hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Sist sett her funker dårlig
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Sist sett her funker dårlig
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

-Siw&Elisa-

Sweden

Skrevet - 11/02/2007 :  00:20:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside-Siw&Elisa-  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-Siw&Elisa-  Svar med kopi av melding
Den derre sist sett her på VIPen min blir jeg gal av den funker jo ikke! Når jeg er inne på en side, og ja jeg er logget på, kommer ikke navnet mitt der, og hvis noen jeg vet har vært på min side står det ikke
When you are on a great horse, you will have the best seat you will ever have.

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=1874

SeljesetLucy

» VIP

Norway

Skrevet - 13/02/2007 :  17:06:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSeljesetLucy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSeljesetLucy  Svar med kopi av melding
Ja ej veit!
det er skjikkelig irriterende.
synest de va soo kjekkt før der du kunne gå inn på dem sidene som har vert inne på sin side

Seljeset lucy<3 Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 14/02/2007 :  01:03:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Tror det har vært oppe, med et svar som; det tar for mye plass e.l Du kan se på Spør Hestemarked temaene, tror det ligger der inne
Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 14/02/2007 :  09:16:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
Men de sa også at de skulle få den i gang etterhvert... venter på det med lengsel ja
Livet er bedre..... for den som er glad i hester!! Gå til toppen av siden

HanneogTafryla

» VIP

Norway

Skrevet - 14/02/2007 :  13:16:42  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingHanneogTafryla  Svar med kopi av melding
Men det er ikke bare det at vi ikke kan se hvem som har vært inne på hjemmesiden vår. Vi må logge oss på på nytt HELE tiden. Hver eneste gang vi skal skrive i en gjestebok, så må man logge seg på pånytt. Og skal man inn på medlemssiden, så må man UT av alt og inn på forsiden, for så å logge seg på og SÅ tilslutt kommer man inn. Den er ikke i hovedmenyen lengre som den var før. Og det er visst slutt på "copyright" på bildene våre også.

Nye hestemarked er dårlig:/ Og hvis den skal bli lik den gamle.. syns jeg han bruker SABLA lang tid! ;P

Jo bedre jeg lærer mennesket å kjenne, jo mer foretrekker jeg hesten<3 T A F R Y L A <3 Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.