ikke lengre kan kobles.

Forøvrig "kjenner" jeg deg som jenta med tinkern, og siden jeg alt "kjenner" på navn som jeg gjør vil jeg anta at jeg sikkert ikke er den eneste.. Så for min del vil det være stor forvirring om du faktisk bytter brukernavn Selvfølgelig er dette en personlig vurdering en tar, men min personlig mening om dette er at det bare er tull..

Apropo påloggede venner må du nå aktivt gå inn på vennelisten på medlemssiden for å få oversikt over hvem som er pålogget og hvem som ikke er det.

dressurblogg.no
Redigert av - spoff den 12/02/2004 17:34:48 Gå til toppen av siden

Ida KR

» VIP

Skrevet - 08/03/2004 :  15:44:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Føler meg nesten litt truffet her, siden jeg faktisk har byttet brukernavn..
Men jeg har jo hele tiden undertegnet med mitt 'ordentlige' navn, så de fleste her har vel hele tiden visst navnet mitt, og vet vel fortsatt hvem jeg er..
Og for de som ikke vet det; Mitt forrige brukernavn var 'frik' (...skjønner du hvorfor jeg byttet..? Hehe )

Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 08/03/2004 :  15:57:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Det var egentlig ikke myntet til deg Ida.. For min del kjenner jeg deg såpass godt at jeg fikk med meg raskt at du hadde skiftet. Men for andre så er det kanskje ikke så lett..

Har man en god grunn til å bytte brukernavn så er det ok. Men å bytte i hytt og pine (som jeg ser noen gjør). Nesten på bakgrunn av dagsformen.. Så blir det bare forvirrende. Synes bytting bør skje svært sjelden, og aller helst aldri. Av de årsaker jeg allerede har nevnt.

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Ida KR

» VIP

Skrevet - 10/03/2004 :  22:55:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja, jeg er helt enig med deg. Er mer enn bare litt forvirrende med tretti nye navn i uka liksom..
En annen ting er, slik som du nevner i ditt tidligere innlegg, mht. gamle debatt-innlegg; Det blir jo unektelig ganske dumt når noen i en debatt henviser/svarer til f.eks. meg med å uttale brukernavnet 'frik', når jeg i ettertid er oppført som 'Ida KR' i mine egne innlegg. Klart det blir rimelig forvirrende for nye medlemmer som blar i arkivene..
Men for min del var byttet iallfall en engangs-greie..

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.