hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Skal du på Fjordane til høsten?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Jobb/utdanning
 Skal du på Fjordane til høsten?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

miiamora

» VIP

Skrevet - 19/08/2007 :  14:12:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Trukje folk ska bekymre sej om tjukk hest, berre vent til dokke ser ho Samuela.. Ho he et lite overvektsproblem :p Berre ho ser på gras so esa ho ut. Men no blir d andre boller på eid!!:) Sku ønske hestane mine va i bedre form, men d e travelt å rekke over 4 hesta i tillegg til jobb å fjøs.. :/ Fe berre ta d litt pent i bjøndelsen! =)
No e d søndag.. Trur ej må bjønde å pakke litt. Ej e so spennt!

Nåken so he plana om å flytte inn på fredagen? Ej vurdera d om d e i orden me skulen.. d e d sikkert da.. he brukt å gå greit ette d ej kan huske. He selt hengaren vår, so d e kun fredag d passa.. åso skal dei skoast oppå senteret om ettemiddagen.

Gå til toppen av siden

Nicko Valtin

» VIP

Skrevet - 19/08/2007 :  14:20:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Eg reiser oppover på fredagen og flytter Nicko på plass på senteret då:) Så bruker eg lørdagen til å flytte inn på paviljongen..Har leigd oss hytte på Skipenes gård den natta..trur de er litt strenge på å sleppe folk inn før tida,men det går jo an å høyre Gå til toppen av siden

miiamora

» VIP

Skrevet - 19/08/2007 :  16:32:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Litt greit å flytte inn me hest på fredag, so fe dei venne sej litt. Ej å mamma tenkte å gå tura me hestane på fredagen. Ej ska ringe til skulen ette mandag å høre om en fe flytte inn på fredag, va visst monge so ha spurt. Meeen d ekje krise da, ej bur en haltime frå skulen so d e fort gjort å svippe heim en tur :) Gå til toppen av siden

Maren-Celina

Skrevet - 20/08/2007 :  17:44:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har allerede vært oppe med hesten jeg. Så håper han har det greit. Men savner han da..

Men det jeg egentlig lurte på var om noen vet om det er mulig å øvelsekjøre med henger der oppe(på selve skolen), eller om der er et tilbud om å kunne ta oppkjøring med henger(BE)?
Gå til toppen av siden

miiamora

» VIP

Skrevet - 20/08/2007 :  21:30:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei :) veit ikkje om d e nåke tilbud om øvelseskjøring via skulen, men d va en go ide! Kanskje vi skal prøve å få det til!:) der e en lokal kjøreskule da, monge ta mine venna som tok lappen mens dei gjekk på folken. Mindre kø på Eid enn i store bya :) Gå til toppen av siden

Nicko Valtin

» VIP

Skrevet - 21/08/2007 :  11:16:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Eg tenkte å ta hengarlappen når eg kom heim i mai,men kanskje eg kan ta han i løpet av året då:) Gå til toppen av siden

Maren-Celina

Skrevet - 21/08/2007 :  19:13:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hadde vært kjempe greit å fått BE`en der oppe så kunne jeg kjørt han hjem igjen selv Men har aldri kjørt med en henger så trenger nok mange kjøretimer som betyr at det kommer til å koste! Håpet derfor på noen som vi muligens kunne øvelsekjørt med jeg Gå til toppen av siden

Nicko Valtin

» VIP

Skrevet - 23/08/2007 :  13:43:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Då var alt pakket og klart til å lempes i bilen før vi reiser tidleg i morgen! Skal opp i kveld å flette halen til Nicko så eg får minst muligt å gjere i måro tidleg Då snakkes me på Eid folkens! Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.44 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.