hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - "urettferdig" behandlet på arbeidsplassen..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 "urettferdig" behandlet på arbeidsplassen..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Angela_Dunjar

» VIP

Skrevet - 14/04/2008 :  22:46:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei..

jeg må bare dele dette med noen.

Jeg jobber som nattevakt i 50% stilling på en instutisjon.
Da jeg besgnyte å jobbe her for 2 år siden var alt helt fint, og arbeidsmiljøet på topp.
Men så en dag begynte det ei ny ei her, som viste seg å være bestevenninda til sjefen. Og da begynte ting å skje...

Jeg vet jo at sjefen har taushetsplikt, men en ting som skjedde i november fikk meg til å tenke... min onkel fikk diagnotisert kreft i fjor sommer, noe som gjorde meg ganske lei meg, og orket en periode ikke å være på jobb. Måtte fortelle dette til sjefen så hu fikk vite åssen ting lå an.
Så en uke senere, kommer denne venninda hennes bort til meg å spør åssen det går med onkelen min, og forteller absolut alt det jeg fortalte sjefen min.. Dettekan da ikke være lov? jeg ga følsomme og private opplysninger til min sjef, så regner jeg med at det blir værende hos hu..men nei da..