hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - jeg viste ikke det var så ille...
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 jeg viste ikke det var så ille...
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

lovise_felex

Norway

Skrevet - 21/01/2007 :  15:58:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelovise_felex  Send %s1% en ICQ meldinglovise_felex  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselovise_felex  Svar med kopi av melding
hester som er i galopp løp og hopper øver hekker. ..

fy f***....

http://www.youtube.com/watch?v=vV0dxf9Ou6Q

<3 Vetle Felex <3 min lille klomp =D
Redigert av - lovise_felex den 21/01/2007 15:58:58

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 21/01/2007 :  16:28:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
huff og huff! Ulykker kan jo skje alle uansett da, men det er klart at de er mer utsatte i sånne grener.
Livet er bedre..... for den som er glad i hester!! Gå til toppen av siden

Liselotte

» VIP

Norway

Skrevet - 21/01/2007 :  16:47:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLiselotte  Svar med kopi av melding
Huff! =| Sitter med gråten i halsen jeg! Stakkars hester! Det her er jo bare sykt! Skulle ikke vært lov...
Haoli <3 Gå til toppen av siden

Andrea & Juni

Norway

Skrevet - 21/01/2007 :  20:24:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Juni  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Juni  Svar med kopi av melding
Off. Tør ikke se filmen en gang jeg.
Hørtes ikke hyggelig ut..

(L) Juni (L) Go `esten min!
R.I.P Svava, love you! <3
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 21/01/2007 :  20:56:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
som man ser er det mot slutten av alle løpene de faller
Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

lovise_felex

Norway

Skrevet - 21/01/2007 :  22:30:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelovise_felex  Send %s1% en ICQ meldinglovise_felex  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselovise_felex  Svar med kopi av melding
synst det var fælt å lese etter på.. i slutten av filmen.. hva skader hestene fikk ! mesten alle i filmen brakk nakken og døde.. og den ene brakk bakparten og døde.. og så var det en som overlevde av de på de klippene :( vist jeg ikke tar helt feil!?

jeg liker ikke sånnt .. synst det er grett med galopp løp. men dette her med at de må hoppe, burte ikke hvert en sportsgren

<3 Vetle Felex <3 min lille klomp =D Gå til toppen av siden

Vindur+Zehra

» VIP

Norway

Skrevet - 22/01/2007 :  01:03:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVindur+Zehra  Svar med kopi av melding
Helt avskylig film som er klippet sammen her..lyden gjør det ekkelt også :s
Vindur4-ever
Gå til toppen av siden

Tonje_

Norway

Skrevet - 22/01/2007 :  11:08:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTonje_  Svar med kopi av melding
Uffh. Sjønner ikke at folk kan tenke slik heller jeg da. De som deltar på slikt veit hvordan det kan ende! Tenker KUN penger. Det er bare ekkelt.. Tenk hvor vondt hestene har det når de faller og treffer bakken. Skulle så absolutt vært forbudt.!
Ikke ri fortere enn skytsengelen din kan fly
-Tonje-
Gå til toppen av siden

lovise_felex

Norway

Skrevet - 22/01/2007 :  15:13:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelovise_felex  Send %s1% en ICQ meldinglovise_felex  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselovise_felex  Svar med kopi av melding
håper en gang det blir slutt på denne sports grenen, og folk kan holde seg til galopp løp UTEN å hoppe ove busker å farlie hinder.

*kristine å ingvinna*

» VIP

Skrevet - 23/01/2007 :  01:09:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Fy F***!!!! Dette var det verste jg noen gang har sett! Begynte faktisk å gråte!:'( Helt enig med lovise felex, de kan bare holde seg til galopp-løp!! Dette er det aller verste jg noen gang har sett!!!! Gå til toppen av siden

lovise_felex

Norway

Skrevet - 23/01/2007 :  16:33:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelovise_felex  Send %s1% en ICQ meldinglovise_felex  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselovise_felex  Svar med kopi av melding
jeg begynte ikke å grine . jeg har sett enda verre filmer som er på internett.. men tror ikke akkruatt jeg trenger og fortelle, for det er ganske fælt ! bare for å si de milt. noen araber folk synest det er veldi morsomt og flå dyr levende ! :( ...
<3 Vetle Felex <3 min lille klomp =D
Redigert av - lovise_felex den 23/01/2007 16:34:24 Gå til toppen av siden

Fjalar

» VIP

Norway

Skrevet - 23/01/2007 :  17:49:05  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingFjalar  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseFjalar  Svar med kopi av melding
hva?!kødder du!?sånne folk skulle ikke finnes!!GRR!att noen kan i det heletatt TENKE på å gjøre det!!di folka må det ha skjedd noe med...

Kopi av melding:
jeg begynte ikke å grine . jeg har sett enda verre filmer som er på internett.. men tror ikke akkruatt jeg trenger og fortelle, for det er ganske fælt ! bare for å si de milt. noen araber folk synest det er veldi morsomt og flå dyr levende ! :( ...

Opprinnelig postet av lovise_felex

gjør livet til en fest, ri på islandshest!! Gå til toppen av siden

AinaNangaOgGittiamo

Norway

Skrevet - 23/01/2007 :  18:44:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
nei så sykt.....

Gå til toppen av siden

lovise_felex

Norway

Skrevet - 23/01/2007 :  20:23:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelovise_felex  Send %s1% en ICQ meldinglovise_felex  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselovise_felex  Svar med kopi av melding
de var helt jævli.... de flodde en vaskebjørn .. blarte ikke se mye av det selv.. men en veninnde av med så den og en film der de bant en hund med stam lenke runt halsen, og snittet runt ele halsen og nedover skuldrene, tok tak i beina og reiv beina ut av ledd og dro av huden ... lot den lidde der etter på.. hehe.. den filmen så ikke jeg, og hadde ALDRI klart å sett noe sånnt !

*kristine å ingvinna*

» VIP

Skrevet - 24/01/2007 :  22:20:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Fy flate!! Jeg vet ikke hva som går av sånne folk!! Skulle ikke ha vært på denne jord!!! Jeg blir så sinna!! Noen venniner av neg så et annet klipp på internett. der det var en liten valp som ble tråkket i hjel!! Det var ei dame som hadde høyhælt sko, og stakk den ned i valpen, så den så ikke ut!! Så gikk hun i fra den og la den bare ligge der å pines!!! Disse folkene er de verste som finnes på hele jord! De er noen skikkelige store I.D.O.T.E.R!!!!!!!!! Gå til toppen av siden

Preston

» VIP

Norway

Skrevet - 25/01/2007 :  11:44:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePreston  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePreston  Svar med kopi av melding
å heeelv*te!! blir såå **sur!! stakkars dyr! blir kvalm! fn ta de folka Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.33 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.