hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Mark kur
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest og helse
 Mark kur
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Pila-Mor

Skrevet - 25/01/2004 :  23:05:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
]ARG nå er jeg skikkelig forbanna!!!!

Hestene på stallen jeg står skal ha mark kur nå, Ivomec mot blodorm ect,, ting som ikke Banminth tar f.eks.

Ringer til vet. vi har ingen fast veterinær, hestene har akkurat kommet dit og vi har rett og slett ikke hatt behov for det (heldigvis!!!). Ringer en vet. som driver med hest, men får beskjed om at jeg må ta kontakt med min faste veterinær, men jeg har jo ingen fast vet.!! Får beskjed om å ringe vet. høyskolen, men de ga ikke resept på det, for alle kunne jo ikke ringe dit bare for det!! Men hva i innerste gjør jeg da??!!

Hestene må jo ha markkur... ARG!!!! holder til i Oslo.. Tips til hva jeg bør gjøre??

vixi
» VIP

Norway

Skrevet - 26/01/2004 :  08:38:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidevixi  Svar med kopi av melding
Ring en annen veterinær. Er vel mer enn en å velge på vil jeg tro.
Blindheten er størst hos den som med vilje ikke ser...

Gå til toppen av siden

elx

» VIP

Norway

Skrevet - 26/01/2004 :  10:28:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideelx  Svar med kopi av melding
Enig med Vixi her. De fleste veterinærer er nok ikke like firkantet som "førstevalget" ditt var...
Vil tro at veterinæren forstår at du ikke ringer medmindre det er noe galt med hesten/e!
Er det ellers ingen andre på stallen som har en veterinær de bruker!?!? Hvis du skal bestille for hele stallen, og ikke bare egne hester, spiller det vel ingen rolle hvilket navn som står på resepten?
Håper det lar seg ordne, og hvis ikke kan du ta kontakt med meg via vipen så skal jeg høre med "min" vetrinær!
Gå til toppen av siden

newie

» VIP

Skrevet - 26/01/2004 :  13:12:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dra til Sverige....

Der koster ivomec 122kr og banminth 78kr, og det er RESEPTFRITT...

Da slipper du tullet med resepter. Skjønner ikke helt hvorfor norge skal ha sånne teite regler på resepter på markur. Det er jo ikke det til katter!
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.