hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - heimer dekken!!!viktig!!!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 heimer dekken!!!viktig!!!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

LivogZara

Norway

Skrevet - 13/01/2004 :  11:00:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
hei!!
har noen erfaringer med heimer dekkene??
jeg fikke t til jul, men måtte bytte det pga str...
jeg er usikker på om det er stall el om jeg kan bruke det som utegangs dekken....
det finens bare i en farge og det er blå med røde kanter...den er ikke foret med fleece....
og det er et slags boble aktig dekken...

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 13/01/2004 :  15:37:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Jeg kjøpte et Heimer stalldekken i høst, og er veldig fornøyd (virker som det er det samme som du har). Vet ikke hva slags hest du har, men dette er et av svært få dekkenmerker som passer kaldblodshester (som er smale over bringa, og lengre i ryggen enn andre hester med samme høyde).
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)

Redigert av - Natalie_S den 13/01/2004 15:38:24 Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 13/01/2004 :  18:05:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Nå har jeg bare vært borti et utedekken fra Heimer, med sånn halvhøy hals, og syns dette er veldig bra, det er slitesterkt og ser ut til å sitte veldig bra. Dette er da i bruk på en Svensk halvblod, og sitter mer eller mindre "som støpt" (iallfall i forhold til mange andre dekken)

Så om ditt stalldekken fra Heimer er av like bra kvalitet er det bare å bytte i en større str og bruke i vei:)

Guro
Gå til toppen av siden

Bitten&Betty

» VIP

Norway

Skrevet - 14/01/2004 :  07:55:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBitten&Betty  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBitten&Betty  Svar med kopi av melding
Kjøpte ett Heimer dekken til den ene hoppa mi for 1år siden. Dette var et vanntett vinterdekken. Det er det beste dekkenet jeg noen gang har hatt. Hun har stått ute med det i allslags vær og det er ALLTID tørt på innsiden. Alle Buchas dekknene mine har jeg måttet inprignere pga de begynner å lekke etter etter en sund, spesielt hvis du vasker dem.
Heimer dekkenet mitt har jeg vasket opp til flere ganger og det holder vannet ute like godt. Stoffet er også meget slite sterkt, har ennå ikke et eneste hull i det, selv om hesten behandler det litt røfft. Så jeg vil absolutt anbefale dette dekkenet. De har forresten meget god passform også.
Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 16/01/2004 :  18:30:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
så det er et stall dekken???
søren oxo....
håpet det var et slags utedekken....

Gå til toppen av siden

Chatrine

» VIP

Norway

Skrevet - 17/01/2004 :  07:27:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei !

Jeg har et heimer utedekken til kaldblodsen min, jeg er veldig fornøyd med det :)

Gå til toppen av siden

Astrid H

Norway

Skrevet - 18/01/2004 :  21:41:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAstrid H  Svar med kopi av melding
Vi kjøpte to Heimer-dekken i fjor vår og et like før jul. De var veldig greie til å ha ute når det var mildt i været, men når vi likevel ville ha noe på hestene våre uten å pakke på de stalldekken osv. De lå kjempefint på tre av hestene våre, som er ganske forskjellige i bygning og størrelse (araber, kaldblods, fjording). Prisen var også fin!

Kjøpte et tykt og vanntett vinterdekken og det er vi også ganske fornøyde med. Eneste negative er at det sklir litt ned bak. Veldig bra, blir aldri vått på innsiden, og tørker ganske fort.
Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 23/04/2004 :  11:32:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
hvilet av heimer dekkene er å anbefale?? og hva koster det??
så på et med ganske høy hals....kunne tenkt meg det...=)

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.56 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.