hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Nå er alt BRA igjen!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Nå er alt BRA igjen!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 6

T. Boysen

» VIP

Skrevet - 30/04/2008 :  02:26:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Logoer er på plass, og selv to frustrerende dager med MIX "out of order" er over.
Mulig at Hesteforum ikke er den "friskeste" hestesiden mht. spørsmål og meldinger, så er dette en side jeg trives med å sjekke innom omtrent daglig.
Siden jeg har kjentfolk i mange hestemiljøer, er jeg blitt spurt om hvorfor jeg ikke "kaster meg inn i debattene" på andre hestefora, hvor skriveriene er langt "friskere" i tonen.
Veel, jeg er jo aktiv på nl-hest-siden "Rimfakse", og kan der av og til ikke dyyy meg for å være litt mer "personlig" - når personer BER om min mening.
Ser at det er blitt litt mindre aktivitet her, siden enkelte emner ikke har vært berørt på lang tid.
Kan det ha noe med at vi er så "snille" her - eller?

Mari^_^

Norway

Skrevet - 30/04/2008 :  05:43:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Evt. at mange har byttet forum, og er mindre her - slik som meg selv. Synd at det er så rolig her.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 30/04/2008 :  07:51:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
De fleste har vel gått over til Forum Hest. Gå til toppen av siden

T. Boysen

» VIP

Skrevet - 01/05/2008 :  05:26:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Som gammal nl-hest-dame, forblir jeg her på Hesteforum, og venter tålmodig på at Forum på nl-hest-sidene "Rimfakse" igjen skal komme opp.

Kan nevne at jeg for "n'te" gang HAR forsøkt å "bli med i det gode selskap" på Forumhest - uten hell. Så nå gidder jeg ikke prøve mer her, hvis ikke noen kan fortelle meg hvordan man "blir godtatt" her.

Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 01/05/2008 :  12:08:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Det blir du ikke, for du er ikke endel av den såkalte klanen der inne.
SÅ det er ikke for alle det forumet, bare for de som nebber og hakker på folk med litt andre meninger, og det gjør de gjerne i flokk.

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Asbjørg

» VIP

Norway

Skrevet - 01/05/2008 :  16:26:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAsbjørg  Svar med kopi av melding
Synst tonen inne på forumhest til tider er unødig skarp, så det blir ikke så jeg gidder engasjere meg så mye der inne. Må visst ha noen tusen innlegg på skravle-debatter om sminke og fjas der inne for å være en av gjengen, og det gidder jeg ikke Her var jeg mye før, men siden det er så lite aktivitet har det blitt mindre. Egentlig er det ganske fint å ikke være så mye på diskusjonsforum, for det tok til tider ganske mye tid! Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 01/05/2008 :  21:19:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Det blir du ikke, for du er ikke endel av den såkalte klanen der inne.
SÅ det er ikke for alle det forumet, bare for de som nebber og hakker på folk med litt andre meninger, og det gjør de gjerne i flokk.

Opprinnelig postet av Tigull the best 4 life

HVordan kan du si det?? jeg trodde ikke du var der,. og du snakker vel av erfaring???

Statistikk fra FH:
Medlemmer: 2.648
Tråder: 27.144

jeg tviler på det er så svart hvitt som du skal ha det til nå Tigull.. isåfall er det jo rart at det er så mange medlemmer der. OG AKTIVITET!

TBoysen, hvem er du der inne da? jeg har lurt nemli om du hadde profil der. Er mange NL aktivister på FH hvertfall.
Gå til toppen av siden

Shambam

Skrevet - 01/05/2008 :  22:02:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har nettopp blitt medlem av forumhest, og trives der:) Jeg har også blitt mye mer aktiv på hest.no enn på hestemarked, pga at jeg syns det er blitt litt kjedelig innpå her. Men det er min personlige mening:) Gå til toppen av siden

T. Boysen

» VIP

Skrevet - 02/05/2008 :  00:15:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja, hvis det Tigull sier er bare "litt sant", så er det ikke så rart at jeg ikke kommer meg inn her.
Er ei gammal kjærring som kunne være bestemor til flere av dere, som "bare" har holdt på med hest siden 1970 - og således er heeelt "dinosaur".
Kan det hjelpe hvis jeg forteller at jeg sminker meg?? Dvs. kliner på meg litt rundt øya før jeg viser meg offentlig....
Jeg VET at det er nl-hest-folk på forumhest, og skulle gjerne kommunisert litt - men, men....
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 02/05/2008 :  00:48:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Ja, hvis det Tigull sier er bare "litt sant", så er det ikke så rart at jeg ikke kommer meg inn her.
Er ei gammal kjærring som kunne være bestemor til flere av dere, som "bare" har holdt på med hest siden 1970 - og således er heeelt "dinosaur".
Kan det hjelpe hvis jeg forteller at jeg sminker meg?? Dvs. kliner på meg litt rundt øya før jeg viser meg offentlig....
Jeg VET at det er nl-hest-folk på forumhest, og skulle gjerne kommunisert litt - men, men....

