hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva synes du om PK?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Hva synes du om PK?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Grandi-Maylinn

» VIP

Skrevet - 12/03/2007 :  10:35:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bare lurer på hva dere synes om penny klubben?:) Har vært medlem men sluttet....Hvor mange av dere har vært/er medlemmer?:)

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 12/03/2007 :  12:37:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Er faktisk medlem enda, men så og si hele pakken går i en eske, som jeg gi til ei jente på 5 år som elsker hester.

Er bare bøkene jeg vil ha, siden jeg følger med i serier og hadde vært ille og måtte gå og lure på hva som skjer.

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 12/03/2007 :  17:10:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Var medlem i mangen år jeg, og storkoste meg hver gang pakken kom. Men så vokste jeg da, og syntes etter hvert at det ble litt barnslig, så da sluttet jeg =)
Gå til toppen av siden

EliJeanette

» VIP

Skrevet - 12/03/2007 :  18:22:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Var medlem siden 3.klasse:)
var ganske morro, men etter hvert så var deet ikke noe særlig, bare pengesløs:P
Gå til toppen av siden

Grandi-Maylinn

» VIP

Skrevet - 12/03/2007 :  20:35:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja, man merker at man vokser fra. Meldte meg ut nå nettopp....SAVNER fullblods serien og ny heartland bok:'(....men men..kan alltids låne eller kjøpe brukt;) Gå til toppen av siden

feliin

» VIP

Norway

Skrevet - 13/03/2007 :  00:21:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidefeliin  Svar med kopi av melding
he-he - lurer på om det er noen der ute som IKKE har vært medlem? Selv jeg var medlem en gang tidlig på åtti-tallet - alle bøkene mine gikk i arv til niesen min - som også ble medlem, som siden gav sine bøker til en yngre søster, som ble medlem - og nå er det stedatteren min som sitter med HELE berget med bøker fra alle oss andre, og også er medlem....Så Pennyklubben er nå en "generasjons-klubb" hos oss. FAG-bøkene fra Penny leser jeg også, når hun er ferdig med de - og så sniiiiik-leser jeg Pennyposten også, om sannheten må frem. Litt nostalgisk det der, tror jeg. Som klubb, vil jeg si at den gjør nytten jeg! Alle disse småsakene jenta får i pakkene sine er for det meste rask som går i stykker, har jeg sett - men bøkene blir lest fra perm til perm med stor iver. Hun gleeeder seg til hver pakke. Men alders-betont, ja absolutt. Og mye søple-bøtte-fôr, ja absolutt.......
En STOOR hest i en liten kropp...Hjertet mitt!!

http://www.stall-laban.net/
Gå til toppen av siden

T. Boysen

» VIP

Skrevet - 13/03/2007 :  04:48:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hehh - hvis noen av dere har vært medlem av PK fra før 1996, så har dere kanskje sett det rooosa heftet om "Nordlandshesten" som fulgte med en gang i 1996. Det var jeg som skrev dette heftet, og har oppevd at maaange har villet ha en slik hest.

Selv har jeg vært lykkelig eier av div. nl-hester siden 1983....
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 13/03/2007 :  08:15:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hehh - hvis noen av dere har vært medlem av PK fra før 1996, så har dere kanskje sett det rooosa heftet om "Nordlandshesten" som fulgte med en gang i 1996. Det var jeg som skrev dette heftet, og har oppevd at maaange har villet ha en slik hest.

Selv har jeg vært lykkelig eier av div. nl-hester siden 1983....

Opprinnelig postet av T. Boysen

tror faktisk jeg fikk med meg det heftet, for jeg har vel samlet totatl 11 000 spare poeng i pennyklubben og du får jo bare 100 pr pakke og da 1100 pr år, huff det er litt lenge.

Men allså disse bøkene er bra.

Men jeg synes ikke noe om at de gir bort hester i pk.
Det blir litt for dumt, iallefall i mine øyne.

Men skulle ønske det var flere bøker i pakken for det går sjelden mer enn 1- 2 dager før jeg er ferdig med dem *he he*

Grandi-Maylinn

» VIP

Skrevet - 13/03/2007 :  17:19:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det er litt synd at Pk gir en del sminke...for det er vel noen få gutter med i klubben også...men som mange andre sier, de kan jo alltids gi/selge tingene:) Men sminke hører kanskje mer til hos TL- klubben(?)...ellers er Penny klubben en ganske bra klubb:) Var medlem i 4-5 år jeg:P Det er jo såå spennende bøker:);) Gå til toppen av siden

janka7

» VIP

Skrevet - 13/03/2007 :  19:06:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg husker det Nordlandshest-heftet:D
Ga det til tanten min da hun vurderte nordlandshest for mange år siden.
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 13/03/2007 :  21:28:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
parfymen vi fikk i penny for mange år siden luktet svett mann haha

T. Boysen

» VIP

Skrevet - 14/03/2007 :  06:08:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heh heh - brukte min unge datter som "cover up" i mange år - for å være "med" i PK.

Nå har jeg "sagt opp" - og har til salgs div bøker........
Gå til toppen av siden

Grandi-Maylinn

» VIP

Skrevet - 15/03/2007 :  17:28:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
parfymen vi fikk i penny for mange år siden luktet svett mann haha

Opprinnelig postet av Tigull the best 4 life

Hehe!
Gå til toppen av siden

Nicko Valtin

» VIP

Skrevet - 16/03/2007 :  17:35:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Trur eg har vore medlem i pk i sikkert nermare 6år,men har no gått øve i ein fase der eg avbestille alle pakker utenom dei med heartlandbøkene i;)For dei er faktisk veldi bra..Gå inn på www.piczo.com/stallvaltin og vidare på salg av hesteutstyr og bøker under "andre piczosie" og dåke vil finna ei heile lista med bøker for salg;) ser monge like fullblodsserien,dei har eg mange av;)Dei einaste eg ikkje sel er heartland;) Gå til toppen av siden

Grandi-Maylinn

» VIP

Skrevet - 16/03/2007 :  17:37:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Trur eg har vore medlem i pk i sikkert nermare 6år,men har no gått øve i ein fase der eg avbestille alle pakker utenom dei med heartlandbøkene i;)For dei er faktisk veldi bra..Gå inn på www.piczo.com/stallvaltin og vidare på salg av hesteutstyr og bøker under "andre piczosie" og dåke vil finna ei heile lista med bøker for salg;) ser monge like fullblodsserien,dei har eg mange av;)Dei einaste eg ikkje sel er heartland;)

Opprinnelig postet av Nicko Valtin

OK:)
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 16/03/2007 :  19:15:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Var medlem før, var storfornøyd den tida jeg var med.
www.hestene.no Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.