hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Det fineste regndekkenet?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Det fineste regndekkenet?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

sPikE

» VIP

Norway

Skrevet - 05/02/2007 :  14:23:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vet du om et regndekken du synes er kjempefint? Spennende å høre hva andre vektlegger når de kjøper dekken; pris, utseende, passform osv? Noen som har bilder av sine fine regndekken?

(Dårlig skrevet innlegg-dårlig tid )

* Life is a garden... Digg it!* L1a & Kjers10

Royal-X

» VIP

Skrevet - 05/02/2007 :  17:16:01  Vis profil  Svar med kopi av melding

Fins nok finere dekken, men jeg er kjempefornøyd med dette fra horze. det koster 699. gidder ikke betale en formue for regndekken, det er jo forbruksvare delux! Jeg var svært skeptisk når jeg kjøpte det, siden det er liksom hvitt på det - men det er lett å børste av skitten når det er tørt.
Gå til toppen av siden

Musical Missile

Skrevet - 05/02/2007 :  19:11:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er utrooolig utrooolig godt fornøyd med mitt weatherbeata landa high dekken med 100 g for. Kjøpte det på www.skoies.no kosta 990 kr. Absolutt verdt alle kronene! Når det regner legger vannet seg som perler på overflaten av dekkenet og når jeg tar inn Raketten er det bare å riste dekkenet og henge opp. Alltid vært tørt neste morgen. Meget bra passform på min fullblods hvertfall. Han er ikke den smaleste typen.

Etter å tilfeldigvis ha "dumpa" borti noen som hadde et slikt dekken og skrøt sånn av det bestemte jeg meg for å prøve det selv. Har aldri angra, og dekkensamlinga er utvida med flere "nødt til å ha" weatherbeata dekken. Spesiellt godt fornøyd med landa combo med 250 g fyll (tror det er det) som er det eneste vinterdekkenet jeg har brukt iår. Passer fint i alt fra -4 til -19 med et ulldekken under de kaldeste dagene.
Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 05/02/2007 :  19:21:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Syns flesteparten bl.a Horseware & Bucas dekkene er knall flotte, og ikke minst veldig veldig gode!
Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

rusket

Skrevet - 05/02/2007 :  19:43:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Enig med Musical, jeg er storfornøyd med det fra weatherbeeta. De er dog ganske store i bogen! Stooooor haleflapp, ingen gjennomtrekk der nei :)

Er også fornøyd med det fra horze som royal-x viser til, har dette og syns det er helt topp dekken til den prisen. Også ganske stort i bogen.

simsalabim - oppvask forsvinn! Gå til toppen av siden

Hanna & Lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 05/02/2007 :  19:44:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
er veldig glad i Bucas jeg. sitter perfekt på min hest, revner aldri (og min hest er kjent som dekkenmorderen.. ), og har kjempegod skulderfrihet. Lukas har gått med et bucas regndekken (med litt fór, smartex rain) nesten hele vinter, og ikke hatt et eneste gnagsår.

men passer ikke til hester som er veldig store rundt halsen.. lukas er jo kaldblods, men ganske smal type.

www.freewebs.com/hannaoglukas Gå til toppen av siden

Tonje_

Norway

Skrevet - 05/02/2007 :  19:57:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTonje_  Svar med kopi av melding
Jeg liker regndekkenet til Janico. Bucas dekken.
KNALL lyseblå. Ser godt hvor han er for og si d sånn.
Skal prøve å få tatt bilde. =)

Ikke ri fortere enn skytsengelen din kan fly
-Tonje-
Gå til toppen av siden

Royal-X

» VIP

Skrevet - 05/02/2007 :  20:29:38  Vis profil  Svar med kopi av melding

Kjøpte dette på nettet nå. dårlig bilde, men dette dekkenet er KONGE! var hestepasser for en hest som hadde dette i skotskruter, kjempefint.

kjøpte også dette med brodering (Royal X) på skrått bak;

Gleder meg som en unge til pakken kommer!!!

edit for å si at jeg posta feil... dette er da ikke regndekken, men stall og utedekken... men, kule dekken uansett :)

Redigert av - Royal-X den 05/02/2007 20:31:52 Gå til toppen av siden

rusket

Skrevet - 05/02/2007 :  20:55:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg har bestilt meg et bucas smartex rain - i en str større enn normalt pga det Hanna sier - at de er små rundt halsen. Hører mye forskjellig om Bucas, så jeg får gjøre meg opp min egen mening :)

Bentemor

Skrevet - 05/02/2007 :  21:31:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er veldig fornøyd med bucas og finn-tack. Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 05/02/2007 :  23:43:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
jeg har bestilt meg et bucas smartex rain - i en str større enn normalt pga det Hanna sier - at de er små rundt halsen. Hører mye forskjellig om Bucas, så jeg får gjøre meg opp min egen mening :)

Opprinnelig postet av rusket

Iikk... da kan du risikere å svømme i det... Jeg bruker 145 i alle dekken, men må ned i størrelsen på Bukas. Marianne/Lopke bruker normalt 155 i dekkener, der ble 145 nesten for langt i ryggen... Så min erfaring er normale/noe smale i bogen, men lange i ryggen. Ellers er de kanongode, og spesielt Bucas Power-dekkenene.

Utenom liker jeg også veldig godt Weatherbeeta-dekkenene som de andre nevner, har flere modeller av de http://www.stallfrisk.no/hesteutstyr.php?kat=dekken

Gå til toppen av siden

rusket

Skrevet - 06/02/2007 :  06:02:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hm, jammen jeg prøvde jo et bucas i høst som var i 145 som var altfor trangt! Jaja, jeg får levert det tilbake hvis det ikke passer, skoies er greie sånn.
Egentlig så håper jeg at det ikke passer siden jeg er blakk

rusket

Skrevet - 06/02/2007 :  06:04:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
altså, det var for kort også!

TORHILD

» VIP

Skrevet - 06/02/2007 :  10:21:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
åh... hmmm... merkelig.... =)
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 06/02/2007 :  12:41:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det var rart ja.. Lopke bruker nå 155. Og Bucas dekkenet i 145 hang på rumpa hennes og var alt for lite i halsen.. Det var kjempelangt!!! Er nå solgt til en smal Hannoveraner på 175 i stang. Det lå fint på han og han er normalt en 155-165 vil jeg tro. Gå til toppen av siden

rusket

Skrevet - 06/02/2007 :  14:38:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hm, kan det ha vært en gammel modell jeg prøvde da eller? Jaja, jeg får vente å se, det er jo ikke værre enn å sende tilbake
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.