hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva ville du gitt for denne hesten????viktig!!!!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Kjøp og salg
 Hestekjøp
 Hva ville du gitt for denne hesten????viktig!!!!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

LivogZara

Norway

Skrevet - 19/01/2004 :  12:27:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
hei!!!
på stedet hvor jeg jobber er det en blandingsa merr....blanding av varmblods traver og islending.
Hun blir 5 år...
Moren er coldust(traver)(?!), faren er ukjent...
Nå litt om henne....ca 150 høy
Hun er vel blitt ridd på i ca 2 år, mest i år , og i fjor sommer.
Hun hopper 60 cm foreløpig, hun tenenr skikkelig på hinderet...
går nokså greit bakdelsvending og samme ved sjenkelvikin, og fatter galopp fra trav, og skritt, men da tar hun et pra travsteg...
Hun er som regel snill, men har sine "gale" dager, som: brøle til tre og hoppe rundt, være redd alt som ikke beveger seg.hun kan kødde litt med bakbeina....men mot meg er hun en engel....
Kan få henne for 15 tusen, tror det er md utstyr:sal,hodelag,voilock ,og det som tilhører sal.....
er det for dyrt /billig?

Ps: hun går ikke stabilt på tøylen, men begynner så vidt å gjøre det i skritt.

Håper jeg får noen svar

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 19/01/2004 :  13:34:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
En sier at en hest ikke bør selges til under kr 10.000. Les en artikkel om dette her. Gitt at minstepris for en hest er kr 10.000, og du får med utstyr så synes jeg kr 15.000 høres greit ut. Hverken billig eller dyrt..
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Stall-Vinga

» VIP

Skrevet - 19/01/2004 :  14:55:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
15 000 kr er en veldig fin pris for denne hesten, om hun er frisk. Gå til toppen av siden

AnnaogTommy

» VIP

Norway

Skrevet - 19/01/2004 :  17:39:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnnaogTommy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnnaogTommy  Svar med kopi av melding
jeg syns også den prisen høres bra ut jeg på den hesten!=)
Team Sandnes, jepp. Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 19/01/2004 :  17:49:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
det synes jeg er en bra pris for den hesten. hesten jeg har på prøve nå vil eieren ha 15 for, og det er ei 4 år gammel kalblodshoppe som kan abrolutt ingenting (inkl. galoppsjenkel). men hun er etter Norset Pål, og har derfor en viss avlsverdi, noe hesten der ikke har (iogmed at det er blanding). hun hørtes også ganske vill ut, noe som trekker ned litt på rps. derfor synes jeg 15 er en ganske bra pris på den hesten.

lykke til med evt. hestekjøp

mvh lille meg

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

sPikE

» VIP

Norway

Skrevet - 19/01/2004 :  20:05:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Synes 15 000 høres bra ut, var det jeg betalte med utstyr for mi faktisk =)
* Life is a garden... Digg it!* L1a & Kjers10 Gå til toppen av siden

MizzK

Skrevet - 19/01/2004 :  23:42:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Denne hesten virker jo helt ok, så 15 000 er vel ganske fair. Men ta gjerne en vet. sjekk før du kjøper...
Lykke til!
Gå til toppen av siden

Skipper-Loranzo

» VIP

Norway

Skrevet - 20/01/2004 :  20:48:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSkipper-Loranzo  Svar med kopi av melding
Hallo!!

Det er en ganske bra pris..Men har du papirer på den?? det kan være viktg hvis du skal starte den....! Og er den frisk??

Håper det går bra med den:)
GOOD LUCK :p
Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 21/01/2004 :  18:47:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
hei!!
det finnes ikke noe papirer på dne hesten...aldri vakisnert tror jeg...fikk vle ormekrur i fjor sommer...har sett på en annen stor varmblods, 170, har kapasitet til 120(minst), og kun 21 000....og den er bare krokhasa...men elelrs er den frisk, og snill og rolig...

Gå til toppen av siden

xxxx

Skrevet - 29/01/2004 :  12:48:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heisan!

Ville betalt mellom 10-13.000kr.(Kommer litt an på kvalitet/stand på utstyret som medfølger.)
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.36 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.