hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - "Sist sett her"??
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Spør Hestemarked.no
 "Sist sett her"??
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Spendas

» VIP

Skrevet - 22/01/2007 :  07:26:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ser at funksjonen "sist sett her" ikke funker lengre... Ihvertfall ikke for meg.. Får ikke opp de som sist har vært inne på VIP'en min, og jeg legger heller ikke igjen "spor" når jeg er på andres VIP... Er dette en midlertidig "feil", eller skal det være sånn på permanent basis?
Drep ikke fluen på din venns panne med øks....

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 22/01/2007 :  10:47:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
virker ikke for noen tror jeg, veldig dumt egentlig. Fint om vi får den i gang igjen....
På forhånd takk!

Livet er bedre..... for den som er glad i hester!! Gå til toppen av siden

AinaVj

Norway

Skrevet - 22/01/2007 :  14:49:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAinaVj  Svar med kopi av melding
enig!!!funker ikke her heller. Går det an å fikse det?
*Meg og min vakre Lydia*
Ja, det er lyd i a.
Gå til toppen av siden

AsgriimSvarten

» VIP

Skrevet - 22/01/2007 :  16:55:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Plis fiks det, er en utrolig fin ting:)
Gå til toppen av siden

_Emperador

Skrevet - 23/01/2007 :  00:05:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse_Emperador  Svar med kopi av melding
håper den kommer i bruk igjen, er så kjekt og bruke den til å suse rundt å titte også :) Vet ikk ehelt om jeg liker "det nye hestemarked" så veldig egentlig.... ??? Gå til toppen av siden

Alger97

» VIP

Norway

Skrevet - 23/01/2007 :  00:21:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAlger97  Svar med kopi av melding
Hvor lenge siden er det vi har fått svar på noe egentlig???
Beate & Alger Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 23/01/2007 :  22:57:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Virker ikke hos meg heller. Hadde vært fint å få den i gang igjen!

I tilegg har jeg to spørsmål:

1) Kan dere få igang igjen "siste gang bruker var pålogget" igjen? Jeg har visstnok ikke være på vipen min siden 27.03.06, dvs 1 år snart siden den stoppet opp.

2) Søkefunksjonen "mer om meg". umulig å søke opp folk ved kun å søke på brukernavn. Kutt heller ut denne.

Til sist litt ros!!!! Sidene har blitt mye raskere siden dere oppdaterte. Kjempeflott!!

Mvh Christine
Gå til toppen av siden

Royal-X

» VIP

Skrevet - 23/01/2007 :  23:18:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hestemarked har tatt sommer, høst, jul og vinterferie på en gang! høres deilig ut! skulle ønske det var meg!!! Gå til toppen av siden

AinaVj

Norway

Skrevet - 23/01/2007 :  23:31:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAinaVj  Svar med kopi av melding
Plis fiks det som er nevnt over...
*Meg og min vakre Lydia*
Ja, det er lyd i a.
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 23/01/2007 :  23:36:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
he he.. alt er som det pleier..

bra det finnes alternativer da.. (FH) selvom jeg merker en forbedring i tregheten her på MIX.
Gå til toppen av siden

robert

» VIP

Skrevet - 26/01/2007 :  20:12:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heisann!

Noen funksjoner som gjør hestemarked.no tregt har vi foreløpig fjernet. Noen av disse vil komme tilbake når vi har funnet en løsning på dem.
Det gjelder bl.a. noe brukerpålogging som sist pålogget, søkefunksjonen mer om meg etc.

Mvh Robert
Gå til toppen av siden

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 26/01/2007 :  21:15:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
Så flott!
Tusen takk for svar Robert! Da venter vi med lengsel til det kommer tilbake!!!!

Livet er bedre..... for den som er glad i hester!! Gå til toppen av siden

AinaVj

Norway

Skrevet - 30/01/2007 :  16:36:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAinaVj  Svar med kopi av melding
jepp...
*Meg og min vakre Lydia*
Ja, det er lyd i a.
Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 07/02/2007 :  00:02:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Kan på en måte sammenligne HM med Blink.
Bortsett fra at vi nok har flere bilder i våre gallerier. Blink er en gratis tjeneste, men de klarer seg flott.

Kanskje HM skulle tatt kontakt med dem og fått noen tips?

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

robert

» VIP

Skrevet - 25/02/2007 :  17:25:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!

Nå fungerer "Sist sett her" på VIP'en igjen..

PS: Til alle som syntes dette ble bra; kan sende en takk til tommy@hestemarked.no for god jobb! :o)

Mvh Robert
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 25/02/2007 :  17:37:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Fine greier.
www.hestene.no Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.