hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - rolig og stødig hest
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hesteraser
 rolig og stødig hest
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

AinaNangaOgGittiamo

Norway

Skrevet - 07/04/2007 :  19:19:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg går med planer om å skaffe meg en hest til. har jo en fullblods fra før. samboeren min skal oxo bruke den, så den må være STØDIG=) hehe... Har snakket med mange som sier at jeg ikke burde ha den hesterasen for den er sånn og sånn og ikke den for den er sånn og sånn... har noen av dere et forslag? viktigste for meg er at den fungerer i det daglige og at jeg kan gjøre litt av alt med den og ikke minst at den er TRYGG!!!! =) Må være ridehest type...

TORHILD

» VIP

Skrevet - 07/04/2007 :  21:47:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Om du vil ha en rolig og stødig hest, så ville jeg ikke sett direkte på rasene, men på individene. Innen alle raser har man spreke hester, rolige hester og treeeege hester =) Så kikk på annonser, sorter ut hva som høres fornuftig ut, og ta et par dager hvor dere kjører rundt og ser på hestene og prøve-rir.
Gå til toppen av siden

Marte..

» VIP

Norway

Skrevet - 08/04/2007 :  00:16:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte..  Svar med kopi av melding
Knabstruppere er veldig fine og alsidige. Men enig med hun over her. Ta dere tid, og dra rundt å se på forskjellig. Det er ikke alltid lurt å ta den første man finner.
Chiva bull's Eye.<3 Gå til toppen av siden

AinaNangaOgGittiamo

Norway

Skrevet - 08/04/2007 :  09:14:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
ja så klart er det individforskjeller=) takk for tips=)

Gå til toppen av siden

Nedre_Kjønås_Gård

Skrevet - 08/04/2007 :  21:30:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideNedre_Kjønås_Gård  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNedre_Kjønås_Gård  Svar med kopi av melding
trakhener er rolig og stødig da, ihvertfall den jeg red som liten. Ellers er jo de kalde rasene fine;)
Eller kanskje westfaler, er ikke de ganske kalde i hodet? ellers finnes det jo mange blandinger der ute som har et fint og rolig gemytt;)
Gå til toppen av siden

e-marieu

Skrevet - 09/04/2007 :  12:42:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
enig med Torhild, glem rase - se på individ!
Hvis jeg forstår deg rett, har ikke samboeren veldig stor erfaring med hest?
Kanskje en voksen, fornuftig hest kunne "oppdra" ham til en lidenskapelig
hesteelsker med apetitt for nye utfordringer - det underet skjedde hos oss! Min samboer
kjøpte nylig ny hest (sin tredje), og denne er det mer krutt i. Nå er det hestene han spør etter når han er bortreist og ringer hjem, ikke meg...
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.77 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.