hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Beste Grime
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Beste Grime
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Royal-X

» VIP

Skrevet - 26/04/2007 :  17:35:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvilken grime liker dere best?

Min favoritt er Bucas sin Dublin grime:

Denne har en spesiell utforming som gjør at den ikke kan gnage, ved at den har en vinkel på ringen man fester kroken i. Jeg har denne grima i beige med sølvspenner og sort med gullspenner. ANBEFALES

Amante_del_caballo

Norway

Skrevet - 26/04/2007 :  18:50:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAmante_del_caballo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAmante_del_caballo  Svar med kopi av melding
Den bucas grima du anbefaler har slik krok ved hakeremmen som jeg ikke liker. Karabin-krok eller "hurtig-krok" liker jeg best.

Av grimer liker jeg Capriati (tor det staves slik...) sine lær-grimer. Jeg har en svart i størrelse full. Det er fletting på både neseremmen og nakkeremmen. Og den var kjempe-justerbar på begge sider av nakken og under neseremmen.

"Don't spur a willing horse" - english adage - http://kevan.org/brain.cgi?SunnyShogun Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 26/04/2007 :  21:25:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Liker også Bucas sin! Og de bomulls-grimene - dem kommer gjerne i flere 2x farger som blå/hvit etc, veldig myke og behagelige.
Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

Opal

» VIP

Skrevet - 27/04/2007 :  09:09:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Liker også godt Bucas grimene. De er lette og har ikke den ringen under ved haka som jeg ikke liker.... (Har vel 4 stk i forskjellige farger)

Ellers er jeg glad i Walsh grimer. De er også lette og blir ikke 3 kilo tunge hvis det øsregner....
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 27/04/2007 :  09:19:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Jeg liker best lær grimer, men har mye forskjellig,
bucas er god kvalitet.
Men synes det er litt lite farge valg.

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Brum

Skrevet - 27/04/2007 :  09:24:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrum  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrum  Svar med kopi av melding
Silvertip taugrima liker jeg best, bruker omtrent bare denne utenom transport. Hesten går aldri med grime på. Fargen på bildet er ikke min favoritt men det var den eneste de hadde på lager da jeg kjøpte den.

http://www.piczo.com/Rideturar Gå til toppen av siden

Asa Garsy

Norway

Skrevet - 28/04/2007 :  19:11:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAsa Garsy  Svar med kopi av melding
Hmm... Bucas, hadde kjøpt en nrå jeg fikk hesten min for 8 år siden men denne datt av i luftegården å ble aldri funnet=( Var myk og fin til hesten... Har vel ingen favoritt grime, må være fingrima mi da fra min hestebutikk, semsket skinn og mykt skinn på nese og nakkereim...

Garsy du er verdens beste! Gå til toppen av siden

feliin

» VIP

Norway

Skrevet - 28/04/2007 :  22:10:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidefeliin  Svar med kopi av melding
Har lær-grimer, som salmakeren min har laget selv. KJEMPE-kvalitet, slitesterk som bare rakker'n - og passer utmerket til mitt bruk.
En STOOR hest i en liten kropp...Hjertet mitt!!

http://www.stall-laban.net/
Gå til toppen av siden

Starmate

Skrevet - 02/05/2007 :  20:00:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Synes grimene fra Finn-Tack er greie jeg.
God kvalitet, enkel hurtiglås og ikke sånn løs ring under nesereima som jeg hater... :)
De er helt fine til bruk f.eks. i luftegården o.l.

Selvfølgelig foretrekker jeg lærgrimer, men synes de er for fine (og dyre!!) til å bli gnagd på og innsølet i luftegården.
Har en nydelig mørkebrun lærgrime, men den er bare til penbruk, f.eks. når vi skal på løp. ;)
Gå til toppen av siden

Royal-X

» VIP

Skrevet - 02/05/2007 :  21:20:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja sånn løs ring greie liker ikke jeg heller... så er den remsa som binder grima sammen under ALLTID vridd... Det er så stygt, men det er vel sikkert en mening med det da... Gå til toppen av siden

Royal-X

» VIP

Skrevet - 02/05/2007 :  21:24:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Slår et slag for denne grima her:

Man kan fjerne hele understykket på den - utrolig praktisk når man skal børste hesten! Jeg har denne, og bruker den mye - kjempegod!
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.