hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Skraping på gulvet og biting i kjetting
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Problematferd
 Skraping på gulvet og biting i kjetting
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Baytorlove

» VIP

Innlegg: 1

Skrevet - 20/04/2009 :  21:12:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har en kaldblods hingst på fem år på fòr på en måte. Han er traver, og oppfører seg eksemplarisk under kjøring. Når jeg skal sele på hesten, kose eller børste ham, binder jeg ham på stallgulvet med kjetting i hver side av grimen. Han er veldig utolmodig og biter på kjettingene hele tiden. Når folk skal forbi og går under kjettingene, biter han etter dem.

Noen konkrete tips til hva jeg kan gjøre med dette?

VitaRosita

Norway
Innlegg: 183

Skrevet - 06/05/2009 :  10:01:50  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingVitaRosita  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVitaRosita  Svar med kopi av melding
Hesten er nok veldig utålmodig, og litt stressa. Han vet sikkert at han skal ut å løpe;p På stallgangen skjer det gjerne litt av hvert. Og det er sikkert grunnen til at hesten din blir stressa. Det er gjerne slik med travere;-) Har hatt det problemet med biting jeg også. Ikke direkte biting, men napping og prøving... Siden det skjer når du koser og steller også regner jeg med at han ikke har vondt noe sted, pga utstyr o.l... Tror det hjelper med å være bestemt med han. Har du prøvd å sele på/stelle han et sted der ikke ikke skjer noe særlig? Lykke til da;-)
Travere kan hvis de vil de også;) Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2024 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.