hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Når skal dere innføre sensur?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Spør Hestemarked.no
 Når skal dere innføre sensur?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Venia.

» VIP

Skrevet - 02/03/2007 :  23:47:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kjære Hestemarked / Robert

Nå må det vel snart være nok!? Det FLORERER med fullstendig useriøse og barnslige annonser fra folk som mener de er blitt lurt i en handel eller hva som helst, og som da tar igjen med å legge ut annonser med advarsler (og verre ting her) på hestemarked.

Det har vært flere tilfeller av ren sjikanering av personer, der fullt navn er oppgitt - og jeg minner om at dette er både ulovlig og straffbart.

Disse personene som legger ut slike annonser får jo lov å herje fritt med folks gode navn og rykte!

At hm etter et par timers tid fjerner annonser, hjelper dessverre lite på den skaden som da allerede har rukket å skje.

Spørsmålet mitt er: Når skal hestemarked innføre sensur på annonsene som legges ut? Det er ingen unnskyldning at tjenesten er gratis, dere har ansvaret for innholdet på sidene.

Hestemarked bør forstå at grunnløse og tilogmed oppdiktede beskyldninger og løgner fra misfornøyde personer, som legges ut i alles påsyn som en annonse på markedsplassen, er svært sårende og virkelig utrivelig for noen å oppleve. Den angrepne personen har heller ikke muligheter for å svare for seg i saken, og det hele blir en offentlig "krangel" ført via annonser.

Jeg håper hm vil innføre tiltak som fører til at Norges største hesteside ikke skjemmes av slike hendelser mer!

Mottoet blir at sensur må finne sted FØR annonsen legges ut, ikke ETTER!

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 03/03/2007 :  00:12:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Det er da riktig at noe bør sensureres, men synes du det er riktig at folk skal lurers og svindles fra penger?

Hester kanskje få det vondt på dårlige staller, eller du betaler mange tusen for en sal eller dekken som aldri kommer?

Nei la det nå være, er folk useriøse bør andre bli oppmerksomme på det, kanskje det er dette som skal til for og få folk til og bli seriøse, selv om enkelte har vanskelig for det.

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

robert

» VIP

Skrevet - 03/03/2007 :  02:50:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!

Vi har vurdert flere tiltak for å stoppe useriøse annonser, men å sette en sensur før annonsen legges ut vil stoppe den interaktiviteten som finnes på sidene i dag.

En god mulighet vi ser på er at brukeren må verifisere hver innlagte annonse med mobiltelefonen sin. På denne måten vil vi kunne opplyse hvem som har verifisert annonsen siden den kobles mot et mobilnr; og en handling må gjøres for hver nye annonse. Vi tror dette kan være løsningen på å få fjernet x antall like annonser; innhold med advarsler, netthester og andre useriøse annonser..

Mvh Robert
Gå til toppen av siden

Venia.

» VIP

Skrevet - 03/03/2007 :  09:24:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Robert:

Høres ut som et bra tiltak. Håper det blir innført snarest mulig.

Tigull the best 4 life: Jeg har ikke sagt at jeg mener noen skal lures eller svindles, men jeg tror heller ikke at løsningen er at det skal være fritt frem for hvem som helst å legge ut støtende annonser med beskyldninger om folk som kanskje ikke engang er sanne!

Og de som blir angrepet på denne måten, får ingen sjanse til å forsvare seg heller, og det er slett ikke alle detaljer som kommer frem i disse annonsene heller. Dermed gir de et helt feil bilde, og den som er hengt ut blir skadelidende.

Det er stor forskjell på dette, og det å antyde at jeg synes det er greit med svindel og luring. For jeg som de fleste andre, er selvfølgelig HELT imot lureri og svindlere! Bare så det er helt klart og tydelig og ikke blir misoppfattet som noe annet.
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 03/03/2007 :  10:59:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Ok fra det første innlegget virket det som du var helt for svindling, siden ingen skulle få advare.

Men i går kom det en annonse om ei som klaget på en piczo side at man ikke måtte handle derfra og i dag har eieren av siden lagt ut en annonse der hun øsnker kontakt for og ordne opp, så da får hun jo forsvart seg ikke sant?

så jeg ser de positive sidene jeg nå?

Og er flere av disse advaslene som faktisk er 100% sanne og det kan man vel egentlig se når hele annonsen er skrevet på en sikkelig måte.

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.