Opprinnelig postet av T. Boysen

Hva Tigull finner på får bli hennes sak, men så lenge man ikke deltar på et forum er man heller ikke i stand til å uttale seg om forholdene. Lengre er den jo ikke.

Heter du samme nick der da som her?? har aldri sett deg der inne jeg..
At du har holdt på med hest siden 1970 er irrelevant i denne sammenhengen. På FH er det sikker eldre folk enn deg og..
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 02/05/2008 :  09:18:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av T. Boysen

Det er mer enn litt sant, er jo kjefte/nebbe/mobbe klanen herfra som faktisk flyttet over dit, og siden de modererer siden sin selv, så sletter de akkurat det de synes er feil, selv om det bare er en personlig mening, som ikke tråkker over noen grenser, iallefall i det virkelig livet.

Bare se hva Asbjørg skriver om den skarpe tonen.

Og bare tull og dra fram hvor mange medlemmer man har og hvor mange innlegg, for klanen skriver nok mange selv, og slettede innlegg teller vel også med i statestikken tenker jeg.

Og medlems tallene imponerer meg ikke noe særlig, er andre heste steder, med langt flere treff i døgnet enn denne så kalte siden for alle FH.

Og hva vet vel Lopke om jeg er der inne?

Mari^_^

Norway

Skrevet - 02/05/2008 :  12:13:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Om dere ikke trives der får være deres sak, men såklart er det beklagelig. "Til lags åt alle kan ingen gjera", det vil vel alltid være noen som ikke trives, sånn er det i alle sosiale samfunn i vår verden i dag, både på nettet og ute i den store, virkelige verden.Den såkalte klanen Tigull nevner er bare sprøyt. Hos oss er det akkurat i dette øyeblikk 58 medlemmer og 42 gjester online, og det er ikke uvanlig at det er mange hundre, så det blir noen innlegg av det gitt. De yngste er rundt 9-10 år, de eldste er nok faktisk eldre enn deg T.Boysen, så jeg synes du skal gjøre et forsøk til. Du trenger ikke delta på off-topic, men heller konsentrere deg om det hestefaglige, om det er det som faller mest i smak hos deg. Hos oss er alle velkomne :-)
www.hestene.no
Redigert av - Mari^_^ den 02/05/2008 12:31:14 Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 02/05/2008 :  12:18:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Det er mer enn litt sant, er jo kjefte/nebbe/mobbe klanen herfra som faktisk flyttet over dit, og siden de modererer siden sin selv, så sletter de akkurat det de synes er feil, selv om det bare er en personlig mening, som ikke tråkker over noen grenser, iallefall i det virkelig livet.

Sjekk gjerne ut hva som er sant før du kommer med en påstand, lille venn. Ingen er perfekte, ei heller det forumet vi befinner oss på i denne stund, skal ikke rive opp i noe av det akkurat nå.

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 02/05/2008 :  16:22:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Sjekk gjerne ut hva som er sant før du kommer med en påstand, lille venn. Ingen er perfekte, ei heller det forumet vi befinner oss på i denne stund, skal ikke rive opp i noe av det akkurat nå.

Opprinnelig postet av Mari^_^

Vel sånn er det nå jeg føler det, at det er en kjefte/nebbe/mobbe klan som rotter seg sammen mot noen gang på gang, så gidder jeg ikke.

Prinsesse-Vil-Ikke

Norway

Skrevet - 02/05/2008 :  18:00:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePrinsesse-Vil-Ikke  Svar med kopi av melding
Registrerte meg hos Forumhest idag, og prøvde å sette meg inn i systemet, uten hell.
Synes Mix på HM er mye lettere å forstå seg på, så det er synd at de fleste går over til Forumhest.

Janita og Rosa Lind <3

Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 02/05/2008 :  18:19:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
Er systemet noe vanskelig da? Ikke merket noe fæl snobbe tendens overhode..
Gå til toppen av siden
Side: av 6 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.33 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.