hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Bildeopplasting..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Bildeopplasting..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

picazzo

» VIP

Norway

Skrevet - 22/03/2007 :  22:17:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dette har nå skjedd meg et par ganger, og begynner å irritere meg litt.
Prøver å laste opp et bilde, og alt låser seg, greit nok prøver igjen og samme skjer.. Når funksjonen endelig virker så får jeg da bare beskjed om at filen finnes allerede og kan derfor ikke lastes opp (like bilder). Problemet er da at bildet finnes jo ikke i galleriet mitt, men er tydligvis blitt lagret på en eller annen server hos HM??

We`re just out of controll

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 23/03/2007 :  01:37:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Kan ha noe med navnet på bildet. Prøv å endre navnet, eller best åpne det i et redigeringsprogram og lagre på nytt - med nytt navn. Funker hos meg Men trenger som oftest ikke gjøre annet enn å åpne bildemappa på PC, markere alt og skifte navn, prøv feks. navn; 0000000 e.l, bare for å teste. For noen ganger når man laster inn bildene på PCen så lagres bildene i et navn som finnes eller er tidligere brukt, dette kan man endre når man laster ned bildene fra kamera til PC.
Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.98 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.