hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvilke felt stevne blir ditt første i år?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Feltritt
 Hvilke felt stevne blir ditt første i år?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Osiris_Mayestix

» VIP

Norway

Skrevet - 06/03/2007 :  14:56:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOsiris_Mayestix  Svar med kopi av melding
nei!!! så trist hva har skjedd?
Kopi av melding:
Har også lyst til å starte på ellingsrud førstkomende, men tviler på at hesten min blir frisk....

Opprinnelig postet av frida dokka

~Feltritt tre ganger så gøy~ Gå til toppen av siden

frida dokka

» VIP

Norway

Skrevet - 06/03/2007 :  19:07:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hun har fått seneskade.... Gå til toppen av siden

felt tre ganger så gøy

» VIP

Norway

Skrevet - 06/03/2007 :  19:59:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidefelt tre ganger så gøy  Send %s1% en ICQ meldingfelt tre ganger så gøy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressefelt tre ganger så gøy  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hun har fått seneskade....

Det hørtes kke gøy ut.. er ikke sikkert jeg får ridd ponnien miin der heller, jeg får se om han rekker å komme i form.. Han har nemlig oxo vært skadd og kun skritta siden november.. Men jeg får heldigvis trave litt smått nå...

Trist med seneskaden, lykke til fremover(krysser fingrene)

FELTRITT tre ganger så GØY!!!! Haha Gå til toppen av siden

Osiris_Mayestix

» VIP

Norway

Skrevet - 07/03/2007 :  08:06:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOsiris_Mayestix  Svar med kopi av melding
Å nei! seneskade vet jeg alt om ponnien min har hatt det i 1 år nå, men nå er vi i gang med litt dressur trening igjen... uff, syns skikkelig synd på deg! er ikke noe gøy! Håper hun blir fort bra igjen da
Kopi av melding:
Hun har fått seneskade....

frida dokka

» VIP

Norway

Skrevet - 07/03/2007 :  18:27:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tusen takk!!
Er ikke sikkert hun blir bra, siden hun er litt oppiåra(15år). Og jeg lurer litt på om hun kan hatt det lenge også...
Gå til toppen av siden

Badeball

» VIP

Norway

Skrevet - 08/03/2007 :  22:00:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBadeball  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBadeball  Svar med kopi av melding
kl. 21.00 loakl tid. Jeg skal stå opp om seks timer for å dra på årets første feltrittstevne!! WIsh me luck ;) WEEEEE
Gå til toppen av siden

felt tre ganger så gøy

» VIP

Norway

Skrevet - 09/03/2007 :  14:43:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidefelt tre ganger så gøy  Send %s1% en ICQ meldingfelt tre ganger så gøy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressefelt tre ganger så gøy  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
kl. 21.00 loakl tid. Jeg skal stå opp om seks timer for å dra på årets første feltrittstevne!! WIsh me luck ;) WEEEEE

Opprinnelig postet av Kaizers Elise

Si fra åssen det har gått dah.. Lykke til!!!

FELTRITT tre ganger så GØY!!!! Haha Gå til toppen av siden

Badeball

» VIP

Norway

Skrevet - 09/03/2007 :  15:49:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBadeball  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBadeball  Svar med kopi av melding
Huhey, har nettopp kommet hjem fra årets første feltstevne:D Kan jo ta en oppsummering hvordan det er her i England. Startet pre-novice, 100 cm i Norge.
1. Alt går på gress. Seks(!) dressurbaner på rad
2. Man har alltid egen tid for sprangen, ikke en halvtime etter som i N.
3. Terrengbanene er veldig velbygde, og alle hindre er tilnærmet makset str.
4. Alt er veldgi chill out :p

Uansett. Theo var tulling på oppvarming til dressur, steilet og tullet. Ok program uten feil
Tullete før sprangen (første stevne, jo:P) men gikk greit og med ett riv. Red på pelhambitt for første gang på stevne.
Brilliant i terrenget, spiste alle hindre og vanskeligheter og gikk på tiden og null feil:D Hadde forreste 66.7 % i dressuren. Klassene varer hele dagen, så dro hjem før resultaten kom. Lå på foreløpig 2. før vi dro.
FOrnøyd? JA. Dette var gøy:)

