hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Årets valg falt på...?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Avl/oppdrett
 Årets valg falt på...?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

HanneBF

Norway

Skrevet - 19/05/2007 :  20:14:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanneBF  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanneBF  Svar med kopi av melding
Ja da var det ny sæson, og man skal vælge hingst, noe som ikke altid er så nemt da det er SÅÅÅ mange flotte at vælge mellem.

Mit valg faldt jo naturlig nok på en af Blue Hors hingstene, da jeg arbejder der.

Det er første året jeg sætter min hoppe i fol, og der blev valgt hingst med omhu og meget hjælp fra folkene her. Avls"eksperten" vår her var overhovedet ikke i tvivl den gang jeg spurgte, og jeg tok imod hans anbefaling.

Amillion bedækkes med Blue Hors Hotline

Hvad for hingst(e) har DU valgt til din(e) hoppe(er) i år?

Et eget sett med regler!!!

"...Never let the fear of striking out, keep you from playing the game..."

SariaogWenche

» VIP

Norway

Skrevet - 19/05/2007 :  20:49:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSariaogWenche  Svar med kopi av melding
Etter laaang tid med leting fallt valget på araberhingsten Tabaluga ibn Emiratus B! Dette er en aldeles nydelig hingst, vi tror kan gi et mye mer typet avkom enn hingsten som ble brukt sist. Han har også ett hærlig gemytt, noe som jeg ser på som et must.
Bedekkningen skjedde uken som var, så nå krysser vi fingre for at hun har tatt seg Spennendes å se om noen uker
Bilder av hingsten finnes på min VIP.
Gå til toppen av siden

Silba

» VIP

Skrevet - 20/05/2007 :  13:59:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Valget falt på Blue Hors Romanov, ble anbefalt han siden hesten min har mange "heite" ledd bakover! Lurte lenge på Schufro Hit, men han mente de ikke passet med min hoppe.
Så om ca 1 uke er det 17 dagers sjekk, veldig spent på om det ligger en baby inni magen til Zadora!

Hadde Hotline vært tilgjengelig i Norge så hadde ikke jeg vært i tvil, SKAL ha et føll etter han engang. Forelska meg helt i han da jeg så han i Herning, har ikke sett maken til hest! Heldig er du Amillion
Gå til toppen av siden

Charlie04

» VIP

Skrevet - 20/05/2007 :  15:27:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
På våre varmblodshopper har vi valgt:

Santa's Glory- Love You
Beak's Lady- Sj's. Photo
Santa's Flori- Buvetier D'aunou
Florette - usikkre på om hun skal bedekkes
Gå til toppen av siden

pre-arab

» VIP

Norway

Skrevet - 21/05/2007 :  12:13:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidepre-arab  Svar med kopi av melding
Vi har nesten kommet i mål med valg av hingst! To av tre hopper er avgjort, men vi vurderer den siste nå!

Shagya-araber hoppa vår Pasha skal insemineres med en Shagya hingst fra Frankrike Titianus;

P.R.E hoppa vår Nihilista skal insemineres med den vakre P.R.E hingsten Quarzo;

Fullblodsaraber hoppa vår Hayabusa er planlagt inseminert med den flotte HU Sheikh Imaan fra USA;

Så om alt går i orden får vi tre meget spennende avkom til neste år

Liker du sorte arabere og P.R.E hester - ta en titt på min hjemmeside:
http://www.home.no/pre-arab/
Gå til toppen av siden

HanneBF

Norway

Skrevet - 21/05/2007 :  23:01:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanneBF  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanneBF  Svar med kopi av melding
Ja, vi får jo først se om det blir baby da, men er glad jeg er her...
Hotline er en SUVEREN hest ja!!
Zack er også fin, så vurderer kanskje prøve han engang også, men spm er bare om han er for kort i ryggen til å sette på mille...

Et eget sett med regler!!!

