hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - NY! Dressur-bildetråd
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Dressur
 NY! Dressur-bildetråd
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

HanneogTafryla

» VIP

Norway

Skrevet - 14/02/2007 :  14:02:38  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingHanneogTafryla  Svar med kopi av melding
Tenkte at siden det ble så UTROLIG mye kritikk og tekst på "dressur bilde" tråden. Så opretter jeg en ny en:-) Håper på bare bilder her.. Er det som er morsomt å se på:-) knis<33
Legger ut noen av gampen min og meg<33

Tafryla

Ride økt med meg og taffen. Litt dårlig kvalitet da de kommer fra en film:-)

Og til slutt et bilde av meg & Taffen:-) hihi

Takk for meg:-) Håper flere legger ut noen bilder<3

Jo bedre jeg lærer mennesket å kjenne, jo mer foretrekker jeg hesten<3 T A F R Y L A <3

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 14/02/2007 :  14:40:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Tenkte at siden det ble så UTROLIG mye kritikk og tekst på "dressur bilde" tråden. Så opretter jeg en ny en:-) Håper på bare bilder her.. Er det som er morsomt å se på:-) knis<33
Legger ut noen av gampen min og meg<33

Tafryla

Ride økt med meg og taffen. Litt dårlig kvalitet da de kommer fra en film:-)

Og til slutt et bilde av meg & Taffen:-) hihi

Takk for meg:-) Håper flere legger ut noen bilder<3

Opprinnelig postet av HanneogTafryla

SIKKLE SIKKLE

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Caeles

» VIP

Skrevet - 14/02/2007 :  17:53:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCaeles  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCaeles  Svar med kopi av melding
Hvordan får man lagt ut bilder her??? Det funker dårlig for meg å trykke på "legg ved bilde".... Hjeeeelp!
:-) Kari-Anne Gå til toppen av siden

oregon

» VIP

Skrevet - 15/02/2007 :  12:53:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Lekker hest:)
Så ut som en herlig hest å ri på!!

Eva
Gå til toppen av siden

hestefreek

» VIP

Norway

Skrevet - 15/02/2007 :  14:15:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehestefreek  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressehestefreek  Svar med kopi av melding
Bare legger ut link til hjemmesiden jeg da. Der er det nok av bilder!"
http://www.passionfordressage.com

Redigert av - hestefreek den 15/02/2007 14:15:31 Gå til toppen av siden

Hanna & Lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 17/02/2007 :  00:39:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
okay, så denne tråden er bare for bilder, ikke for kommentarer? (god idé i så fall!)
www.freewebs.com/hannaoglukas Gå til toppen av siden

linndi&ida

» VIP

Norway

Skrevet - 19/02/2007 :  12:02:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelinndi&ida  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselinndi&ida  Svar med kopi av melding
Hanna: forsto det sånn, ja ;) Gå til toppen av siden

HanneogTafryla

» VIP

Norway

Skrevet - 08/03/2007 :  20:09:54  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingHanneogTafryla  Svar med kopi av melding
Vel, greia var vel at man skulle kunne legge ut bilder på denne tråden uten at noen skulle legge ut med en laaaang melding om alle feilene en gjør.
Isteden er dette en tråd der ALLE kan legge ut bildene og få positive tilbakemeldinger fra "med ryttere" hvis en kan kalle det så.
Så kommuntatorer, kan gå til den andre bilde tråden:-) her legger vi ut bilder og ønsker ros, ikke ris<3

Og tusen takk for de koselige tilbakemeldingene på bildene mine:-) Ble stolt av lille sukkeret mitt. Og ja, hun er VELDIG behagelig å ri på<3

Jo bedre jeg lærer mennesket å kjenne, jo mer foretrekker jeg hesten<3 T A F R Y L A <3 Gå til toppen av siden

Team-sunnshine

Skrevet - 09/03/2007 :  20:34:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har noen gamle bilder, men de dropper jeg å legge ut tror jeg for tror ikke så mange har så mye positivt å si om sitsen min der xD Håper jeg har blitt litt bedre nå da heeh, skal få tatt no bilder jeg oxo vell...hehe. Men flott hest Hanne ;) Gå til toppen av siden

Pernille.BJ
» VIP

Norway

Skrevet - 09/03/2007 :  21:14:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePernille.BJ  Svar med kopi av melding

Ludo; Ingen over, Ingen ved siden av - Elsker deg < 3
Redigert av - Pernille.BJ den 12/03/2007 19:53:08 Gå til toppen av siden

Badeball

» VIP

Norway

Skrevet - 09/03/2007 :  21:32:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBadeball  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBadeball  Svar med kopi av melding
Noen gamle bilder først

Så et elgammelt et av meg og gamlehesten

Så noen nyere fra i år

Gå til toppen av siden

HanneogTafryla

» VIP

Norway

Skrevet - 09/03/2007 :  22:38:03  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingHanneogTafryla  Svar med kopi av melding
Nydelige hester:-D
Elise, du vet jeg digger Theoball - Hvordan står det til med dere der borte i england?
Han ser jo riktig så flott ut<3 Søt

Jo bedre jeg lærer mennesket å kjenne, jo mer foretrekker jeg hesten<3 T A F R Y L A <3 Gå til toppen av siden

Linda-og-traverne

Skrevet - 16/03/2007 :  20:49:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Noen bilder av meg og varmblodstravern jeg trener i dressur... litt dårlig siden jeg tok med mobilkamera av et bilde hehe...

Gå til toppen av siden

HanneogTafryla

» VIP

Norway

Skrevet - 16/03/2007 :  23:00:46  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingHanneogTafryla  Svar med kopi av melding
Så nydelig:-D

LineWara

» VIP

Norway

Skrevet - 20/03/2007 :  15:32:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLineWara  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLineWara  Svar med kopi av melding
masse fine hester
dette er min hest, Polo Sunshine og meg:)

Polo var litt vrang, så trenern satte seg på og red litt bakke på han under en sprangtrening, ble fin dressurform på Pologutten da ja<3

*** www.hesteliv.com ***
"the horse dosen't care what you know
till he know how much you care..."
Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 20/03/2007 :  18:22:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Polo Sunshine: Jeg startet samme klasse som deg i helgen, så deg på oppvarmingen :) Hvordan gikk det?
Mvh Christine
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.