Gå til toppen av siden

Osiris_Mayestix

» VIP

Norway

Skrevet - 09/03/2007 :  21:24:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOsiris_Mayestix  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Tusen takk!!
Er ikke sikkert hun blir bra, siden hun er litt oppiåra(15år). Og jeg lurer litt på om hun kan hatt det lenge også...

ikke tenk at hun ikke blir bra igjen..ponnien min var 14, og han er bra igjen nå Jeg fant det ut ganske tidlig da...men kan jeg spørre hvordan behandling du har på henne? Jeg brukte sjokkbølge behandlig, og det fungerte veldig bra! anbefaler deg det

Osiris_Mayestix

» VIP

Norway

Skrevet - 09/03/2007 :  21:25:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOsiris_Mayestix  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Huhey, har nettopp kommet hjem fra årets første feltstevne:D Kan jo ta en oppsummering hvordan det er her i England. Startet pre-novice, 100 cm i Norge.
1. Alt går på gress. Seks(!) dressurbaner på rad
2. Man har alltid egen tid for sprangen, ikke en halvtime etter som i N.
3. Terrengbanene er veldig velbygde, og alle hindre er tilnærmet makset str.
4. Alt er veldgi chill out :p

Uansett. Theo var tulling på oppvarming til dressur, steilet og tullet. Ok program uten feil
Tullete før sprangen (første stevne, jo:P) men gikk greit og med ett riv. Red på pelhambitt for første gang på stevne.
Brilliant i terrenget, spiste alle hindre og vanskeligheter og gikk på tiden og null feil:D Hadde forreste 66.7 % i dressuren. Klassene varer hele dagen, så dro hjem før resultaten kom. Lå på foreløpig 2. før vi dro.
FOrnøyd? JA. Dette var gøy:)

Opprinnelig postet av Kaizers Elise

Å..du er så heldig..! jeg vil også starte snart..hehe bra at det gikk bra med deg da

Badeball

» VIP

Norway

Skrevet - 09/03/2007 :  21:46:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBadeball  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBadeball  Svar med kopi av melding
jepp, det var kjempedigg! Glemmer ikke følelsen jeg hadde for noen timer siden. En laaaang galoppstrekke på flatt jorde, knall vær, og en hest som spiste hindrene! Feltritt ER tre ganger så gøy!!
Hihi, er litt gira nå liksom. Om to uker rir vi Novice (cnc*) og forhåpentligvis cnc** om et par mnd.

Gå til toppen av siden

frida dokka

» VIP

Norway

Skrevet - 10/03/2007 :  14:19:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
osiris: jeg fikk beskjed av dyrlegen og ha bandasjer på i 6 dager med noe som skulle lindre skaden etter det skulle vi bare skritte og trav litt, men dyrlegen trodde hun ikke ville blir 100% igjen. Gå til toppen av siden

Osiris_Mayestix

» VIP

Norway

Skrevet - 21/03/2007 :  20:48:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOsiris_Mayestix  Svar med kopi av melding
Noen som skal til Sverige eller andre steder i verden denne sesongen da hehe..Jeg skal til Sverige gleder meg

Mie Ulrika

Skrevet - 23/03/2007 :  10:57:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg lurer på om jeg skal starte knøttecup i Son eller i Drammen, men det kommer helt ann på økonomien (ikke lovende så langt) og om jeg får trent noe før det... Har andre ting som må prioriteres i år, og jeg har ikke hatt henne så lenge, så jeg kan alltids starte til nest år også...
A life lived in fear is a life half lived Gå til toppen av siden

Osiris_Mayestix

» VIP

Norway

Skrevet - 27/03/2007 :  15:49:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOsiris_Mayestix  Svar med kopi av melding
Nå har jeg meldt meg til Ellingsrud Gleder meg!!! føler at det ikke er så lenge til nå som jeg har meldt meg på
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.