hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Nå er alt BRA igjen!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Nå er alt BRA igjen!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 6

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 20/05/2008 :  23:22:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Ja mener de innleggene der du kom med direkte person angrep på meg og la ut i det vide og det brede om hva du mente om meg og ting jeg gjorde.

Og etter på skrev du at du var en godt voksen dame, må si all min respekt da forsvant.
Men forsetter disse anti mix kampanjene så forsetter jeg anti fh

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

T. Boysen

» VIP

Skrevet - 21/05/2008 :  03:39:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Oooofff - kutt ut da, jenter!

Hvis dere fortsetter sånn, kan dere få komme til meg og kappkjøre i rullestolen min.....
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 21/05/2008 :  12:35:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Hadde vært et syn for guder Trine.

Mari^_^

Norway

Skrevet - 21/05/2008 :  16:25:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg synes det er synd at tidligere aktive MIXere blir skremt bort av slik anti-andre-forum oppførsel. Kan enkelt og greit legge til at slik oppførsel finnes ikke på andre forumer etter hva jeg kan se. Folk ER misfornøyde ja, og gir høylytt uttrykk for det, men de angriper ikke andre forum og truer meg å bytte mm. for det.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

J.Sandbakk

» VIP

Norway

Skrevet - 21/05/2008 :  16:28:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Oooofff - kutt ut da, jenter!

Hvis dere fortsetter sånn, kan dere få komme til meg og kappkjøre i rullestolen min.....

Opprinnelig postet av T. Boysen

He, he...

Johanne Gå til toppen av siden

Shambam

Skrevet - 21/05/2008 :  19:30:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hehe:P Gå til toppen av siden

Prinsesse-Vil-Ikke

Norway

Skrevet - 21/05/2008 :  20:12:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePrinsesse-Vil-Ikke  Svar med kopi av melding
Du er morsom du, Trine *ler*
Janita og Rosa Lind <3

Gå til toppen av siden

T. Boysen

» VIP

Skrevet - 22/05/2008 :  03:41:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Mooohhooohaaa... Ja, gamle damer kan jo bli "hekser"...... Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 22/05/2008 :  09:32:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
men trodde hekser hadde sopeliv jeg, og ikke rullestol? du må være veldig moderne :-)

kenyelgen

» VIP

Skrevet - 22/05/2008 :  20:54:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hmm jeg kommer ikke inn på forumhest engang jeg... Har prøvd ørten ganger,men den sier at jeg gjør det bildegreiene feil... har prøvd å løse det på ulike måter,men neida!!! Så blir nok her:) Gå til toppen av siden

T. Boysen

» VIP

Skrevet - 23/05/2008 :  03:17:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jepp - jeg er en høyst "moderne heks". Har bytta ut sopelimen med stokker og stol på hjul.
Ja, og så har jeg ei gammal mærr som "gjør ALT jeg ber henne om".
Jeg bryter ALLE regler når jeg ca. en gang i uka rir på henne: Ikke hodelag, men grime med tau, ikke sal, ikke hjelm - ja, "fy meg" - som ellers fremhever sikkerhet fremfor alt.
Men det er fordi denne hesten og jeg har kjent hverandre i 24 år....
Alle som bor i rimelig næhet til Sandvika i Akershus er velkommen tl å hilse på meg og min kloke, gamle hest - som har lært meg så mye.
Gå til toppen av siden

_Amanda_
» VIP

Skrevet - 04/06/2008 :  00:31:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
synes egentlig dette er et ok forum:) utrolig greit å ha når det er noe man lurer på:) Når det gjelder de som "hakker" litt, så er det jo egentlig det som lager litt diskusjon:)) Men syns det er viktig å høre hveradres meninger og respektere (så lenge det ikke strider mot hest) dem istedet for å begynne å spørre hvor gammel du og du er, så dum osv... syns det er umoden oppførsel. her skal man hjelpe hverandre:D harik hørt om forum hest, men det høres ikke SÅÅÅÅ kocli ut Gå til toppen av siden

T. Boysen

» VIP

Skrevet - 04/06/2008 :  03:53:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er blitt "oppfordret" til å engasjere meg i andre heste-fora, men delvis pga. at jeg ikke har kommet "inn" og delvis fordi jeg ikke gidder å sjekke flere hestesider hver kveld - ehh, natt - har jeg ikke fulgt opp dette.
Synes at Hesteforum er et helt OK sted å "være med" på, og folka er også OK, og vi har en trivelig tone.
Gå til toppen av siden
Side: av 6 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.