hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Nå er alt BRA igjen!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Nå er alt BRA igjen!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 6

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 19/05/2008 :  22:47:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvorfor er det synd i meg? At du skulle synes synd på et medlem av din forhatte "klan" .. det er bare patetisk og ganske underholdene synes jeg :)
Er det bare du som skal få lov å ytre din mening, fornærme og være spydig... unnskyld, du kaller det å få si sin mening...

DU HENVISTE DIREKTE TIL MEG så da må jeg jo få svare? Eller bevisene går kanskje bare en vei her he he...
God bedring fra en som deg, DET trenger jeg ikke :)

Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 19/05/2008 :  23:13:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hvorfor er det synd i meg? At du skulle synes synd på et medlem av din forhatte "klan" .. det er bare patetisk og ganske underholdene synes jeg :)
Er det bare du som skal få lov å ytre din mening, fornærme og være spydig... unnskyld, du kaller det å få si sin mening...

DU HENVISTE DIREKTE TIL MEG så da må jeg jo få svare? Eller bevisene går kanskje bare en vei her he he...
God bedring fra en som deg, DET trenger jeg ikke :)

Opprinnelig postet av Harneshaug

Nei det du trenger kan nok ikke jeg gi de, for er ikke utdannet til det.
Sorry :-(

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 19/05/2008 :  23:16:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nei det skjønner jeg, det er en lang og krevende utdannelse, man må ha litt kapasitet for å ta høyere utdannelse.
Det de i alle fall fordret da jeg gikk min høyskoleutdannelse var at man hadde en viss form for intelligens...

Når Gubben er borte driter hestene på plenen
Redigert av - Harneshaug den 19/05/2008 23:18:17 Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 19/05/2008 :  23:18:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Håper du får hjelp av noen annen, eller så bør du prøve de urtene for humør syke hester.
Moody mare tror jeg navnet er.

Lopke

Norway

Skrevet - 19/05/2008 :  23:22:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Håper du får hjelp av noen annen, eller så bør du prøve de urtene for humør syke hester.
Moody mare tror jeg navnet er.

Opprinnelig postet av Tigull the best 4 life

Brukt dem selv kanskje?
Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 19/05/2008 :  23:23:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja men da er vi heldige begge 2 :)
Jeg kan spise urter og du kan nytte godt av at samfunnet i dag fokuserer så hardt på og prioriterer de med spesielle behov ;) Vi er heldige!!!

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 19/05/2008 :  23:32:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Ja godt de tar seg av dere to da, med urter og andre middler.
jeg har det kjempe bra, og klarer meg helt selv.
Og at dere sender hat meldinger og prøver og rakke ned på meg helt siden den musikk(?) tråden eller hva det var for noe tråd, så ser der jo hvem som har flest problemer.
Jeg har svart mange her inne uten og være negativ osv som det blir påstått at jeg er, så lurer på hvem som er blindet av eget hat er jeg. eller foresten lurer ikke, vet svartet, og svaret er at det ikke er meg.

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 19/05/2008 :  23:42:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hatmelding????? Jeg har ALDRI brukt ordet hat eller noe som ligner... skal du beskylde meg for det får du quote eller sitere meg....

Det ordet kommer fra deg, for meg kunne det aldri falt meg inn å bruke ordet om noe/noen jeg ikke en gang kjenner... Hat er det nok av verden, betrakter dette som middelmådig underholdning jeg...

TORHILD

» VIP

Skrevet - 20/05/2008 :  00:28:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Av alle personer på mix, er Tigull nok den jeg vet best hvem er. Og hun utpeket seg fra dag en, for mangen år siden...
Hvorfor hun utpeket seg? Vel, diskuteringen i denne tråden gir vel svaret. Og ikke minst bilder fra mounted games, rare spørsmål og sære diskusjoner.

Så det skal du ha Tigull; du har gitt meg mang en latter opp gjennom tiden!!!

