hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva lette hun etter?? :)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Natural Horsemanship
 Hva lette hun etter?? :)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

ExhinaogStine

» VIP

Skrevet - 05/02/2007 :  17:53:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
I dag- en perfekt dag, snø, et par minus sikkert og varm og god sol! Deilig. Alle hestene sto i sola og stor koste seg Jeg gikk bort til Exhina og snakket rolig med henne, koste og strøyk henne forsiktig. Fikk henne litt til å flytte hodet mot knips et par ganger bare (trener på å løfte hodet til utstilling) Jeg sto rett forran henne, pustet dypt og klødde henne på halsen og sånn. Hun var helt avslappet og bare kosa seg. Men så begynte hun å prøve å hvile hodet sitt oppå hodet mitt-det syntes hun var litt høyt så hun sjekket litt om det gikk ann å flytte på det, noe som ikke funket.. Jeg lot henne finne ut av det, hun var veldig forsiktig og ikke noe tull.Men hun prøvde å hvile på hodet mitt fler ganger. Før har hun stått og nesten sovet med hodet på skulderen min men iskulderen var ikke noe alternativ denne gangen virket det som. Hun ga til slutt opp og sto med hodet sitt selv
Bare lurte på om dere har noe formening om hvorfor hun på død og liv skulle ha hodet sitt oppå mitt?
Tenkte litt at hun kanskje lette etter resten av ryggen å hvile seg på.. Når hun står sånn i sola er det ofte intill den andre åringen som er der og hviler mulen på ryggen hennes. Sånn kan de stå og kose seg sammen leeeenge. Kan det være noe sånn hun lette etter?

anne__
» VIP

Skrevet - 12/04/2007 :  16:40:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
En hest jeg hadde skulle gjøre det, for å vise at han ville være sjef der ute på beite,
og liksom være over deg.
Gå til toppen av siden

Brum

Skrevet - 12/04/2007 :  17:29:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrum  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrum  Svar med kopi av melding
Tror nok heller på din forklaring jeg Stine, at hun lette etter ryggen din...hehe
http://www.piczo.com/Rideturar Gå til toppen av siden

Tina_Marie

Skrevet - 12/04/2007 :  19:29:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
hørtes så koselig ut egentlig:p Gå til toppen av siden

ExhinaogStine

» VIP

Skrevet - 14/04/2007 :  23:18:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nei det var ikke noe sjefete over det. Hvertfall ikke sånn som jeg mener det er. Det er mer å prøve å flytte deg rundt. Det her var mer bare koslig. Helt rolig og avslappet.
Men jeg synes sånn heste messig det bare var litt rart akkurat da. Det er ikke så ofte at man ser eks. en hest legger hodet sitt på ryggen til en annen hest, eller er det bare meg som ikke har sett det?
Som jeg kunne ha gjort etter en hard dag mot en jeg kjenner veldig godt å stoler på- bare lene meg på å slappe av litt liksom, men så var det det å ikke menneskelig gjøre alt hesten gjør da.. (selv om jeg synes det egentlig er veldig koslig da..)
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.14 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.