hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Lurer på hvorfor hingst får orgasme uten grunn??
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest og helse
 Lurer på hvorfor hingst får orgasme uten grunn??
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Extreem-Arabians

» VIP

Norway

Skrevet - 30/06/2007 :  00:37:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideExtreem-Arabians  Svar med kopi av melding
Hei! har en 4 år gammel hingst som får orgasme når som helst.. kan skje mens han står å sover eller når som helst, er det normalt? har ikke sett det før i hvertfall.. er det noe galt med han? er det hormon forstyrelser..eller hva er det? noen som kan hjelpe meg? håper..

Lopke

Norway

Skrevet - 30/06/2007 :  10:21:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Du mener han har utløsninger??
hmm.. ikke hørt om det før heller, men ut kommer det vel på en eller annen måte når man ikke har hopper i nærheten. Slik er det jo med mennesker og. Da kommer det ut når man sover.
Gå til toppen av siden

Asbjørg

» VIP

Norway

Skrevet - 01/07/2007 :  00:25:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAsbjørg  Svar med kopi av melding
Helt naturlig! I tilfelle det skulle dukke opp en brunstig hoppe, er det størst sjanse for at hingsten blir pappa hvis det er noenlunde ferske varer han har å tilby Gå til toppen av siden

Royal-X

» VIP

Skrevet - 01/07/2007 :  18:56:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
våte drømmer han har, akuratt som kjønnsmode gutter og menn :) Gå til toppen av siden

stinej_87

» VIP

Norway

Skrevet - 03/07/2007 :  02:20:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
har aldri sett det på hingsten min - burde JEG bekymre meg? :S Gå til toppen av siden

Lizzie+Tassen
» VIP

Skrevet - 04/07/2007 :  17:57:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLizzie+Tassen  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLizzie+Tassen  Svar med kopi av melding
Så ikke noe sånt på hesten min før han ble vallak heller, så jeg tror nok at det er helt normalt:)
om han da ikke er klapphingst?(bare en tekstikkel)

.. Det som skjer,
det skjer..

Elsker deg Tassen<3
Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 05/07/2007 :  04:06:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Du er sikker at han ikke da bare slapper av ? Min hest slepper ut dingsen sin med en gang jeg starter å kose med ham, er sååå godt! *ved siden av dette så har han hoppet på x-antall hopper, har dog ikke helt funnet ut hva han skal gjøre, henger bare oppå ryggen til hoppa he he*

Men regner med at du vet forskjellen på en hest som det sier pling nedentil på, og en som slapper av.

Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen.
Redigert av - Don-Pedro den 05/07/2007 04:07:18 Gå til toppen av siden

Extreem-Arabians

» VIP

Norway

Skrevet - 07/07/2007 :  02:13:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideExtreem-Arabians  Svar med kopi av melding
takk for svare.don-pedro.he vet godt forskjellen du:)
Gå til toppen av siden

LisaFi

Skrevet - 07/07/2007 :  12:52:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
Haha, nei, dette er nok ganske vanlig. En av våre unge herremenn står i luftegården og "dasker seg selv på magen" med utstyret han. Og det hender seg titt og ofte at det kommer noe også...

Ikke noe farlig i alle fall...

Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 07/07/2007 :  20:02:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding

Om bare hestene våres viste om alt vi diskuterer om dem...

Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen.
Redigert av - Don-Pedro den 07/07/2007 20:03:47 Gå til toppen av siden

Extreem-Arabians

» VIP

Norway

Skrevet - 18/07/2007 :  23:25:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideExtreem-Arabians  Svar med kopi av melding
Takk for alle svar!! hehe ja du sier noe Don-Pedro..
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.