hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Piner jeg ham..?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest og helse
 Piner jeg ham..?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Tassen4Ever

» VIP

Skrevet - 09/06/2008 :  18:07:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTassen4Ever  Send %s1% en ICQ meldingTassen4Ever  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTassen4Ever  Svar med kopi av melding
Ja, huff.. Han har hjulpet meg gjennom så mye, at jeg tror det vil gå galt om jeg selger ham:/

Hehe:D Mine pleier å bare hoppe opp på ryggen hans, og når han går løs i hagen vår, så tar han like gjerne fotballen til lillebroren min og leker med hundene!
Tror nok at denne "hesten" egentlig er en forvokst hund, igrunn!=)

Elsker deg, Tassen<3 Gå til toppen av siden

HesteHeidi92

Norway

Skrevet - 10/06/2008 :  18:47:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHesteHeidi92  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHesteHeidi92  Svar med kopi av melding
Hvis du har masse mark så kan du jo låne/kjøpe en liten minishettis som selskap ;)
N/L-hest er Norges svar på sportsponnî...
Min ponnihoppe får fôr 4 ganger om dagen hun! ^^
Gå til toppen av siden

Tassen4Ever

» VIP

Skrevet - 10/06/2008 :  20:50:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTassen4Ever  Send %s1% en ICQ meldingTassen4Ever  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTassen4Ever  Svar med kopi av melding
Her er ingen til låns, det kommer islandshester snart og han som eier de vil ikke at det skal være flere enn Tassen i tillegg til hans og dessuten har jeg ikke et flusj med penger til å kjøpe en shetlandsponni som jeg i bunn og grunn ikke har bruk for.
OG; kjøper jeg en hest til, får jeg ikke stallplass til begge hestene etter høsten, og da må jeg selge begge to...

HesteHeidi92

Norway

Skrevet - 10/06/2008 :  21:32:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHesteHeidi92  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHesteHeidi92  Svar med kopi av melding
Gjør det vanskelig for deg selv ja :/ Helfôr? Få noen til å kjøre en liten ponni til deg for ett år.
Ellers er det jo ikke noe annet å gjøre enn å selge :(

N/L-hest er Norges svar på sportsponnî...
Min ponnihoppe får fôr 4 ganger om dagen hun! ^^
Gå til toppen av siden

Tassen4Ever

» VIP

Skrevet - 11/06/2008 :  21:09:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTassen4Ever  Send %s1% en ICQ meldingTassen4Ever  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTassen4Ever  Svar med kopi av melding
Han kan nok fint stå alene litt, slik alle andre har skrevet:)

_Amanda_
» VIP

Skrevet - 11/06/2008 :  22:44:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ikke hør på hesteheidi, ikke kjøp flere hester om du har problemer med den du har (stallplass osv.) en hest lider ikke av å stå alene litt, og det kan dulære om du ikke har lært hesteheidi minishettis er også hester bare at de er små. det er ikke bare åkjøpe dem å la dem gå der. de vil også brukes og føle at noen er glad i dem, og om tassen4e¨ver skulle kjøpe en å ha i sommer + alle isingene for så å sette ham på helfor, vil jeg syns det er bortkasta penger og molboskap....!! Men det er et bra forslag, men ikke alle har mulighet til å fullføre det... Gå til toppen av siden

T. Boysen

» VIP

Skrevet - 12/06/2008 :  02:29:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tilslutter "xAmandax" - noen dager for seg selv på et beite vil han bare synes er deilig, og så blir det kanskje en dag eller to med å "bli kjent med" sine nye Isisvenner som snart kommer.
Når det gjelder "naturlige hesteraser" vil de fort komme ut av det med hverandre. Noen "sjefsmærrer" vil gjerne lage litt "pip og gvin", og et par bakbein opp, for å sette en annen på plass. Men det er "bare natur".
Har selv vært på mange slipp, og sett mærrer "bli enige" om rangen, mens vallakene stort sett holder seg unna "cat-fighten".
Hester - med mindre det er to likebyrdige hingster som møtes til kamp - vil ganske fort roe seg, når flokken er på plass og de tilbringer som regel en fredfylt tilværelse sammen.
Sånn: - Nå kan vel de fleste ta det med ro - hestene gjør det ihvertfall.
Gå til toppen av siden

Tassen4Ever

» VIP

Skrevet - 12/06/2008 :  15:09:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTassen4Ever  Send %s1% en ICQ meldingTassen4Ever  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTassen4Ever  Svar med kopi av melding
Det er hingster og vallaker som skal inn til Tassen:)
Tassen har alltid underkastet seg, så noe problemer med hingstene blir det nok ikke. De hingstene og vallakanee går godt sammen fra før, så det blir nok heller ingen problemer dem i mellom=)

MEN LES UNDER DIVERSE HER! HAR ENNÅ ET STOOORT PROBLEM, JEG!
****** STALLEIER!

T. Boysen

» VIP

Skrevet - 14/06/2008 :  05:56:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Keep up the good spirit! La sommerens beite bli en GOD tid for Tassen & co.
Ikke la "folk" ødelegge dette, og la dette bli "en ny start".
"Leave your troubles behind" er et godt uttrykk, synes jeg.
Av og til synes jeg det er synd at Tassen er så langt unna "min" stall, hvor mine hester har hatt det godt i alle 25 år....
Gå til toppen av siden

Tassen4Ever

» VIP

Skrevet - 15/06/2008 :  16:36:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTassen4Ever  Send %s1% en ICQ meldingTassen4Ever  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTassen4Ever  Svar med kopi av melding
Takker!=)
Ja, det er utrooolig synd.. Vet at vi begge hadde trivst godt sammen med deg, Trine!:)

Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.21 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.