hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Min elskede ponni, MIN for alltid?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Min elskede ponni, MIN for alltid?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

felt tre ganger så gøy

» VIP

Norway

Skrevet - 16/05/2007 :  13:18:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidefelt tre ganger så gøy  Send %s1% en ICQ meldingfelt tre ganger så gøy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressefelt tre ganger så gøy  Svar med kopi av melding
Det har seg sånn att jeg går nå inn i siste sessong som ponnirytter.. Jeg har ponni gutten min Fox som jeg fikk i februar 2004.. Han er mitt lille gull, jeg elsker han over allt på jord.. Mitt høyeste ønske er å kunne ha Fox til han blir gammel, resten av livet hans.. Men det har seg sånn at han ikke er så veldig gammel og det koster penger for stall leie av to hester...

Hva synes dere om å sette ut på hel for.. Noen som har goode opplevelser med det.. Jeg har mye å tenke igjenom, da jeg skal flytte til starum etter sommeren og kan nok ikke ha med begge hestene mine... Jeg har to søsken men de er litt unge til å ta seg av ponnien min enda.. Er det noen her som har løsninge som å ha halve uka selg og forrytter resten av uken?

hilsen Helene

FELTRITT tre ganger så GØY!!!! Haha

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 16/05/2007 :  14:35:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Om du finner en god forrytter så er nok det den beste løsningen.

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

siliussa

Skrevet - 21/05/2007 :  11:29:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei helene! jeg skal begynne på samme skole som deg, heter silje og har den hvite ponnien. jeg synes du skal ta med deg fox til starum og prøve å få deg en forrytter der som har han på halvfor. da kan du jo se om det går bra eller ei. ps: glede meg til skolen begynner etter sommeren:) Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 21/05/2007 :  16:14:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
sksal dere begynne på valle på feltrittslinja?:)
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

summer

Skrevet - 21/05/2007 :  22:55:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
ang for så synes jeg det faktisk kommer an på. Skal den settes vekk på for for en periode, også kan du ha den selv, eller skal den settes vekk år etter år ...etter år etter år ...

å sette den bort fordi søsknene dine er for unge, men de kanskje vil overta om et år eller to, ser jeg ingen problemer med :) Blir hesten en pakke derimot som bytter hjem hvert år de neste fem årene, synes je salg er bedre .)
Gå til toppen av siden

siliussa

Skrevet - 22/05/2007 :  08:47:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Valle har ingen feltritts linje, det er bare lena vgs som har det:) Gå til toppen av siden

mariakaogcindy

Skrevet - 22/05/2007 :  10:56:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg ville nåkk tatt han med meg og fått en til og hatt han på hel/halvfor der Får har fått med meg endel folk som ikke hvet at hesten ikke er et leke tøy Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 22/05/2007 :  14:33:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
hæ???skal lena vgs begynne med hest????
Gå til toppen av siden

felt tre ganger så gøy

» VIP

Norway

Skrevet - 23/05/2007 :  15:19:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidefelt tre ganger så gøy  Send %s1% en ICQ meldingfelt tre ganger så gøy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressefelt tre ganger så gøy  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
hei helene! jeg skal begynne på samme skole som deg, heter silje og har den hvite ponnien. jeg synes du skal ta med deg fox til starum og prøve å få deg en forrytter der som har han på halvfor. da kan du jo se om det går bra eller ei. ps: glede meg til skolen begynner etter sommeren:)

Opprinnelig postet av siliussa

Får se, er så slitsomt med skole,lekser og to hester.. Fikk du goode tilbakemeldinger? Har du MSN?
men men, bekymmrer meg litt det med Foxen min.. Jeg må si fra innen 1.juli om jeg skal ha han med eller ikke---

FELTRITT tre ganger så GØY!!!! Haha Gå til toppen av siden

felt tre ganger så gøy

» VIP

Norway

Skrevet - 23/05/2007 :  15:21:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidefelt tre ganger så gøy  Send %s1% en ICQ meldingfelt tre ganger så gøy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressefelt tre ganger så gøy  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
hæ???skal lena vgs begynne med hest????

Opprinnelig postet av sigyn,brauta og rubin:)

Idrettslinja der skal begynne med Feltritt som toppidrett.. Så ja det skal de, med samarbeid fra Starum..

FELTRITT tre ganger så GØY!!!! Haha Gå til toppen av siden

siliussa

Skrevet - 24/05/2007 :  13:47:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei helene! vi andre jentene kan jo sikkert hjelpe hverandre alle sammen, jeg fikk beskjed om at jeg måtte skaffe meg bedre hest innen ett år men da tror jeg nok at jeg skal ha meg en fo`rhest i tillegg til min ponni:). har desverre ikke msn.:) Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 29/05/2007 :  17:57:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
hei.jeg prøvde å finne noe info om feltrittslinja på lena vgs,men det fantes tydeligvis ikke.så jeg hadde bare et par spørsmål.
skal lena og valle slå seg sammen?
å dere kunne ha med hest?hvor skal dere ha de i så fall?
å hvor skal dere bo?

Gå til toppen av siden

siliussa

Skrevet - 30/05/2007 :  08:05:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det er feltrittlinje på lena vgs, Valle og Lena vgs skal ikke slå seg isammen!, du finner linja på skolens hjemmeside hvis du leter godt nok. Vi kan ha med hest og de skal være oppstallet på norsk hestesenter (starum) Og vi skal bo på internatet på Starum:) Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 30/05/2007 :  13:49:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
å ja
da forstår jeghørte bare noen nevne at de skulle slå seg sammen,men da stemmer ikke det...
heldiggriser altså!
dere kommer til å få noen bra år,det er jeg sikker på

Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 13/06/2007 :  13:15:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
bare meg som lurer litt til her da.
er det opptakskrav for å komme inn på feltrittslinja i ridning?
å hvor mye betaler dere for stallplass og internatplass?

Gå til toppen av siden

siliussa

Skrevet - 21/06/2007 :  08:08:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja.....
1) karakterer
2) hesten må bli godkjent gjennom rideprøve
3) fysisk test ( løpetest, styrketest og spensttest.
4) intervju.
Vi må betale 3000,- for stalleie og 3000,- for internat + mat. :)
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.34 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.