"...Never let the fear of striking out, keep you from playing the game..."
Gå til toppen av siden

TiaogJamie

» VIP

Skrevet - 21/05/2007 :  23:46:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vårt valg på lekre Gigant Neo! 'En flott svenske som står med over 20 mill inntjent.. :) Hun ble idag lyst drektig, så det blir kjempespennende å se hvordan det går videre! :) Gå til toppen av siden

Nedre_Kjønås_Gård

Skrevet - 22/05/2007 :  00:13:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideNedre_Kjønås_Gård  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNedre_Kjønås_Gård  Svar med kopi av melding
For vår fullbl.hoppe har valget falt på Aurelio i år. Hun bedekkes i slutten av juni. Blir spennende Gå til toppen av siden

Justforfun+Rilight

Norway

Skrevet - 23/05/2007 :  22:33:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJustforfun+Rilight  Svar med kopi av melding
Min mecklenburger hoppe er drektig med fullblodshingsten Albaran, føll ventes i slutten av mars neste år. Den andre hoppa mi venter føll etter Cicero van T&L i juni, og da skal hun bedekkes med Crelido Gå til toppen av siden

mrs.bøllefrø

Skrevet - 28/05/2007 :  13:15:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Mi fjordhoppe er no på date. me frederik skovå! :)
2.premiehingst med karakterane 9-9-8-9-9

Hoppa mi fekk 9-8-8-8-8 som treåring, så kryssa vi fingrane for at den kombinasjonen blir bra:)
Gå til toppen av siden

Leikas

Norway

Skrevet - 29/05/2007 :  21:32:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
Vi skal bruke Potato Chip på våre hopper i år =)
Lene og Hot Belleza
Besøk oss på www.hotbelleza.piczo.com
Gå til toppen av siden

Lene81

» VIP

Skrevet - 29/05/2007 :  23:02:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hoppen min ble konstatert drektig med Crelido i går! :)
http://www.katrinelund.dk/pict/horses/crelido.bmp
Gå til toppen av siden

*Skogli_Western_Riders*

» VIP

Norway

Skrevet - 01/06/2007 :  07:47:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*Skogli_Western_Riders*  Svar med kopi av melding
Hoppa vår Almstjerna drar på hingstslipp med Fjorhingsten Stasvikens Sylvfaks i morgen. Slippet skal skje på Haave i Brummendal. Gjett om vi gleder oss. (Gleder oss enda mer til å følge henne igjennom det kommende året hvis alt går som vi planlegger :)
God sommer.
Mvh Annette

FOLK & DYR PÅ SKOGLI STALLEN :)
Selv om forferdelige ting skjer i livet, behøver ikke livet være forferdelig :)
Gå til toppen av siden

Irene A

Norway

Skrevet - 01/06/2007 :  11:03:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIrene A  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Ja, vi får jo først se om det blir baby da, men er glad jeg er her...
Hotline er en SUVEREN hest ja!!
Zack er også fin, så vurderer kanskje prøve han engang også, men spm er bare om han er for kort i ryggen til å sette på mille...

Opprinnelig postet av Amillion

Dette er vel litt OT, men skal du ikke fortsette å konkurere med Amillion? Har det skjedd noe siden du bedekker i år?
Flott hingst

Blogg: http://www.hest.no/blogg/?bid=643 Gå til toppen av siden

Polaris79

» VIP

Skrevet - 01/06/2007 :  11:36:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Valget mitt var ikke vanskelig, da jeg har drømt om å bedekke med Qvadrigo i tre år nå. Hoppa mi står til bedekking hos han i Kragerø nå, og jeg venter spent på drektighetssjekk om knappe to uker.

Merete
Gå til toppen av siden

Bitten&Betty

» VIP

Norway

Skrevet - 02/06/2007 :  17:46:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBitten&Betty  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBitten&Betty  Svar med kopi av melding
Vi har valgt Solli Gråen til fjordhoppa vår som skal bedekkes og Jestis Larno til fullblodsen... Noen som har erfaring med Jestis Larno forresten? Avkom osv... Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.56 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.