hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Sal fra hööks?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Sal fra hööks?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

-RosaLind-

Norway

Skrevet - 10/01/2008 :  19:19:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside-RosaLind-  Send %s1% en ICQ melding-RosaLind-  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-RosaLind-  Svar med kopi av melding
"Allround sal.
Svært rimelig sal av lær med gule stikninger og passepoil. Ullstoppende polstringer og bred ryggfrihetsspalte."
Pris: 1398 .-

Noen som har denne?

Venner er som stille engler som løfter oss opp igjen når vingene har glemt å fly

mariakaogcindy

Skrevet - 10/01/2008 :  20:41:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
venninda mi kjøpte den nå nyrlig Hun var veldig fornøyd... Men den har en veldig høy manke som gjør at den ikke passet hesten hennes. Den var god og sitte i osv Gå til toppen av siden

-RosaLind-

Norway

Skrevet - 10/01/2008 :  21:46:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside-RosaLind-  Send %s1% en ICQ melding-RosaLind-  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-RosaLind-  Svar med kopi av melding
Ok. Vurderer å kjøpe salen, da jeg kjøper billige saler og skifter heller inni mellom.
Men da skal jeg prøve meg på den!

Venner er som stille engler som løfter oss opp igjen når vingene har glemt å fly Gå til toppen av siden

Asbjørg

» VIP

Norway

Skrevet - 11/01/2008 :  17:22:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAsbjørg  Svar med kopi av melding
Har også denne salen, for å ha noe annet enn bomløs å bruke innimellom:) Den ligger bra på begge hestene mine, og selv om den ikke er verdens beste, så synst jeg den er helt grei å sitte i:)
Gå til toppen av siden

FightingOgMarie

Skrevet - 13/01/2008 :  19:27:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har også tenkt til å kjøpe denne salen! :)
Kjenner ei som har den, og hun er veldig fornøyd og sier den ligger veldig bra på hesten.
Men noen som vet om den ligger bra på hester som er litt " salrygget " og høy/bred manke?
Gå til toppen av siden

mariakaogcindy

Skrevet - 13/01/2008 :  20:22:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
den ligger bra på hester med høy manke og bred manke i hvertfall Gå til toppen av siden

SiljeOgSolveRoss

Skrevet - 13/01/2008 :  21:51:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nå som vi er inne på saler fra Hööks, så jeg en dressursal som kosta 1699 kr. Dypt sete trukket med clarino og avtakbare knestøtter.. Den er syntetisk og stoppet med syntetisk ull. Cutback og støpt bom. Har litt lyst på denne.. Er den bra?? Passer den på ponnien min som har bred rygg? Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 14/01/2008 :  00:51:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
kjøpte sal fra hooks. og var ikke fornøyd,.
læret var som papp, helt håpløst

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 15/01/2008 :  00:05:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hadde heller ikke kjøpt så billig sal. Blir nesten det samme som å kjøpe joggesko på Euro-pris. Skoene ser ut som en joggesko, men de mangler demping og god såle = ikke egnet for jogging, men ok å gå med.... Slik føler jeg de billige salen er også. De er ok for folk som rir kun en sjelden gang og da bare en liten stund, men skal hesten brukes daglig er det bedre å kjøpe kvalitet med god demping (jevn og fin stopp, billigsalene kan ofte være noe "klumpete" under) og korrekt bom. Og gode saler leveres med bomvidde feks 28 til 38, slik at du får en som passer helt korrekt. Tenk om joggeskoene skulle bli levert i str S (34-36) M (36-38) og L (38-40)....
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 15/01/2008 :  11:37:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hadde heller ikke kjøpt så billig sal. Blir nesten det samme som å kjøpe joggesko på Euro-pris. Skoene ser ut som en joggesko, men de mangler demping og god såle = ikke egnet for jogging, men ok å gå med.... Slik føler jeg de billige salen er også. De er ok for folk som rir kun en sjelden gang og da bare en liten stund, men skal hesten brukes daglig er det bedre å kjøpe kvalitet med god demping (jevn og fin stopp, billigsalene kan ofte være noe "klumpete" under) og korrekt bom. Og gode saler leveres med bomvidde feks 28 til 38, slik at du får en som passer helt korrekt. Tenk om joggeskoene skulle bli levert i str S (34-36) M (36-38) og L (38-40)....

Opprinnelig postet av TORHILD

Hørtes ut som fryktelige vonde joggesko

-RosaLind-

Norway

Skrevet - 15/01/2008 :  15:28:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside-RosaLind-  Send %s1% en ICQ melding-RosaLind-  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-RosaLind-  Svar med kopi av melding
Tigull the best 4 life, Hvilken sal var det du kjøpte?
Venner er som stille engler som løfter oss opp igjen når vingene har glemt å fly Gå til toppen av siden

Angela_Dunjar

» VIP

Skrevet - 15/01/2008 :  23:01:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
regner med Tigull the best 4 life sikter til denne

kjøpte denne selv i fjor, men var skikkelig dårlig. Ikke no behagelig å sitte i. og den passet overhode ikke min fjording i str vid.
hva med å kjøpe en brukt sal? ofte du finner gode merkesaler til en billig penge da:) ellers har skoies.no ett par billige saler, vet ikke men innbiller meg disse er av bedre kvalitet enn de på hooks:)

lykketil hvertfall:)

p.s endte selv opp med å kjøpe brukt sal, angrer ikke!

Man skal ikke tro man er noe, man skal vite ;p Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 16/01/2008 :  00:16:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Kjøpte en rimelig dressur sal som kostet 1700kr men ble satt ned til 800 og ett eller annet.
Den var ikke bra.
dessuten fikk jeg beskjed om at den var gått ut av produsjon og ikke ville komme for salg igjen,
Men etter en månde fikk jeg brev om takk for tålmodigheten og så kom salen 14 dager senere.
Fikk solgt den billig til en rideskole.

Inga+Bailey

» VIP

Skrevet - 18/01/2008 :  09:49:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Læret på denne salen er ikke helt tipp topp, men jeg likte den godt da jeg hadde den!:) Veldig grei sal for en billig penge!
BAILEY TRENGER HELFÒRVERT!! Se finnkode: 15931305 for mer informasjon. Gå til toppen av siden

Linn_1902

» VIP

Skrevet - 23/01/2008 :  07:17:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har inntrykk av at billig salen ofte har litt dårlig passform også. Læret er dårlig og str kan være så som så.
Ville heller gått for en brukt merkesal, de er ikke alltid så dyre. Men gir mye mer for pengene enn en billigsal.
Opal feks er ikke så dyre.
Selv er jeg veldig glad i stubben.
Gå til toppen av siden

jalla

Skrevet - 31/01/2008 :  09:02:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Stoppen på de salene er klumpete og ujevn. Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.