hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Nå er alt BRA igjen!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Nå er alt BRA igjen!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 6

TORHILD

» VIP

Skrevet - 02/05/2008 :  18:57:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Registrerte meg hos Forumhest idag, og prøvde å sette meg inn i systemet, uten hell.
Synes Mix på HM er mye lettere å forstå seg på, så det er synd at de fleste går over til Forumhest.

Opprinnelig postet av RLogRC

Du kommer nok inn i det
Det kjekke er at når kvelden kommer og jeg logger inn, så er det ofte over 1000 nye svar siden i går kveld, mot kanskje 35 her på mix...
Altså har jeg flere timer med underholdende lesing

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 02/05/2008 :  19:20:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Det er mer enn litt sant, er jo kjefte/nebbe/mobbe klanen herfra som faktisk flyttet over dit, og siden de modererer siden sin selv, så sletter de akkurat det de synes er feil, selv om det bare er en personlig mening, som ikke tråkker over noen grenser, iallefall i det virkelig livet.

Opprinnelig postet av Tigull the best 4 life

Sjekk gjerne ut hva som er sant før du kommer med en påstand, lille venn. Ingen er perfekte, ei heller det forumet vi befinner oss på i denne stund, skal ikke rive opp i noe av det akkurat nå.

Opprinnelig postet av Mari^_^

Vel sånn er det nå jeg føler det, at det er en kjefte/nebbe/mobbe klan som rotter seg sammen mot noen gang på gang, så gidder jeg ikke.

Vel, jeg synes du skal prøve igjen. Da uten noe som helst fordommer. FH er så mye mer enn hva du tror det er. ;)

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 03/05/2008 :  09:27:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Vel er jo værstingene herfra som er det, og er du ikke enig med de, så er det jo synd på deg osv.
Og ser du en sak fra en litt annen side, så er dy dum, idiot, barnslig, s*x fiksert , gal osv osv.

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 03/05/2008 :  12:43:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kan ikke huske en eneste tråd der noen er blitt kalt dum, idiot, barnslig, sex fiksert eller gal.
På FH er det moderatorer som er aktive hele dagen, og direkte angrep mot personer er ikke lov, verken fra store eller små.

Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 03/05/2008 :  21:56:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kan ikke huske en eneste tråd der noen er blitt kalt dum, idiot, barnslig, sex fiksert eller gal.
På FH er det moderatorer som er aktive hele dagen, og direkte angrep mot personer er ikke lov, verken fra store eller små.

Opprinnelig postet av TORHILD

Jeg snakker ikke om det, snakker om hva disse klans medlemen er i stand til og vrenge ut av seg.

Mari^_^

Norway

Skrevet - 03/05/2008 :  22:17:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Så positiv du er Tigull, tenkt litt over din egen holdning?

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 05/05/2008 :  10:40:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Har aldri sagt jeg er noen helgen, men ser ting på en litt annen måte enn andre.

Prinsesse-Vil-Ikke

Norway

Skrevet - 05/05/2008 :  12:19:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePrinsesse-Vil-Ikke  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Registrerte meg hos Forumhest idag, og prøvde å sette meg inn i systemet, uten hell.
Synes Mix på HM er mye lettere å forstå seg på, så det er synd at de fleste går over til Forumhest.

Opprinnelig postet av RLogRC

Du kommer nok inn i det
Det kjekke er at når kvelden kommer og jeg logger inn, så er det ofte over 1000 nye svar siden i går kveld, mot kanskje 35 her på mix...
Altså har jeg flere timer med underholdende lesing

Opprinnelig postet av TORHILD

Jo, det er sant

Janita og Rosa Lind <3

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 05/05/2008 :  14:27:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Har aldri sagt jeg er noen helgen, men ser ting på en litt annen måte enn andre.

Du trenger ikke være så negativ selv om du ser ting så annerledes.

T. Boysen

» VIP

Skrevet - 06/05/2008 :  05:45:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ehhh - nå skjønner jeg enda mindre.
Riktignok kommer jeg meg altså ikke "inn" på disse hestesidene, og må spørre meg "hva som kreves" for å komme inn i "det gode selskap"?
Har prøvd å legge inn "kodene" som kommer opp - både forlengs og baklengs, uten resultat og da gidder jeg ikke prøve lenger. Får da følelsen av at jeg ikke er "ønsket", og det er det!
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 06/05/2008 :  05:53:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Om det er grunnen til at du ikke kommer inn på FH, så anbefaler jeg deg å få hjelp av noen IT-folk. For da er det din pc/ditt nettverk som ikke "tillater" det. Du får altså ikke kommet lenger enn til registreringen? Du har ikke fått registreringsmailen i søppelpost på e-mailen da?

Northernlights

Skrevet - 06/05/2008 :  07:18:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har også samme problem som Trine, jeg slår koden baklengs som skrevet, men får ikke registrert meg... Syns også siden er ltt rotete, men det er vel en vane sak. Her er det nesten helt stille for tiden, synd i grunn, liker folka og siden her... Men da får jeg være trofast her og håpe på bedre vær Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 06/05/2008 :  13:52:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg håper virkelig du spøker T.Boysen siden du bruker alle hermetegnene? Eller misforstår jeg...
Du kan da vel ikke få en "ikke velkommen følelse" av tekniske vansker og det "kreves" ikke mer enn en registrering som går gjennom??
Der er flere damer i sin beste alder, du blir ikke en gang eldst ;)

Jeg skal sende en beskjed til hun som drifter forumet. Men jeg skulle ønske denne evindelige gnattingen og klagingen fra diverse kunne ta slutt.
Ellers blir jo den mest aktive tråden på Mix OM - nettopp FH og det er jo dumt?

Når man er registrert og vist at man ikke er en "fake" person, altså som i forumtroll/tulleprofil ol får man tilgang på eget seniorforum som er for voksne, de unge har egne og så har man felles :)

Man kan også hake bort de emner man ikke er interessert i om det plager en at andre vil sminke seg.
Der er hest, fotoforum, egne grener, kjøp/salg, forumleker osv.
Du bestemmer selv hva du vil fjerne, slik at når du trykker på nye innlegg-knappen kommer bare de tråder relevante til forum du vil lese i :)

Når Gubben er borte driter hestene på plenen
Redigert av - Harneshaug den 06/05/2008 13:54:53 Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 06/05/2008 :  15:57:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
og så kan man se hvilke tråder man har svart i.. og man kommer automatisk til første uleste innlegg.. en veldig grei løsning. Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 06/05/2008 :  15:57:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
og så kan man se hvilke tråder man har svart i.. og man kommer automatisk til første uleste innlegg.. en veldig grei løsning. Gå til toppen av siden
Side: av 6 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.