hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Landets eneste rytterlinje legges ned!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Debatter fra nyhetene
 Landets eneste rytterlinje legges ned!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

vixi
» VIP

Norway

Skrevet - 17/12/2003 :  15:01:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidevixi  Svar med kopi av melding
Fått med meg p.m. ja... men fungerer ikke det bare fra VIP-VIP?
Blindheten er størst hos den som med vilje ikke ser...

Gå til toppen av siden

vixi
» VIP

Norway

Skrevet - 17/12/2003 :  15:03:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidevixi  Svar med kopi av melding
Da blir det å "bruke" det man får ut av "Hestefag"... er jo en del skoler som tilbyr vdg. med mer generellt hestehold, ridning, kjøring o.s.v.

Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 17/12/2003 :  15:04:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Neida...ingenting med det å gjøre :-)
Kan logge inn selvom jeg ikke har vip vet du (ok, nå skal jeg ikke ta munnen for full, men jeg har ialfall prøvd å sende en..så får vi se hva som skjer..)

Guro

Ps. I tilfellet ville jeg funnet det svært diskriminerende å bli utelatt bare fordi jeg ikke har VIP!!!
Gå til toppen av siden

Real Storm

» VIP

Norway

Skrevet - 17/12/2003 :  15:08:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideReal Storm  Svar med kopi av melding
Hah!*ter kvelertak på guro og rister henne godt*

Jeg i politikken??? Haha, har selvsagt lyst til å gjøre dette kuppet, men er redd jeg ville tatt livet av div. partilederePoenget var at FrP vil disponere penger på en litt annen måte

Gå til toppen av siden

vixi
» VIP

Norway

Skrevet - 17/12/2003 :  15:12:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidevixi  Svar med kopi av melding
Vel Guro... svarte deg med en gang... fått noe? Eller var teorien min riktig...

Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 17/12/2003 :  16:27:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Jeg i politikken??? Haha, har selvsagt lyst til å gjøre dette kuppet, men er redd jeg ville tatt livet av div. partilederePoenget var at FrP vil disponere penger på en litt annen måte

Opprinnelig postet av Stormy

Det vil dem vel alle.. Nå hater jeg så og si politikk, og hater dette temaet, selv om det er svært viktig. Men FrP er iallfall noen av de som ønsker å bruke pengene mest ufornuftig. For min del er det ikke bare rytterlinjer i Sør-Trønderlag som er viktig, dersom dette er en stor sak FrP jobber for. Det tviler jeg jo også på..

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Real Storm

» VIP

Norway

Skrevet - 17/12/2003 :  17:20:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideReal Storm  Svar med kopi av melding
Jeg sa ikke at det var en prioriteringssak, men FrP er de som prøver å gjøre landet litt lettere... JEG er opptatt av politikk, og følger godt med. Ergo ser jeg kansje ting i et litt annet lys...
Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 17/12/2003 :  17:51:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Ehm, jenter er det dette man kaller Off-topic!?!? (hvorfor har ikke vi en rulle med øynene smiley her!?!? (vi har bare han her , og han står oppgitt som sjenert..ikke som oppgitt))

Alle: politisk overbevisning eller ei, jeg syns ikke det burde vært denne linja som var den første som fikk ungjelde...men det er nå mitt syn på saken, og dessverre, vi er den minste sporten, og mangfoldet er vanligvis bare viktig til pengene kommer med i bildet

Guro (som syns alle skal være venner nå sånn rett før jul)
Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 17/12/2003 :  19:14:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Mikko:

hvor bor du? på Steinkjer har de startet opp en "rytterlinje" på idrettslinja (kjekt at miljøet har tatt seg opp såpass de siste årene). de tar bare inn 6 stk (gjorde iallefall det i høst), men det er jo verdt et forsøk.

mvh lille meg

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

epetra

» VIP

Norway

Skrevet - 17/12/2003 :  19:25:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseepetra  Svar med kopi av melding
er enig med Ambra, det går på fotball, DET ER DÅLIG GJORT!!!!!!!!!

nå er jo sjansene enda mindre for å få en jobb med hest.

men det er ikke mye vi kan gjøre med det, er det det?????

en hest er en hest, et menneske er et menneske. vi kan ikke forstå hesten 100% kun 99% Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 17/12/2003 :  19:51:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Vel, nå la de jo ned fotballen på Melhus også.
Det som sikkert er noe av saken er at å opprettholde "generelle" idrettslinjer er billigere, og da får man flere gjennom en treårig videregående for færre penger.

Kristy: hvilket nivå legger denne rytterlinja seg på da!? (NTG, sånn landbrukshestelinje (som du går!?) eller!??!)

Guro
Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 17/12/2003 :  20:14:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Guro:

tror den ligger på Melhus sitt nivå. det går to elever der som gikk på Melhus før, og jeg tror ikke de hadde begynt der istede hvis de er interresert i å komme langt. kriteriene for å komme inn tror jeg også er de samme. men den er veldig liten enda da, så det er litt kniving om plassene (=gode karakterer og ok resultater).

en ting litt på si: sitter å ser på sprang på Eurosport, og har lagt merke til at jeg holder pusten når hestene hopper er det flere her som har den uvanen? *knis*

mvh lille meg

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

Smil_&_vær_glad

» VIP

Skrevet - 18/12/2003 :  10:49:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei!!!!!!!!!

etter min mening så er det veldig dumt. vel de som bestemer tenker vel mest på penger og olje og rikdom. dem tenker vel aldri på hva vi mener vi som LIKER HESTER!!!!!!!!!!

det er så duuuuuuuuuuuuuuuuuummmmmmmmmmmmttt=(
Gå til toppen av siden

lilleMy
» VIP

Skrevet - 18/12/2003 :  11:44:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det er selvfølgelig tragisk at linjen legges ned, men den er faktisk ikke den eneste rytterlinjen i Norge. Hva med NTG? Gå til toppen av siden

Real Storm

» VIP

Norway

Skrevet - 18/12/2003 :  12:04:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideReal Storm  Svar med kopi av melding
*Norge er et av verdens rikeste land... Hvordan kan det ha seg at det er så mange som ikke merker noe til det i det hele tatt???*

Syns de kan heller legge ned noen linjer vi har mange av...

Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.14 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.