hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Skuffa, vondt å deppa......
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Skuffa, vondt å deppa......
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

T. Boysen

» VIP

Skrevet - 06/08/2007 :  04:58:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Sånn ER det bare - og DU har forstått det!!

Tjihh - nå kan vi "kappes" om det blir noen "småttinger" på oss til våren.

Denne uka har jeg tenkt å tilbinge i freden og roden på hytta, da det faktisk er spådd "ikke sååååå myyyye regn" - men neeeste uke - ja da har jeg henta mærra, og gjett om vet'en skal få komme prompte for å undersøke om det "er noe inni der"!!

Ser for meg at Heffalompen blir den perfekte "onkel".....

Ja, vi får bare vente og se.....

Gå til toppen av siden

*Skogli_Western_Riders*

» VIP

Norway

Skrevet - 06/08/2007 :  19:25:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*Skogli_Western_Riders*  Svar med kopi av melding
Ja dette blir spennende altså Trine. Selv om godeste Heffalompen "bare" blir en onkel så er jeg overbevist om at han selv tror han er pappaen til folen (om den kommer neste sommer) Han har jo tross alt "bedekket" den dama 1000 vis av ganger (uten å få til noe, men ikke si det til Heffalompen. Han blir så flau og deppa da.)

Har endelig hentet Stjerna fra hingst slippet og hun var den feteste hoppa jeg noen sinne har sett. det må jeg ærlig innrømme. Det blir ingen hard slankekur for henne ennå, siden vi har så mye å beite opp her hjemme. Men jeg har da i det minste begynt å trene henne litt forsiktig pluss at hun står i hestehagen som er helt nedbeitet om natta. Dette hjelper jo en del. Selv om beitet fortsatt er rikelig og frodig er det ikke så krafitg lengre, heldigvis.

Skulle så gjerne tatt ultralyd av henne med det samme hun kom hjem, men nå har det seg slik at Dr. Dyregod som har dette mobile ultralyd apparatet (selvfølgelig) har blitt syk. Dermed er vi pent nødt til å vente enda litt til før vi vet noe

Det er absolutt ikke lett å vente, for en slik utålmodig hønemor som jeg er men jeg har ikke mye valg heller da

FOLK & DYR PÅ SKOGLI STALLEN :)
Selv om forferdelige ting skjer i livet, behøver ikke livet være forferdelig :)
Gå til toppen av siden

*Skogli_Western_Riders*

» VIP

Norway

Skrevet - 06/08/2007 :  19:27:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*Skogli_Western_Riders*  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Åhhh - den boken bare MÅ jeg få tak i - si fra når den kommer!!
Trenger du noe "backup"?
Evt. kan vi kommunisere videre om dette på privat mail.

Opprinnelig postet av T. Boysen

PS: Hva mener/tenker du på med "backup"?

FOLK & DYR PÅ SKOGLI STALLEN :)
Selv om forferdelige ting skjer i livet, behøver ikke livet være forferdelig :)
Gå til toppen av siden

T. Boysen

» VIP

Skrevet - 09/08/2007 :  04:58:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
"Backup" - jo det er hvis du har sendt manuset til enkelte heste-trykkerier, og de kanskje ikke vet hvem du er enda - mens jeg må innrømme at jeg jeg "kjenner" forlag og "folk", og kan "backe deg opp" - sånn som Jeanette også kan.

Ta kontakt privat på mail, for kanskje har vi to damer med føll i magen, og da vil jeg gjerne at vi samarbeider og finner ut av ting sammen.
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.