hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Sal fra hööks?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Sal fra hööks?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

TiaogJamie

» VIP

Skrevet - 15/02/2008 :  22:43:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har også den salen, og den er helt ok. Nå blir mine hester kun ridd et par ganger i mnd, og hadde de blitt ridd mye, hadde jeg nok investert i en dyrere og bedre sal....
Men fungerer helt fint på mine travere som kun blir ridd av og til :)

Gå til toppen av siden

stall-lynghaug

» VIP

Skrevet - 24/02/2008 :  21:16:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
HAR DENNE SALEN JEG,LIGGER IKKE GODT PÅ MIN GODE OG RUNDE NORDLANDSHEST OG HELLER IKKE PÅ MIN GAMMLE FJORDING. SALEN ER GREI NOKK Å SITTE I. HAR VURDERT LENGE Å BARE SELGE DEN FOR EN VELDIG RIMELIG PENGE. Gå til toppen av siden

avis1

Skrevet - 24/02/2008 :  21:51:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kjøpte en sånn sal. Fargen på salen smitta over på sjabraken.... Den er er nå svart der salen låg. Og den ligg ikkje heilt riktig på hesten min. Men den er er god å sitte og heilt grei til den prisen. Men i ville anbefale å kjøpe litt meir kvalitet sal.
Redigert av - avis1 den 24/02/2008 21:54:05 Gå til toppen av siden

Prinsesse-Vil-Ikke

Norway

Skrevet - 18/03/2008 :  15:32:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePrinsesse-Vil-Ikke  Svar med kopi av melding
Har kjøpt meg sal nå, så skal (heldigvis) ikke kjøpe den ;)
Janita og Rosa Lind <3

Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 18/03/2008 :  17:37:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Om det er lommeboka som er hinderet i forhold til salvalg. Gå heller ut på bruktmarkedet og se hva du kan få der. Det er ikke gitt at en brukt sal er bedre. Men du vil raskt få flere typer saler å velge i. Og også saler som er av en kvalitet som både er bedre for hest og rytter.

Det finnes f.eks. flere merker som ligger i underkant av 10000kr nye. Du kan være heldig å finne disse brukt til en veldig OK pris. Du kan også være heldig å finne noen av de mer ekslusive salene, som er godt brukt og har endel år bak seg. Men som fremdeles er fullt brukbare, og antagelig kan holde i veldig mange år til. Om den er godt vedlikeholdt med hensyn på stopp, og du også har mulighet for å stoppe den om hvis det skulle være behov, tror jeg dette er den beste invisteringen du kan gjøre rent økonomisk sett.

dressurblogg.no Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.