Gå til toppen av siden

T. Boysen

» VIP

Skrevet - 20/05/2008 :  03:33:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ojjj då - JENTER DA!!!
Må jeg bli "streng gammal bestemor" for å få dere til å oppføre dere som "pene piker skal"?
Man tar hverandre pent i lanken og slutter fred.
Hehh - jeg kan utenat sangen om "Tuppen og Lillemor" - og for de av dere som ikke kan den - finn den frem og "les" innholdet!
Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 20/05/2008 :  06:59:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Om du har holdt på med hest lenger enn meg T. Boysen, det har du og all ære til deg for det, selv om vi hadde det gøy på "intimvasketråden" lol, men jeg har vært FOR lenge på Mix... sukk...
Den lanken har vært strekt ut før og blitt spyttet i mer enn en gang... nå er bukselåret mitt vått og armen kort...

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 20/05/2008 :  10:03:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Synd jeg ikke har min egen pc, for der har jeg lagret alt du vrengte ut av deg mot meg, og faktiks mot Spoff også.

Og om det er meg du mener du har strekt ut en arm mot, så tar du feil, for du har angrepet meg flere ganger enn jeg har sagt noe skeivt til deg.

Men for all del har lært masse av deg.
blant annet hvorfor det er krig og mobbing i verden og det takker jeg deg for.

kirakira

Skrevet - 20/05/2008 :  12:28:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Synd jeg ikke har min egen pc, for der har jeg lagret alt du vrengte ut av deg mot meg, og faktiks mot Spoff også.

Og om det er meg du mener du har strekt ut en arm mot, så tar du feil, for du har angrepet meg flere ganger enn jeg har sagt noe skeivt til deg.

Vet du,jeg blir helt sjokkert jeg over at moderatorene her inne lar deg holde på slik?
Hvor i alle dager ER moderatorene henn?
Du er frekk,usaklig og så ufin ovenfor andre at jeg rett og slett mister "munn og mæle" jeg altså

For din måte å snakke til mennesker på,er noe av det frekkeste/verste jeg har sett i min tid rundt på nett.
Syns du snart bør gå i deg selv jeg,og å kanskje tenke litt igjennom hvorfor det er så lite aktivitet her inne som det er?
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 20/05/2008 :  14:52:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Vet du,jeg blir helt sjokkert jeg over at moderatorene her inne lar deg holde på slik?
Hvor i alle dager ER moderatorene henn?
Du er frekk,usaklig og så ufin ovenfor andre at jeg rett og slett mister "munn og mæle" jeg altså

For din måte å snakke til mennesker på,er noe av det frekkeste/verste jeg har sett i min tid rundt på nett.
Syns du snart bør gå i deg selv jeg,og å kanskje tenke litt igjennom hvorfor det er så lite aktivitet her inne som det er?

Opprinnelig postet av kirakira

Jeg er hyggelig mot folk som er hyggelige mot meg.
Ikke mot de som bevist går og slenger dritt til meg eller snakker stygt om meg som person pga litt andre måter og se ting på.

Men om du har tålmodighet kirakira så skal jeg vise hvor frekke meldinger jeg har fått, så kan det være du skjønner hvorfor min vilje til og være hyggelig mot enkelte her inne er så liten.

Men jeg kan godt legge hele denne diskusjonen bak meg jeg, så lenge det er anti mix kampanjer av ivrige fh brukere på mix sine sider.

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 20/05/2008 :  17:06:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kan man ikke legge bak seg hele Mix/Fh debatten da og bare være begge steder, eller en av plassene, uten å rakke ned på hverandre?

Det er ikke bare dumme folk på hverken Fh eller Mix, men sikkert ganske så representativt for et hver "samfunn" eller som en Nidar godtepose :) Salt surt og søtt... blandet..

Man må få kunne ha forskjellige meninger OG være på forskjellige fora, attpåtil kanskje være uenige, uten at det dermed gjør stedet til en verre plass å være?

Der er flere tusen medlemmer på FH, selvsagt er der ingen "klan", akkurat like lite som her inne...

På samme måte som alle har rett til å være medlem av et hestenettsamfunn basert på interesse for hest, ikke kunnskapsnivå eller alder.

Der som her er det medlemmer fra 10 til 60 år, det er ikke noe kriterie at man må være så og så flink.

Bare for ordens skyld så har jeg aldri sendt meldinger til deg Tigull :) Mener du innlegg i den offentlige debatten er det noe annet.

Side: av 6 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.