hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - saueskinnspad
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 saueskinnspad
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

lille_meij

Skrevet - 26/04/2007 :  15:31:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bare lurer på en ting angående saueskinnspaden: Viss salen passer (slik min gjør), blir ikke det litt trangt da?? Det skal jo være bra, men det er jo ikke bra viss salen er for trang... eller blir ikke salen noe trangere????

Har jo litt lyst på, men vet ikke om det er vits.

Nano

» VIP

Skrevet - 26/04/2007 :  16:05:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
det kan bli trangt tror jeg.. jeg hadde en sal som var for stor, og ble anbefalt å kjøpe en saueskinnspad for å fylle opp om du skjønner? Ikke vet jeg men vil tro det blir samme effekten selv om salen er passe. Litt dumt, for de er jo så fine. Men må man kjøpe en størrelse større sal for å ha pad under er kanskje det dumt og?:P Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 26/04/2007 :  18:04:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
hvorfor bruke pad hvis salen passer??? pynt?? Gå til toppen av siden

lille_meij

Skrevet - 26/04/2007 :  20:35:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hesten har litt gnagsår under salen, siden han er klipt... Men nå holder han på å få sommerpels da, så det holder jo på å gå vekk...
Gå til toppen av siden

Amante_del_caballo

Norway

Skrevet - 26/04/2007 :  21:12:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAmante_del_caballo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAmante_del_caballo  Svar med kopi av melding
Hvis hesten har gnagsår fordi han er klipt så hjelper det jo ikke med en pad, siden padden ligger mellom salunderlaget og salen.

Det som jeg anbefaler da er å bytte ut salunderlaget ditt med ett av rådyrskinn, eller bare skinn.

"Don't spur a willing horse" - english adage - http://kevan.org/brain.cgi?SunnyShogun Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 26/04/2007 :  21:21:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Man kan vel også fint bruke pad under salunderlag - har sett mange som velger dette istedenfor å putte mellom. Men en pad - vil ikke det hjelpe som bla. ¨støttedemper¨ - gjerne i sprangridning?
Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

lille_meij

Skrevet - 27/04/2007 :  14:33:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Altså han hadde litt gnagsår på ryggen for salklippen var litt for kort for salen. Men det var jo bare der da.. Men vet ikke om det er sjabraken eller salen han reagerte på;)
Men tenkte ihvertfall det hadde vært litt støtdemping med saueskinnpad...

Er jo ikke egentlig et problem nå, siden han har fått sommerpels...
Gå til toppen av siden

Kristine-Ibrahim

» VIP

Skrevet - 01/05/2007 :  22:33:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
du kan jo prøve å ri uten sjabrak da, og bare med paden, for å se om gnaget blir mindre da. Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.41 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.