hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Er jeg god nok?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Junior
 Juniorsnakk
 Er jeg god nok?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

* Eirin & Blidur *

» VIP

Skrevet - 20/01/2004 :  21:56:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei hei!

Jeg er en 12 år gammel jente som har ridd på rideskole i 4 år og samtidig jobbet på gården jeg rir på i 1 og et halvt år. Når vi jobber gjør vi alt fra å: hente skolehestene og ordne de til ridetime, møkke, fore, hjelpe til i ridetimene og slippe hestene ut etter en lang dag.. pluss mye mye mer. det er altså vi som står for omtrent all jobinga denne dagen.Ridd litt forskjellige hester, og vil prøve noe nytt -hest på for! halv for da. Tror dere det hadde gått greit`, med en rolig hest på en gård der jeg har muligheten til å få hjelp nesten hele tiden at jeg hadde ridd den et par dager i uka`? Vil ha et ærlig svar fra dere der ute, og høre hva dere syns

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 20/01/2004 :  22:14:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
ja, det tror jeg faktisk kommer til å gå veldig bra. men fordi du er så ung så er du avhengig av hjelp, og av å ha en rolig hest. men det virker det som du er innstillt på allerede, så da kommer det nok til å gå fint

lykke til som fôrrytter

mvh lille meg

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

elx

» VIP

Norway

Skrevet - 20/01/2004 :  23:31:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideelx  Svar med kopi av melding
Enig med Kristy, med den erfaringen og innstillingen du har vil det nok gå bra. Selvsagt avhengig av at hesten og de som skal hjelpe deg er allrighte!
Høres ut som om du har tenkt nøye igjennom dette, og planen virker så absolutt gjennomførbar.
Lykke til - kos deg masse med hest på halvfór!
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 21/01/2004 :  00:18:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Siden du fremdelers er så ung høres halvfôr med mulighet for mye hjelp og en grei og håndterlig hest ut som en veldig god start. Så enig med de andre her..
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

* Eirin & Blidur *

» VIP

Skrevet - 21/01/2004 :  11:15:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tusen takk for svar Gå til toppen av siden

Kaja_og_Frisbeevennen
» VIP

Skrevet - 13/02/2004 :  21:01:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei!
jeg ville bare si at jeg hadde oxo ridd i rideskolen noen år (ca. 3 år)
før jeg fikk Bally <3 på helfor. jeg red han på timer og sånt. jeg vet at det er utrolig mye jobb, men såå gøy da!!! etter at jeg hadde vært forrytter i ca. 1 år hadde jeg lært UTROLIG mye og nå skal jeg få hest!!! det som er viktig er at du ikke velger en hest som er for vanskelig for deg, en som du liker og føler deg trygg på. spør oxo om du kan få ri den på timer sånn at du både blir flinkere og lærer hesten å kjenne.
klems Kaja

p.s; det kan nesten bare gå en vei: OPPOVER!
lykke til i fremtiden....
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.