hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - emm
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hesteraser
 emm
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

-_-Charlotte-_-

» VIP

Skrevet - 27/02/2007 :  21:52:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Og eg ser ikkje bare på utsende,,! den eneste virkelig pene hesten eg har hatt e min 1 ponni Chocolate Opium... Eg ser på Kappasiterter og personlighet og kossen di e! Og eg e ikkje proff men ikkje wannabe heller.. Hadde eg vert sån hadde det stått Proff eller Elite men det står Aktiv på vipen min,

~Marthe&Ivanov~

» VIP

Skrevet - 27/02/2007 :  22:29:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
å herregud! du kunne fortsatt ikek bare skrive der vi har skrevet eller??? Gå til toppen av siden

-karolinegh-

Norway

Skrevet - 27/02/2007 :  22:33:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside-karolinegh-  Send %s1% en ICQ melding-karolinegh-  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-karolinegh-  Svar med kopi av melding
Åh, Charlotte^^,
INGEN skal se på utseende på hesten når de kjøper den! Lappmai så ikke ut når jeg fikk henne! Men jeg likte henne forde!
Hesten min passer meg ypperlig til mitt bruk, selvom hun selges til våren, for jeg skal kjøpe meg fullblods galopphest!:)

Lappmai KAN nå langt i dressur og sprang, om hun har rytter som vil! Men jeg liker verken sprang eller dressur så veldig godt, men jeg og hesten min elsker galopp! Det er det som teller;) Vær så snill å husk det! Tunge hester kan være flotte hester, selvom jeg aldri ville hatt en døl liksom, men gidder ikke å si at de er stygge forde;) Greit, jeg skjønner at du har sagt meningen din, men ble du populær? :P

You got me deeper than deep.. Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 28/02/2007 :  00:01:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
OT; kjenner til Opium
Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 01/03/2007 :  08:13:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
å herregud! du kunne fortsatt ikek bare skrive der vi har skrevet eller???

Opprinnelig postet av ~Marthe&Ivanov~

Alle kan gjøre feil!

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

-karolinegh-

Norway

Skrevet - 01/03/2007 :  20:26:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside-karolinegh-  Send %s1% en ICQ melding-karolinegh-  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-karolinegh-  Svar med kopi av melding
Feil?? er det feil å skrive masse dritt om tyngre hesteraser når du BEVISST gjør det, og gjør ting værre etterpå? Det er ikke mye feil..
Dette her er et nytt forum hun laget for å få fler krangler!

You got me deeper than deep.. Gå til toppen av siden

Nicko Valtin

» VIP

Skrevet - 02/03/2007 :  17:45:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Lille Charlotte,Charlotte..

Har du enda ikke fått nok?Flott,du har ein sportsponni,fint for deg!Nyt han og gled deg øve han,men ikkje rakk ned på oss som nyter tilværelsen med kaldblodsrasane våre..Nok er nok!
Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 08/03/2007 :  09:39:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Feil?? er det feil å skrive masse dritt om tyngre hesteraser når du BEVISST gjør det, og gjør ting værre etterpå? Det er ikke mye feil..
Dette her er et nytt forum hun laget for å få fler krangler!

Opprinnelig postet av Lappmai00

Trodde bare brukeren hadde postet feil jeg... Ikke vært her inne på en stund..

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.38 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.