hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Blanding av varmblods og kaldblods
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hesteraser
 Blanding av varmblods og kaldblods
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Nedre_Kjønås_Gård

Skrevet - 19/04/2007 :  23:39:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideNedre_Kjønås_Gård  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNedre_Kjønås_Gård  Svar med kopi av melding
Har selv en 2åring av samme blanding, herlig hest med det beste fra begge raser Blir en superduper allroundhest dette!

(hun er forresten til salgs om noen er interessert, hun blir litt liten for meg, ca.155.)
Gå til toppen av siden

Caeles

» VIP

Skrevet - 20/04/2007 :  02:11:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCaeles  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCaeles  Svar med kopi av melding
Jeg har en "lunken-blods" som går på timer for meg en gang i uken. Det er en 4-års hoppe. Hun er veldig søt og lærenem men galloperer dårlig.
Skal du ha en hyggelig turhest og evt. hoppe litt kan det nok være en trivelig hest, men sikter du på dressur bør du kanskje styre unna....
Uansett, lykke til med hestekjøp!

:-) Kari-Anne Gå til toppen av siden

Stor&Liten

» VIP

Skrevet - 20/04/2007 :  12:12:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Glemte jo å svare på hva jeg synes om hesten da...

Jeg synes hun var NYDELIG! Og jeg tror denne blandingen kan bli en robust allround og kjøre-hest!
Vi har et årings-føll på stallen av samme blanding, og hun viser alle tegn på å bli en flott brukshest!
Jeg eier selv en kaldblods vallak, og har tidligere hatt en varmblodshoppe på helfor. Så jeg har virkelig sansen både gemyttet og samarbeidsviljen til disse traver-rasene. Begge to er lærevillige og sosiale individer med pågangmot og mye egen motor, noe ihvertfall jeg setter stor pris på!
Disse hestene har riktignok vært travere, og bærer jo et vist preg av det, men hvis du kan trene denne hesten som ridehest fra begynnelsen av så vil du nok få en hest med traverens positive egenskaper, men uten trav/konkurranse-treningen som teller negativt for en ridehest.

Ønsker deg lykke til med hesten!
Gå til toppen av siden

Sunniiva

Norway

Skrevet - 20/04/2007 :  22:17:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSunniiva  Svar med kopi av melding
Tusen takk til alle sammen

Er enig i at hun er pen da Gleder meg kjempe masse til at hun kommer Da skal jeg legge ut masse bilder på VIPen min, så hvis du/dere er intr. i å se på bildene kan dere jo gå inn der i Mai-Juni ca.

Mvh. Sunniva :) Gå til toppen av siden

j.i.m

» VIP

Skrevet - 25/04/2007 :  12:34:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei hei:)

Den hesten kjenner jeg. Har eid henne selv. Lurte på om du vet at hun har hatt et hovbeinsbrudd blant annet? Har vært MASSE tull i forbindelse med den hesten der. (ikke hesten, men hun jeg solgte hesten til.)

Har hatt en tråd her inne om det.

Redigert av - j.i.m den 25/04/2007 12:45:23 Gå til toppen av siden

Sunniiva

Norway

Skrevet - 26/04/2007 :  14:47:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSunniiva  Svar med kopi av melding
Sikker på at det er samme hest? Han som jeg skal kjøpe henne av sa at hun ikke hadde vært skada før. Kan du legge ut et bilde, så jeg kan være sikker på at det er samme hest..?

j.i.m

» VIP

Skrevet - 26/04/2007 :  18:05:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
er veldig sikker på at dette er samme hest faktisk. skal prøve å legge ut bilde jeg. Gå til toppen av siden

j.i.m

» VIP

Skrevet - 26/04/2007 :  18:12:56  Vis profil  Svar med kopi av melding

Dette er et av bildene jeg har av Mirabell. Her er hun snart 2åring.Litt dårlig for det er tatt med et dårlig mobil-kamera.

her er et av dine bilder.. (lånte det jeg..;))

vet ikke hva dere andre tror jeg?
Gå til toppen av siden

Sunniiva

Norway

Skrevet - 01/05/2007 :  18:24:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSunniiva  Svar med kopi av melding
Ble desverre ikke noe kjøp. Var å prøvde henne på lørdagen (28.april) Og da ble det til at hun trenger en mer erfaren rytter enn meg. Og jeg trenger en mer erfaren hest. Så da er hun tilsalgs igjen.
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.