hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Aner ikke helt hva jeg skal gjøre...
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Jobb/utdanning
 Aner ikke helt hva jeg skal gjøre...
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Grandi-Maylinn

» VIP

Skrevet - 11/03/2007 :  01:44:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg skal om litt over 1 år begynne på videregående skole, og det er kanskje litt over 1 time å kjøre dit...men jeg har et stort(?) problem! jeg har 2 hester og jeg kan bare ta med meg 1 av dem...jeg tror jeg har bestemt meg for hvem jeg skal ta med. Men går det an å bytte mellom hestene i løpet av skoleårene?? Skal jeg vurdere å sette bort den andre hesten på fõr, eller la henne bli ridd hjemme av fõrryttere og ri henne selv i helgene? Har IKKE lyst til å selge henne...:O
Noen som har opplevd noe lingende...eller har noen rimelige tips om hva jeg kan gjøre..??:)

Christina_Pilenda

» VIP

Norway

Skrevet - 11/04/2007 :  17:16:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideChristina_Pilenda  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseChristina_Pilenda  Svar med kopi av melding
Hmm. naj!
du kan jo bare sette bort den ene på helfor og ha med den andre..
det andre året kan du jo bare sette bort den andre og ha med den du ikke hadde med året før!
går jo ann å ha med begge hestene, men dette blir da dyrt med tanke på stall leie!
tenkt på å gå skjetlein skjønner jeg! ;)

It's my life and it's now or never .. I ain't gonna live forever Gå til toppen av siden

Inga&Sleipner

Norway

Skrevet - 12/04/2007 :  09:55:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseInga&Sleipner  Svar med kopi av melding
Jeg var i samme situasjon, men jeg MÅTTE sette vekk hesten min. Unner han ikke å stå i en by når han har vært utehest nesten hele livet. Jeg omplasserte han fordi han var så gammel, og han endte opp i Sverige!:p
Black Baily <3 Gå til toppen av siden

Nicko Valtin

» VIP

Skrevet - 12/04/2007 :  20:22:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Du kunne ikkje prøvd å få nokon som skal på skulen til å ha den andre hesten din på for då?Då vil du jo kunne følge opp begge:) Gå til toppen av siden

Annipanni

» VIP

Skrevet - 15/04/2007 :  11:42:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har gjort det 3 ganger på min skole. Det var ingen problem det ifølge stallmesteren...Forstår ikke hvordan det kan være et så stort problem=p
Ring til skolen du skal gå på, og spør om dette er mulig.

Redigert av - Annipanni den 15/04/2007 11:43:26 Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.