hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - hvilke ryttere
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 hvilke ryttere
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

AnnaogTommy

» VIP

Norway

Skrevet - 02/01/2004 :  21:45:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnnaogTommy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnnaogTommy  Svar med kopi av melding
fåresten eni me deg og troultey!!! han er jo flink da, men ser kke så bra ut nei!:D
Team Sandnes, jepp. Gå til toppen av siden

Arwen88
» VIP

Skrevet - 04/01/2004 :  11:47:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
De jeg syns er de beste er vel i sprang
Malin Baryard(som mange andre) og Marcus Ehning og toni hassman. Spesielt Marcus Ehning! Han rir helt fantastisk fint med en utrolig pen og myk sits og hender

I dressuren kan jeg vel si med enig med så mange her Balkenhol og Lussan rir begge to veldig fint. Ellers av de norske syns jeg Siril Helljesen har en utrolig pen sits og rir hestene veldig bra.

Ellers syns jeg fler og fler yngre ryttere blir flinkere til å ri nå! I ponni,junior og young rider i dressur vertfall. Så vi er på riktig vei

Mvh
Gå til toppen av siden

juliej91
» VIP

Norway

Skrevet - 12/01/2004 :  16:30:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidejuliej91  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressejuliej91  Svar med kopi av melding
jeg liker alisen Firestone og hesten crocodile Dandy (vet ike om det staves slik)... Jeg har heller ikke sett så mye, men ser alt som går av riding på eurosport, og jeg var på oslo horse show i 2003 og har sett det på tv 01-02... Det var der jeg så firestone! Liker også tony andrë!!!!!
Julie
www.me-you.moo.no
Gå til toppen av siden

AnnaogTommy

» VIP

Norway

Skrevet - 31/01/2004 :  21:14:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnnaogTommy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnnaogTommy  Svar med kopi av melding
heeeey!
dere må skrive her! hehe det er kult å lese om hvilke ryttere dere liker best! hehe kom igjen skriv

Team Sandnes, jepp. Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.34 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.