hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Fotoalbum!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hesteraser
 Fotoalbum!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

mamo

» VIP

Skrevet - 30/12/2003 :  10:33:13  Vis profil  Svar med kopi av melding

Hei!

Jeg skal lage et fotoalbum av forskjellige hesteraser med en beskrivelse av hestene, og trenger all hjelp jeg kan få. Jeg vil gjerne ha bilder av hestene deres eller noen dere kjenner, men husk å spør de dere tar bildene fra. Det er fint om bildene er ganske klåre, og at de viser hele hesten på så nær avstand så mulig. Med bildene vil jeg gjerne ha litt informasjon, som: Rasebeskrivelse, farge, kjønn, alder, navn, bosted, eier(ikke nødvendig, men om noen synes det er greit er det fint. Trenger ikke etternavn, bare fornavn), mankehøyde, og hvis hesten har vært med i konkurranser kan også dette nevnes Jeg vet jo at det finnes maaange bilder på VIPene deres, men jeg vil helst få tillatelse til å bruke bildene, og få en beskrivelse sendt med de "raske svarene". Hvis bildene dere hendvender til ligger på en av VIPene deres, må dere si hvor jeg finner hesten slik at jeg ikke tar feil hest
Håper dere vil hjelpe meg med dette, og hvis mange gir et bidrag, så kan andre som er interessert også benytte seg av dette

Du kan sende inn så mange bilder med beskrivelse som du ønsker, og alle hesteraser i alle aldre er velkommen (helt fra de er født og oppover. Hvis du har sendt inn et bilde av et føll, kan du godt sende inn bilder ettersom det vokser, men husk da å si hvem det er). Om hesten er en blanding oppgir du hva slags blanding den er. Foreldre til hestene kan også nevnes om du vet dette

Hvis andre ønsker å benytte seg av bildene og beskrivelsene, og gjerne vil ha med mere i beskrivelsene, så er det bare å foreslå det!

Så nå håper jeg dere vil hjelpe meg med dette!

Hilsen Marianne

mamo

» VIP

Skrevet - 31/12/2003 :  14:09:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er det ingen som vil hjelpe meg?? Gå til toppen av siden

pia_88

» VIP

Norway

Skrevet - 31/12/2003 :  14:47:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Du kan få bildet av Mostly Glasgow, du finner det på min vip. Det er det første bildet på den første siden i galleriet mitt. han er varmblodstraver.
Mostly Glasgow: e. Glasgow (US) u. Apartha Coaltown
Han er 1.58 i mkh, har gått på travbanen til han var 12. Etter det har han gått 1.10 i sprang og har vel gått litt distanseritt også.
Mostly er vallak på 14 år, og står på stall Barnengen i vadsø. Eier er Eileen Norvang...

Koz & klemz fra Eileen & Mostly Glasgow Gå til toppen av siden

maco

» VIP

Skrevet - 01/01/2004 :  10:50:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heisann

Du kan godt få bilde av Dutchess :)
Her er adressen: http://www.hestemarked.no/vip.asp?ID=null&IDnumber=1661&galleri=show&side=8&PicID=60105

Det er på vipen min, side 8, og hvis du teller bortover så er bilde på andre rekke midt i, altså bilde nr "8" på den siden.

Navn: Larma Dutchess
Født: 3.Juni 1992 (11 år)
Hun er 146 i mankehøyden (tror jeg.. ), og har vært med på en kåring for new-forester, og da vant hun
Så hun er da altså av rasen New-Forest, og er ei hoppe.
Hun kan sprang, og har hoppet opptil 80 cm.. Når hun var yngre, var hun også veldig flink i dressur.
Hun har hatt et føll, som bor i samme boks som henne nå. De er veldig knyttet til hverandre.
Hun står på en stall i Trondheim, og eieren hennes heter Camilla.
Gå til toppen av siden

maco

» VIP

Skrevet - 01/01/2004 :  10:51:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
ops, adressen du fikk til meg førte hvist rett til bilde av Dutchess Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.