hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva synes du om PK?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Hva synes du om PK?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Grandi-Maylinn

» VIP

Skrevet - 18/03/2007 :  01:52:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Noen her som har det nyeste fleece dekkenet fra pk? jeg har to:) Hva synes dere om dem?:) Jeg synes de hadde et fint utsende, men bog-festet var skikkelig...eh..hva skal jeg si...det gikk i stykker etter 1. bruk:S Men det er jo et fint dekken, og hestene liker de(: Gå til toppen av siden

Nedre_Kjønås_Gård

Skrevet - 18/03/2007 :  08:11:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideNedre_Kjønås_Gård  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNedre_Kjønås_Gård  Svar med kopi av melding
Ååh jeg var medlem fra sånn ca. 87-88 og sånn til utpå 90-tallet (nå følte jeg meg gammel) Da konverterte jeg til TL, det var liksom kulere da når jeg ble fjortis (Enda jeg hadde to hester... snål fjortis).

Det er en bok som heter "alle verdens hesteraser", tror jeg fikk den i velkomstpakke e.l.den er i flittig bruk den dag i dag. Ikke helt oppdatert nå lenger, men jamt over. En bra bok!
Hadde ei stalljente i fjor som brukte et PKfleecedekken på NLhesten sin. Jeg ble overrakset jeg, det var jo ikke så jalladekken, bare litt jalla lukning i fronten.

PK er morsomt det da
Gå til toppen av siden

Royal-X

» VIP

Skrevet - 18/03/2007 :  09:44:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hehe, jeg har IKKE vært med i PK :). søsteren min, som er 5 år eldre, var imidletid med så jeg arvet bøker og annet stæsj. Ridelæreren min, from back in the days - Laila Larsen, vant en hest i PK en gang. Det var en shetlandsponni hvit og brun som hette, passende nok, Penny :). Jeg har boka som ble skrevet om henne og Penny. Det er jo litt stilig at hun ble ridelærer når hun ble voksen. Penny var den første hesten hennes.

Men, helt enig med deg som sa at hester ikke burde gis bort i PK - det er ganske så spekulativt... Driver de med det enda altså?? huff...
Gå til toppen av siden

Mie Ulrika

Skrevet - 23/03/2007 :  10:52:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har også vært medlem. Husker de drev å ga bort hestene... innmari spennende det da.... digget å være medlem, men etter en stund ble bøkene av dårligere og dårligere kvalitet (ikke bli sure nå da) og da ga jeg meg....
Likte best engelske forfattere... synes ikke noe om fullblods serien og stallgjengen og sånn... likte best Ponniklubben, Ponnifamilien osv typisk engelske m andre ord....

Vil annbefale en serie til alle dere som fremdeles digger hestebøker der ute.... Swallow serien av K.M. Peyton... spesielt Swallow the star er kjempefin... Den overbeviste meg om at det å selge hesten min ville være det rette da han faktisk ikke var den rette for meg(noe lignende skjedde i boken) og finne den rette hesten...
Elsker den over alt på jord!
Liker også Britta serien av Lisbeth Phanke... den er svensk og ikke så sensasjonspreget som penny bøkene. Litt mer hverdags liksom. Kjempefin serie på 14 bøker som er skrevet av en forfatter som fikk pris av Astrid Lindgren da hun var ung og lovende. Handler delvis om ting som virkelig har hendt, og hovedhesten, Silver, het egentlig Sammy og levde i mange år.... Annbefaler den på det sterkeste!!!!

A life lived in fear is a life half lived Gå til toppen av siden

Grandi-Maylinn

» VIP

Skrevet - 26/03/2007 :  18:00:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg har også vært medlem. Husker de drev å ga bort hestene... innmari spennende det da.... digget å være medlem, men etter en stund ble bøkene av dårligere og dårligere kvalitet (ikke bli sure nå da) og da ga jeg meg....
Likte best engelske forfattere... synes ikke noe om fullblods serien og stallgjengen og sånn... likte best Ponniklubben, Ponnifamilien osv typisk engelske m andre ord....

Vil annbefale en serie til alle dere som fremdeles digger hestebøker der ute.... Swallow serien av K.M. Peyton... spesielt Swallow the star er kjempefin... Den overbeviste meg om at det å selge hesten min ville være det rette da han faktisk ikke var den rette for meg(noe lignende skjedde i boken) og finne den rette hesten...
Elsker den over alt på jord!
Liker også Britta serien av Lisbeth Phanke... den er svensk og ikke så sensasjonspreget som penny bøkene. Litt mer hverdags liksom. Kjempefin serie på 14 bøker som er skrevet av en forfatter som fikk pris av Astrid Lindgren da hun var ung og lovende. Handler delvis om ting som virkelig har hendt, og hovedhesten, Silver, het egentlig Sammy og levde i mange år.... Annbefaler den på det sterkeste!!!!

Opprinnelig postet av Mie Ulrika

Hei!(:
Jeg skjønner hva du mener med det at bøkene blir dårligere...Innholdet er liksom ikke like spennende:S
Jeg har fått EN DEL bøker fra søskenbarna mine, de var "en del" eldre enn de jeg har nå- De var råå bra! Men seff, noen av bøkene er jo kjempe fine enda<33(:
Gå til toppen av siden

Brittis å Bounty

» VIP

Skrevet - 26/03/2007 :  23:06:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg også har vært medlem ei god stund!
Jeg savner fortsatt bøkene!(L) Heartland og FULLBLODS!
Men synes det ble litt barsnlig til slutt med alle de smykkene å dropsene og det dille der som egentlig ikke har så mye med hest å gjøre
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.