hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - blir veldig ivrig!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Sprang
 blir veldig ivrig!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

amazing

Skrevet - 22/12/2003 :  17:54:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei, jeg har en varmblodstraver som elsker sprang. det er noe av det morsomste som er, men han blir lett FOR ivrig.. spesielt da vi driver med stusshopping, så det ligger mange hindre etter hverandre. traver kjempe fort mot de, og hvis jeg prøver å holde han litt igjen drar han bare opp hodet, og traver fortere.(han gallopperer ikke på banen..) til vanlig går han noenlunde bra på tøylen, men IKKE da vi rir sprang. da er hodet opp hele tiden fram mot hindrene. han vegrer aldri, og hopper glad og fornøyd alt som er. på sist sprangtime, begynte han å bli virkelig heit, og bukka og sto i.. og en gang steilet han så vidt, da jeg styrte han rundt på ei volte. siste gangen vi hoppet gikk det uten problemer, men da var han kjeempe sliten da..
har hoppet med han mange ganger hjemme, men bare et og et hinder og ikke stusshindre liksom.. har ridd over bommer også, men da er han ikke sånn..
noen som har noen råd for hvordan å roe han litt ned på banen??
vil han kanskje bli roligere hvis jeg setter opp en Bane og ikke stusshindre??? help?

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 22/12/2003 :  18:26:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Ta en titt på en tidligere debatt under dette forumet: "spranghest som fortsatt tror han er galopphest!". Den debatten handler riktignok om en eks-galopphest, men virker som om du har mye av de samme problemene med din hest.
dressurblogg.no Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.