hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Unghest-/utstillingsseminar med Paul Fielder
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Dressur
 Unghest-/utstillingsseminar med Paul Fielder
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 22/03/2007 :  08:59:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Tenkte bare å tipse om at det 31. mars vil være seminar med unghest og utsilling som tema på Stall-K på Kongsberg.

Er litt info i Ridehesten, men vet ikke om link på nett. Legger inn et tips her, i.o.m. at kanskje ikke alle leser Ridehesten..

Litt mer om seminaret:
Dato: Lørdag 31. mars 2007
Tid: Kl 10:00 til ca kl 16:00
Sted: Stall-K, Kongsberg
Kursleder: Paul Fielder og Cathrine Finstad Andersen
Pris: kr 550,- inkludert varm lunsj

Paul Fielder:
Paul er en internasjonal og annerkjent dressurtrener. Han har trent flere ekvipasjer til internasjonale klasser i dressur. Han er også brukt mye som dommer i unghestklasser i inn- og utland, og har klartgjort klargjort unghester, hingster og konkurransehester med stor suksess gjennom de siste 25 år.

Tema for seminaret:
Forberedelse til utstilling
  • Arbeid i hånd, tømmekjøring, longering.
  • Hestens bygning.
  • Fôring, tannhelse, skoing, generelt stell (preparering).
  • Hva bør man huske på før utstilling av hoppe eller hingst.

Forberedelse til unghestklasser i dressur:
  • Hva bør en 3-, 4-, 5- og en 6-åring gjøre og kunne.
  • Hvordan bør den daglige treningen se ut.
  • Treningslengde, hestens bygning og modenhet i forhold til treningen.
  • Lære å ri program.
  • Hva ser dommerne etter hos en unghest.

Det vil være åpent for spørsmål underveis, og det stiller demoeksvipasjer på alle nivåer.

Seminaret er anbefalt for alle som både har unghest eller planlegger utstilling den dag i dag, samt for alle som kun ønsker en innføring, uten og nødvendigvis ha unghest, eller planlegger utstilling den dag i dag.

Påmelding:
Påmeldingsfrist: 24. mars
Påmelding skjer per mail eller telefon: stall-k@online.no - tlf.: 90197542 - tlf.: 32724510

dressurblogg.no

LivogZara

Norway

Skrevet - 22/03/2007 :  21:04:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
jeg vil jeg vil! men har ikke penger..
Gå til toppen av siden

hestefreek

» VIP

Norway

Skrevet - 24/03/2007 :  21:48:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehestefreek  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressehestefreek  Svar med kopi av melding
Så på trening på stallen med han.
Helt greit, men jeg tror jeg ikke hadde vært fornøyd med resultatene når man betaler 750 for 3 kvarter med undervisning.

Ikke det at mirakler skal skje, men alikevel

Ikke forvent at ting detter ned i fanget ditt. Hvis du jobber for det vil du bli overrasket over hvilke muligheter du får! Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 25/03/2007 :  00:13:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Jeg har sett endel treninger med han, og må si meg uenig der. Har dog sett endel treninger, og også da spesielt hvor to ryttere som jeg kjenner veldig godt ridemessig har ridd. Har også sett andre ri, men da har jeg ikke kjent ryttern og hestens og deres egenskaper på samme måte. Vil si at det er litt viktig når man skal begynne å vurdere en trening nettopp på det nivået de som gjerne rir for han er på.
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

mint
» VIP

Skrevet - 26/03/2007 :  09:55:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har ridd for Paul Fielder og jeg er også uenig med deg, "hestefreak" :) Det er verd pengene. Iallefall med tanke på hva vi har å velge i av trenere her i landet.. Han satt seg opp og red min hest, og jeg har ikke annet enn dyp respekt for han etter å ha sett hva han kan gjøre. Ingen maktbruk, uten pisk og sporer - han gjør det bare. Han er svært streng og foventer disiplin som ingen andre jeg har ridd for, men rosen man får varmer da så uendelig mye mer :) Jeg anbefaler alle som kan å dra på kurs :) Gå til toppen av siden

BirgitteG

Skrevet - 26/03/2007 :  13:41:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har en veninne som har ridd for han...

Det var vel sånn ca de mest velanvedte pengene hun har brukt på hest...
Gå til toppen av siden

Caeles

» VIP

Skrevet - 28/03/2007 :  23:32:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCaeles  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCaeles  Svar med kopi av melding
Jeg skulle GJERNE reist på kurs og ridd for Paul igjen (det er MANGE år siden sist), men har hverken tid eller råd å dra helt fra Stavanger.... Snufs...
Ellers må jeg si meg enig i at Paul er en svært dyktig trener som er vel verdt pengene!

:-) Kari-Anne Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.